A S L A | 25

5.4K 254 16
                                    

Hello!
DipNot: Bu kitabın tüm bölümleri, Sezen Aksu-Bu Gece, şarkısıyla yazılmıştır.

#
Sabah okula gitmek için evden ayrılmadan önce aynada kendimi dikkatle inceledim. Bugün diğerlerinden farklı olacaktı. Esmere yakın buğdayla karışık bronz tenim, ufak güzel bir burnum vardı, yani yüz hatlarımda belirgindi azcık. Bir de mavi yeşil gözlüyüm yani çokta bir şey yok. Haziran ayının ilk günlerindeyiz. Bu yüzden kısa kollu hardal rengi bir tişört giyip, altınada kot bir jean giymiştim. Saçlarımı salık kendi halinde bıraktım. Koyu kumraldı hatta süt kahve arasında bir renkti saçlarım.

Evden ayrılıp hızlıca okula yürümeye başladığımda sırtıma aniden binen ağırlıkla neredeyse yere düşüyordum.

"Kanka naber ya!" Diyen Bora'ya kırmızı görmüş boğa gibi bakmamın başka bir açıklaması olamaz.

"Bora sen geri zekalı mısın ya! Ayı!" Dedikten sonra çantamla kafasına vurmaya başladım.

"Ya sen beni senin gibi mi sandın aptal! Sırtımı kırdın be!"

"Tamam ya ponçikoşkom bağırma." Deyip yanağımdan öpünce omzuna vursamda çok uzatmadım. Salağın teki çünkü.

"Bora sen ilk geldiğinde böyle değildi ne oldu İzmir fazla mı geldi?" Dedim gülerek. O da gülüp elini omzuma atıp beni kendine çekti.

"Vallaha ben İzmir'e fazla geldim bence. Şu yakışıklılığa baksana sen!" Deyip kendini gösterince kahkaha attım.

"Deli!" Dedikten sonra kampüse geldiğimizi fark ettim. Kapıdan girdiğimiz gibi Bora Buse ve Yağız'a el sallamıştı.

Yağız'ın gözleri bana değdiğinde istemsizce irkildim, ona sarıldığım an gözümün önündeydi hala. Gözümün de gönlümün de hep en önünde Yağız vardı.

"Ahu, ne yapıyorsun burada? Ah çok özledim seni!" Diyerek bana sarılan Beril'e döndüm şaşkınlıkla. Onu ne işi vardı burada?
#
Bölüm Sonu.
Sizce Beril kim?

A S L A || Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin