Hoş geldin, Hoş çakal!
Onları en iyi anlatan fotoğrafı medyaya bırakıyorum.
DipNot: Bu kitabın tüm bölümleri, Sezen Aksu-Bu Gece, şarkısıyla yazılmıştır.
•Bu şarkıdan bu kadar bahsettiğim için sözlerini şuraya bırakıyorum. •
Al beni, götür kanatlarında bu gece
Uçurup diyar diyar sev beni sevilmediğim kadar
Unuttur yalnız yaşadığım her geceyi öyle gelGör beni, bulup karanlıklarda sar biraz
Ki doğmasın sabahlar, al sevgim hiç vermediğim kadar
Unuttur yalnız yaşadığım her geceyi öyle gel, gelSev, iste yeminler ederim aşka
Belki bir daha hiç tutulmazlar
İnanmasan bile gel, inandığım ne var ne yoksa
Hiç vermediğim kadar
##
Benden ayrıldıktan sonra yüzümü avuçlarının içine aldı,"Ne kadar da değişmişsin, ne kadar güzelleşmişsin benim güzeller güzelim." Dediğinde yutkunarak ona baktım. Gözlerim dolu dolu olmuştu. Yağız,
"Şşh.." dedi ve gözlerimi öptü. "Artık ağlamak yok. Artık hep mutlu olacağız." Diye eklediğinde hıçkırarak ona sıkıca sarıldım.
"Sana asla dememen gerektiğini söylemiştim." Dedim ağlarken gülerek.
"İyi ki asla demişimde, tekrar karşılaşmışız." Dedi gülümseyerek.
"E biz artık kalkalım." Diyen Bora'ya döndüğümde burada olduklarını bile fark etmediğimi fark ettim.
"Ulan Beril aferin sana." Dedi Bora ona göz kırparak.
"İlk defa çok konuşman işe yaradı Beri." Dedim gülümseyerek. Beril bana gülerek baktıktan sonra Bora'ya kaşları çatık bir şekilde döndü.
"Sen kimsin de bana ulan diyorsun hayvanat!" Diye çirkefleştiğinde gülümsedim. Yanağımda bir ıslaklık hissettiğimde aniden irkilerek Yağız'a baktım. Gülümseyerek beni izliyordum.
"Sana bütün aslalarını yedireceğimi söylememe gerek var mı? Bence yok gibi ama." Dedim gülerek.
Hızlıca beni çekiştirmeye başlamasıyla gözlerimi şokla sonuna kadar araladım. Bir iki dakika sonra bir sahildeydik onunla gitmek istediğim sahillerden yalnızca biriydi.
"O zaman ilk aslamı bana nasıl yedirdiğini göstereceğim sana." Dedikten sonra durdu ve yüzümü avuçları içerisine alıp önce burnumu öptü, ardından dudağımın kenarını, yanaklarımı ve son olarak alnımı öptükten sonra orada durdu. Gözlerini kapattığını alnıma değen kirpiklerinden anlıyordum, gözlerim kendiliğinden kapandığında onun aşık olduğum sesini duydum.
"Seni seviyorum."
"Seni seviyorum."
"Seni seviyorum."
"Seni seviyorum."Beni seviyordu! Beni seviyordu! Gözlerimi açıp onun bana yaptığı gibi önce burnunu, sonra yanaklarını ardından dudağının kenarını öptüm ve orada kaldım.
"Gülümse." Diye fısıldadığımda istemsizce gülümsedi, nefesi kesilmiş gibiydi.
Gamzesinin çıktığı yerden öptüm,
"Burası her şeyin başladığı yerdi Yağız. Benim aşkımı buraya bırakıyorum. Sen ne zaman gülsen, tebessüm etsen ben daima orada olacağım. Ve seni çok seviyorum Yağız. Tahmin edebileceğinden çok daha fazla." Deyip duraksadığımda onun elleri yüzümdeki yerindeydi yutkundu ve devam etti.
"Ben seni tek bir yere sığdıramayacağım, sığdırabileceğim bir yer varsa bile orası da gök yüzüdür. Uçsuz ve bucaksız, seni böyle seviyorum." Dedikten sonra eliyle yanağımı okşadı, "seni o kadar özledim ki, dizinde yatmayı, bana ninni söylemeni. Sen bir masaldın, ve mutlu bitti."
"Biz bir masaldık, ve mutlu bittik."
Yağız ellerimi tuttuğunda yürümeye başladık...
*
Yağız Kara: Günaydın güzeller güzelim.
Yağız Kara: Sen şu an daha uyanmadın.
Yağız Kara: Sana asla başka cümleler söylemem seni asla sevmem demiştim.
Yağız Kara: Ama sende beni hiç uyarmadın.
Yağız Kara: İnsan asla asla denmez der ya.
Yağız Kara: Şimdi öl desen ölürüm ne güzel sözü.
Vera'm: Allah!
Vera'm: Düştüm.
Vera'm: Ama ben sana demiştim bebeğim, asla asla denmez.
Vera'm: Sen daha dur ben sana neler yapacağım..
Yağız Kara: Daha ne yapacaksın güzelim?
Yağız Kara: Artık sen yapma bir şeyleri, artık sıra bende. Sen çok uğraştım bizim için. Artık ikimiz içinde biraz ben uğraşacağım.
Yağız Kara: Sen bizim için harcadın durdun kendini.
Yağız Kara: Sen sıranı saldın güzeller güzelim.
Yağız Kara: Sıra artık benim.
Vera'm: Seni çok seviyorum geri zekalı.
Yağız Kara: Sana aşığım aptal.SON
*
Hoş çakal!
Bu bizim asıl finalimiz, onların elleri her zaman beraber olacak.
Sana onları el ele bırakıyorum, buradan sonrası senin. Onları istediğin yere taşıyabilirsin
Yürümeleri bitmesin.
Benim için çok eğlenceli bir maceraydı, yazarken gerçekten eğlendim. Umarım sende okurken eğlenirsin. Seni çok seviyorum.
Yazılış Tarihi: 3 Haziran 2019
Şuraya temsili aile fotoğrafımızı atıyorum.Ek bilgi: Beril ve Bora'nın sevgili oluşu hakkında hikaye kısa olduğu ve texting olduğu için genel olarak sadece ikisinin üzerinde durmak istedim. Bu yüzden onlara pek yer yoktu. Hikayenin kısa sürmesi ise tamamen uzattıkça laçka olmaması için. Tabi arada özel bölümlerde gelebilir.
Beril ve Bora'nın sevgili olması ise aylar sürüyor arkadaşlar Beril gerçekten zor bir kız. Ve Bora bu sürede kafayı yiyor.
Bora ve Beril'in hikayesini okumak isteyen varsa belirtebilir.
Dip not: Kitapta bazı yerlerde Beril 'Beri' olarak geçiyor. Bu da takma adı olduğu için.
Tekrardan görüşmek üzere.
Özel bölüm istersen şuraya bir anahtar bırakabilirsin.
Seni yine seviyorum.
Always and forever.🗝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A S L A || Texting
Short Story" Şaheserlerle dolu bir müzeydim ben. Gözlerin kapalı geçtin önümden." -Rupi Kaur DipNot: Bu kitabın tüm bölümleri, Sezen Aksu-Bu Gece, şarkısıyla yazılmıştır. T A M A M L A N D I !