Ziua 6

41 7 0
                                    


Matei 24:

[1]La ieșirea din Templu, pe când mergea Isus, ucenicii Lui s-au apropiat de El ca să-I arate clădirile Templului.
[2]Dar Isus le-a zis: „Vedeţi voi toate aceste lucruri? Adevărat vă spun că nu va rămâne aici piatră pe piatră care să nu fie dărâmată.”

[3]El a șezut jos, pe Muntele Măslinilor. Și ucenicii Lui au venit la El, la o parte, și I-au zis: „Spune-ne, când se vor întâmpla aceste lucruri? Și care va fi semnul venirii Tale și al sfârșitului veacului acestuia?”
[4]Drept răspuns, Isus le-a zis: „Băgaţi de seamă să nu vă înșele cineva.
[5]Fiindcă vor veni mulţi în Numele Meu și vor zice: ‘Eu sunt Hristosul!’ Și vor înșela pe mulţi.
[6]Veţi auzi de războaie și vești de războaie: vedeţi să nu vă înspăimântaţi, căci toate aceste lucruri trebuie să se întâmple. Dar sfârșitul tot nu va fi atunci.
[7]Un neam se va scula împotriva altui neam, și o împărăţie, împotriva altei împărăţii și, pe alocurea, vor fi cutremure de pământ, foamete și ciumi.
[8]Dar toate aceste lucruri nu vor fi decât începutul durerilor.
[9]Atunci vă vor da să fiţi chinuiţi și vă vor omorî; veţi fi urâţi de toate neamurile pentru Numele Meu.
[10]Atunci, mulţi vor cădea, se vor vinde unii pe alţii și se vor urî unii pe alţii.
[11]Se vor scula mulţi proroci mincinoși și vor înșela pe mulţi.
[12]Și, din pricina înmulţirii fărădelegii, dragostea celor mai mulţi se va răci.
[13]Dar cine va răbda până la sfârșit va fi mântuit.
[14]Evanghelia aceasta a Împărăţiei va fi propovăduită în toată lumea, ca să slujească de mărturie tuturor neamurilor. Atunci va veni sfârșitul.
[15]De aceea , când veţi vedea urâciunea pustiirii, despre care a vorbit prorocul Daniel , așezată în Locul Sfânt – cine citește să înţeleagă! –
[16]atunci, cei ce vor fi în Iudeea să fugă la munţi;
[17]cine va fi pe acoperișul casei să nu se coboare să-și ia lucrurile din casă;
[18]și cine va fi la câmp să nu se întoarcă să-și ia haina.
[19]Vai de femeile care vor fi însărcinate și de cele ce vor da ţâţă în zilele acelea!
[20]Rugaţi-vă ca fuga voastră să nu fie iarna, nici într-o zi de Sabat.
[21]Pentru că atunci va fi un necaz așa de mare, cum n-a fost niciodată de la începutul lumii până acum și nici nu va mai fi.
[22]Și dacă zilele acelea n-ar fi fost scurtate, nimeni n-ar scăpa; dar , din pricina celor aleși, zilele acelea vor fi scurtate.
[23]Atunci, dacă vă va spune cineva: ‘Iată, Hristosul este aici sau acolo!’, să nu-l credeţi.
[24]Căci se vor scula hristoși mincinoși și proroci mincinoși, vor face semne mari și minuni, până acolo încât să înșele, dacă va fi cu putinţă, chiar și pe cei aleși.
[25]Iată că v-am spus mai dinainte.

[26]Deci, dacă vă vor zice: ‘Iată-L în pustie’, să nu vă duceţi acolo! ‘Iată-L în odăiţe ascunse’, să nu credeţi.
[27]Căci, cum iese fulgerul de la răsărit și se vede până la apus, așa va fi și venirea Fiului omului.
[28]Oriunde va fi stârvul, acolo se vor aduna vulturii.
[29]Îndată după acele zile de necaz, soarele se va întuneca, luna nu-și va mai da lumina ei, stelele vor cădea din cer și puterile cerurilor vor fi clătinate.
[30]Atunci se va arăta în cer semnul Fiului omului, toate seminţiile pământului se vor boci și vor vedea pe Fiul omului venind pe norii cerului cu putere și cu o mare slavă.
[31]El va trimite pe îngerii Săi cu trâmbiţa răsunătoare și vor aduna pe aleșii Lui din cele patru vânturi, de la o margine a cerurilor până la cealaltă.

[32]De la smochin învăţaţi pilda lui: Când îi frăgezește și înfrunzește mlădiţa, știţi că vara este aproape.
[33]Tot așa, și voi, când veţi vedea toate aceste lucruri, să știţi că Fiul omului este aproape, este chiar la uși.
[34]Adevărat vă spun că nu va trece neamul acesta până se vor întâmpla toate aceste lucruri.
[35]Cerul și pământul vor trece, dar cuvintele Mele nu vor trece.

[36]Despre ziua aceea și despre ceasul acela, nu știe nimeni: nici îngerii din ceruri, nici Fiul, ci numai Tatăl.
[37]Cum s-a întâmplat în zilele lui Noe, aidoma se va întâmpla și la venirea Fiului omului.
[38]În adevăr, cum era în zilele dinainte de potop, când mâncau și beau, se însurau și se măritau până în ziua când a intrat Noe în corabie
[39]și n-au știut nimic, până când a venit potopul și i-a luat pe toţi, tot așa va fi și la venirea Fiului omului.

Biblia în 180 de zileUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum