5

9.7K 771 516
                                    

Jeon krallığında yaşanan son şeylerden sonra bir kaç hafta geçmişti. Değişen hiç bir şey yoktu. Hatta Eunji daha da mutluydu. Eunjiyi mutlu eden şeyler vardı ve ben nedenini az çok tahmin edebiliyordum.

Kraliyet sofrasında oturup yemeklerimizi yediğimiz sırada görevli gelip Jeon Krallığı'ndan bir mektubumuzun olduğunu söyledi.

Kralımız mektubu açıp okuduktan sonra bana döndü.

"Prens Taehyung, Kral Jeon seninle görüşmek istemiş. Yarın Jeon Krallığına gitmen gerekiyor."

"Emredersiniz kralım. Ama meraklandığım bir hadise var. Kral Jeon neden benimle görüşmek istemiş? "

"Prensim mektupta sadece görüşmek istediği yazıyor. Nedenini yarın öğrenirsin. Size afiyet olsun." diyerek masadan kalkınca hepimiz ayağa kalkıp kralı selamladık.

...

Yemekten sonra odama geçmiş masanının üzerinde krallık ile ilgili kağıtlarla ilgileniyordum. Uzun süredir ilgilendiğim için gözlerim ve başım ağrımaya başlayınca başımı ovuşturarak oturduğum sandalyede geriye doğru yayıldım.

Aslında bu kadar krallıkla ilgilenmeme gerek yoktu. Sadece kral yani babam yaşlandığı için bu işlerle ilgilenirken zorlanmaya başlamıştı. Babam öldükten sonra tahta ben değil de babamın ilk çocuğu olan Namjoon geçecekti. Bence onun geçmesi en doğrusuydu. Beş kardeş arasından en mantıklı davranımız oydu.

Evet beş kardeştik. Babamın ilk eşinden Namjoon, ikinci eşinden ben ve Eunji, üçüncü ve şimdiki eşinden ise Younghoon ve Yerim vardı. Sadece Younghoon ve Yerim'in annesi Kim Joohyun hayattaydı ve hepimize anne olmaya çalışıyordu. Kendi annem gibi olmasa da Joohyun anneyi seviyordum çok iyi bir kadındı.

Kardeşler olarak aramız iyiydi ama ne zaman bir araya gelsek Namjoon bizden biraz daha uzak dururdu. Mantıklı bir insan olduğunu söylemiştim.

Tabi Namjoon'un mantığı bu aralar bir yerlerine kaçmıştı. Çok sevdiği Hyerin ile gelecek ay evlenecekti. Düğün işleriyle uğraştığı ve müstakbel eşine zaman ayırmak istediği için krallıkla pek ilgilenemiyordu. O yüzden bana daha çok iş düşüyordu.

Kapı tıklatılınca oturduğum yer de dikleştim " Girebilirsin." diyip gelen kişinin içeri girmesini bekledim.

İçeriye Eunji girmişti yüzü endişeli gibiydi. Ayağa kalkıp onun yanına gittim. "Eunji bir sorun mu var?"

Bıkkınca oflayarak "Var abi, var.Hem de büyük bir sorun var." Ne kadar büyük bir sorun olabilirdi ki? "Anlat Eunji neler oluyor?"

"Abi bana kızma lütfen..." gözleri dolmuştu. Üzüldüğü ve endişelendiği şeyin bana söyleyecekleri değil de benim kızmamdan korkması olması beni biraz hayal kırıklığına uğratmıştı.

Omuzlarından tuttum "Eunji ben bugüne kadar sana ne zaman kızdım?" gözlerinin içine şefkatla bakıyordum.Bundan güven alarak " Tamam söylüyorum..." Bu kız ne ara gerilimleri bu kadar sevmeye başladı. Çok gerildim artık söyle!

"Abi ben Kral Jeon'la evlenmek istemiyorum." bir nefeste söyledi. Şaşırmıştım.

Ama bunun için mi bu kadar gerilim yarattın. Göz devirme isteğimi içimde bir yerlere attım ve mantıklı bir prens nasıl konuşmalıysa öyle konuştum.

"Fikrini değiştiren ne? Daha bir kaç hafta önce onun seni eş olarak seçmesi için Tanrı'ya dua ediyordun?" çok haklı konuşmuştum.

"Çünkü Kral Jeon'un kuzeni olan Prens Min Yoongi'ye aşık oldum."

nE ara aşık oldu bu kız?
_

bölümü uzatayım dedim ve azıcık Kim ailesini anlattım sıkmış olabilir sizi😔

bölümü uzatayım dedim ve azıcık Kim ailesini anlattım sıkmış olabilir sizi😔

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu Yoongi'yi gördükten sonra fice eklemeyen de ne bileyim yani

Kingdom Come, TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin