ASLA ÖZEL BÖLÜM|2

3.9K 214 46
                                    

Herkese merhaba!
İkinci özel bölümümüz 50k özel oldu, bakalım bu güzel bölümde neler yaşayacağız. Bir daha ki özel bölümümüzde, 100k da gelecektir. 💜Biraz özleyelim.
Keyfili okumalar.
Multi Medya: Safir Kara.
Bölüm Şarkısı: Yüzyüzeyken Konuşuruz, Kazılı Kuyum.
*
Yağız'ın işten gelmesini beklemek çok sıkıcıydı neyse ki Beril ve Buse buradaydı da biraz onlarla uğraşıyordum. Beril ve Buse'nin burada olmasının sebebi ise hamilelikte son günlerimdi, çocuk geldi gelecekti. İçimde çok değişik duygular vardı, eh biraz da şımarmıştım.

"Beril, benim canım çilek istiyor." dedim sızlanarak. Beril sabahtan beri benimle uğraşmanın verdiği yılgınlıkla tekrardan ayağı kalkıp mutfağa yol aldı.

"Yani gerçekten obez oldun Ahu!" diye söylenmeyi de es geçmedi.

"Nasıl ya! Obez mi oldum ben!" Diye bağırarak karnıma baktım. Karnım almış başını gitmişti, o niye öyle olmuş ya!

"Anneciğim büyüyüp beni de büyütmüşsün." dedim hafif sitem ederek. Şifoniyerin üzerindeki telefonuma uzanıp Yağız'ı aradım, ilk çalışta açmasıyla sızlanmaya başladım.

"Yağız ben obez olmuşum!" dedim ağlayarak, beni artık beğenmeyecekti!

"Sevgilim ne obezi, sen çok güzelsin." dedi şiir gibi sesiyle. Bunun sesi neden bu kadar güzel!

"Senin ses tonun niye bu kadar güzel ya! Herkese bu tonda konuşursan, herkes sana aşık olur!" deyip ağlamamı hızlandırdım, kocamı elimden kapacaklardı! Yağız kahkaha attı.

"Sevgilim ben sadece sana bu tonda konuşuyorum, hiç bir başkasına sana konuştuğum gibi konuşur muyum?" dedi.

"Ben çirkinleştim, sevmeyeceksin artık beni." dedim hıçkırarak.

"Sen benim en sevdiğimsin, seni sevmemem mümkün değil. Seni sevmek için yaşıyorum ben." dedi, şu an tebessüm ettiğine emindim.

"Seni çok seviyorum, sevgilim." dedim gülümseyerek.

"Birilerinin keyfi yerine gelmiş!" diye şakıyarak odaya giren Beril'e kötü kötü baktım, bu düşünceleri kafama o sokmuştu!

"Sevgilim Beril bana obez dedi!" dedim şikayet ederek.

"Aa Beril şaka yapmıştır sana." dedi gülerek, "Sevgilim kapatmam lazım duruşmaya gireceğim." diye eklediğinde telefonu yüzüne kapattım. Duruşma benden önemli mi!

"Duruşması benden önemli!" diye bağırdığımda aniden karnıma giren sancıyla iki büklüm şekilde çığlık attım.

"Ne oluyoruz ya!" diyerek aşağı inen Buse beni görmesiyle korkuyla telefonuna koştu.

Ellerimle karnımı tutmaya başladım, canım çok yanıyordu!

"Doğuruyorum! Yağız!" Diyerek ağlamaya başladım. Aynı zamanda nefes egzersizi yapmaya çalışıyordum.

"Sakin ol sakin ol aradım ambulansı." diyerek yanıma gelen Buse ile çığlık attım.

"Yağız Ahu doğuruyor!" diye bağırarak konuşan Beril ile daha da çığlık atmaya başladım.

"Biz götürelim dayanmayacak." dedi Buse. Allah'ım yardım et!

"Ne demek Yağız duruşmada! Çıkarın o zaman karısı doğuruyor diyorum ya!" diye bağırarak konuşmaya devam etti.

"Tamam birtanem sakin ol." diyerek yanımda duran Buse ise benimle birlikte nefes alıp beni sakinleştirmeye çalışıyordu.

Ambulans seslerini duymamla sevinçle çığlık attım. Beril koşarak kapıya gittikten hemen sonra görevliler gelip beni almıştı.

"Yağız! Yağız'ı istiyorum!" diye bağırmaya devam ediyordum.

"Kardeşim versenize adama telefonu karısı doğuruyor diyorum ya!" diye bağırmasıyla korkuyla ona baktım.

"Yağız nerde!" diye bağırdım.

"Geliyor, şimdi gelecek." dedi beni sakinleştirir tonda.

Beril'in Ağızından
"Yağız hastaneye gidiyoruz, Ahu doğuruyor. Koş!"

Ahu sık nefesler alıp kendini sakinleştirmeye çalışıyordu, Buse ise başında duruyordu ben ise telefon trafiği halletmeye çalışıyordum.

"Bora Ahu doğuruyor hastaneye gidiyoruz, koş hemen. Burak'a da haber ver." deyip Bora'yı kapattım. Ellerimi karnıma götürüp gerginlikle yutkundum, çocuğum çıkacaktı bu karmaşada. Evet hamileydim!

Sonunda hastaneye geldiğimizde Yağız bizi kapıda karşılamıştı.

"Yağız bir daha çocuk mocuk yok!" diye bağırdı Ahu. "Allah'ım çok acıyor!" diye bağırıyordu.

"Yok sevgilim bir daha çocuk, sen şimdi güzelce çıkar onu!" diyen Yağız'a dumur olmuş gibi bakacak vaktim bile yoktu. Koşuşturmacanın sonu ameliyathanenin kapısında bitmişti.
Ahu'nun Ağızından

"Sevgilim, sakin ol ve ıkın!" diyerek benimle ameliyata giren sevgilime baktım.

"Önce sen sakin ol!" dedim çığlığımın arasından.

"Ahu Hanım hadi son defa ıkının!" diyen doktora uyarak son defa ıkındım, ve sonra o mucizevi sesi duydum, Yağız'la aynı anda kafamızı ona doğru uzattığımızda güzeller güzeli kızımızı gördüm. O an gözlerimden boşalan yaşlarla onu alıp içine tekrar saklamak istedim.

"Ahu çok güzel.." diyen Yağız'ı kafa sallayarak onayladım. Hemşire bebeğimizi bana verdiğinde ağlayarak ona baktım. Çok güzeldi. Masmavi gözleriyle bana bakıyordu.

"Şuna bak nasıl gülüyor.." dedi Yağız ona baktığımda ağlıyordu.

"Yuvana hoş geldin, Safir." dedim Yağız'a da bakarak. Onunla kararlaştırdığımız isimdi.
**
Ben Ahu Kara, bu yolculukta benim hikayemi okuduğun için çok teşekkür ederim. Yaşadığım her şeyi benimle yaşadığın için benim en güzel yol arkadaşım sensin!

Safir'e herkes bir merhaba desin bakalım!

Bir daha ki özel bölümümüze kadar kendinize çok ama çok iyi bakın.
Sizi çok seviyorum💜

A S L A || Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin