- I co
- Nie wiem. Muszę to przemyśleć. On mnie przytłacza mamo.-ostatnie słowo wymówiłam prawie niesłyszalnie.
- Kocha cię, i żałuje.
- Dzwonił do mnie 30 razy odkąd wyleciałam, do teraz.
- To o czymś świadczy. Kochasz go?
- Boję się że tak.
- Przemyśl to i zrobisz co uznasz za stosowne, ale uważam, że powinnaś dać mu szansę. Z tego, co mówiłaś wynika , że ze czasami łapiesz się na myśleniuo nim. Jego dotyk, wzrok, słowa sa dla ciebie ważne. Nie możesz chować się za wypracowanym kamuflarzem suki całe życie . Wbrew pozorom, jak się kogos kocha jest łatwiej .- kiwnęłam głową .
- Kochasz Marka?
- Tak.
- To dobrze. - szepnęłam.
Było mi trochę głupio że powiedziałam mamie wszystko ze szczegółami. Wstydziłam się swojej przeszłości. Seks nigdy nikogo nie zabił, ale jest on dość... Inaczej. Puszczanie się nie jest naturalne. Wstydziłam się tego że spałam z oficerami, którzy podlegali tacie, gdy miałam 16 lat. Potem zabaw z Harry'm . Ale tylko do pewnego mo zamierzasz z tym zrobić?- zapytała matka, kiedy skończyłam mówić.
mentu. Potem było inaczej. Nawet nie wiem kiedy ruchanie się przerodziło się w kochanie.
- Mam jeszcze jedno pytanie. - zapytała matka. - Czy seks z nim był dla ciebie przyjemny?
Zatkało mnie. Szlag, zapomniałam, że moja mama z wykształcenia jest psychologiem.
-Tak mamo, był.
Uśmiechnęła się.
- W takim razie, przemyśl to Sky. A teraz pewnie chciałabyś odpocząć. Miałaś męczący dzień. Mark robi kolację jeśli jesteś głodna. Przyjdź. A jak nie to dobranoc.
I wyszła.
Tej nocy śniły mi się koszmary. Śnił mi się Harry, mama, Gilian. Krzyki, krew i czyjeś ciało. Następnego dnia tłumaczyłam je zmianą klimatu i otoczenia, ale kiedy się powtórzyły zwątpiłam. Nie wiedziałam wtedy, że w tak krótkim czasie pomiędzy mną a pewną osobą stworzyła sie tak silna więź, że nawet na odległość czujemy, że coś jest nie tak.Po długiej nieobecności FBI ACTIVITY wraca! Z góry przepraszam wszystkich którzy, czekali. Wiem, bardzo długo mi zajęło aby spiąć się i coś dodać, ale zrozumcie 😉
Dla sprostowania, rozdziały będą pojawiać się losowo, wtedy kiedy będę miała wenę i czas.
Kisses😘
CZYTASZ
FBI ACTIVITY || H.S.
Fanfiction"Dzisiaj, po sześciu latach jestem sukcesywną agentką FBI, która ma na swoim koncie wiele udanych śledztw. Wszystko to przez ból i naiwności . Patrząc z perspektywy lat to w sumie dzięki NIEMU jestem ,gdzie jestem. Czasami skrycie MU dziękuję, ale...