A S L A | 22

5.6K 288 11
                                    

Hello!
DipNot: Bu kitabın tüm bölümleri, Sezen Aksu-Bu Gece, şarkısıyla yazılmıştır.
#
Yavaş adımlarla sahile doğru yürürken kafam karmakarışıktı. Ne yapacağımı, nasıl olacağımı kestiremiyordum. Ona sarılmak istediğimi biliyordum. Ama ona sarıldıktan sonra nasıl ayrılacağımı bilmiyordum.

Sahile girdiğimde onu hemen denizin kenarında gözleri bağlı bir şekilde bulmamla üzerine doğru koşmam bir oldu. Demek ki kara kara düşünmeme gerek yoktu. Onu o kadar seviyordum ki, kendimi tutmak demek kendimi öldürmek demekti.

Üstüne atladığımda irkildi, ardından sanki bir buzmuşta güneşte kalmış ve erimiş gibi çözüldü. Kollarını sıkıca belime doladı.

"Ah Vera! Çok özledim seni!" Dedikten sonra saçlarımı kokladı. "Allah'ım kokun, yakınımdaydın ben bu kokuyu nasıl alamadım?"

Ellerimi saçlarının arasına sokup okşadım, onu bağrıma bastım. Bana o kadar sıkı sarılıyordu ki, kaburgam kaburgasında, kalbim kalbinin altına atıyordu. Birbirimize karışmıştık.

"Sen, sen her zaman özeldin Vera." Dedi saçlarımı okşadı. "O parkta yaralarımı sararken, o ağaçtan elma toplarken, o dönme dolapta korkarak bana sığınırken, sen hep başka ve özeldin Vera."

Hıçkırarak ağlamaya başladığımda, kaskatı kesildi. Elleri belimden ayrıldı ve yüzüme yerleşti. Elleri yordamıyla yüzümü keşfetti.

Elleri önce gözlerimi bulmuş, oradan gözümden akan yaşları silmişti. Ellerim onun güzel yüzünü bulduğunda ilk defa onu korkmadan sevdim. Onu sevmekten korkmamak çok güzeldi.

"Konuşmayacak mısın?" Dedi ardından ekledi. "Ağlama, lütfen."

Kafamı iki yana salladıktan sonra onu banka oturttum. Ardından telefonumu cebimden çıkarıp yazmaya başladım.

Vera: Şşh, senin suçun değil. Beni tanıyamayacağın kadar çok değiştim.
Vera: Sana sarılmak çok güzeldi.
Vera: Tahmin ettiğimden kat ve kat daha güzel.
Vera: Ve senden ayrılmakta bir o kadar zor.
Vera: Ama şu an buna mecburum.
Vera: Beni yarın bulacaksın.
Vera: Eğer yarın beni bulamazsan o zaman gerçekten kokumun hiçbir anlamı olmayacak.
Vera: Görüşmek üzere iki gözüm.

Ardından banktan kalktım arkasına geçip göz bandını çıkarıp koşmaya başladım. Arkamdan bakmayacağını biliyordum. Ona güveniyordum.

Arkamı dönüp baktığımda yanılmadığımı gözlerinin telefonunda olduğunu fark ettim. Dudaklarındaki acı tebessüm buradan bile yakmıştı canımı. Dudaklarını oynattığında irkildim.

"Seni zaten buldum, sevgilim."
#
Bölüm Sonu

A S L A || Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin