bu saatte uyanık olanlara süprizz
arkadaşlar çok kısa bir bölüm biliyorum ama geçiş gibi...diğer bölümü yarın atacağım!!_
Yere eğildikten sonra dışarıda neler olduğunu anlamak için arkasına saklandığım koltuğun arkasından kafamı hafifçe uzattım.
Pencereden gördüğüm kadarıyla bir grup insan toplanmıştı.Bazılarının elinde meşaleler vardı bazılarının elinde buraya doğru attıklarï kocaman taşlar. Bu bir başkaldırmaydı. Bunun krala karşı değilde evliliğimize ve bana karşı olduğunu düşünüyordum. Yoksa kral olmadığı bir zaman yapmazlardı. İçeriden birisi kralın olmadığını haber vermiş olmalıydı.
Pencereden dışarı biraz daha dikkatli baktığımda askerlerinde orada olduğunu gördüm. Burada olmadıklarını sanıyordum çünkü burada oldukları müddetçe bunu durdurmaları gerekiyordu. Hizmetçilerde ortalıkta görünmüyordu. Hepsi buna göz yumuyordu.
Koskoca sarayda tek başıma mücadele vermem gerekiyordu.
Burada durmaya devam edersem elime hiç bir şey geçmeyecekti. Hepsi bir ağızdan oraya gelmem için sesleniyordu ama oraya gidersem çok iyi şeyler olmayacağı kesindi. Hep birlikte sarayı giremezlerdi. Eğer teke tek gelirlerse hallederdim. Jeon krallığında bazı olaylardan dolayı halka silah ve kesici alet tarzı şeyler yasaklandığından içim biraz daha rahattı.
Biraz daha koltuğun arkasında bekledim. O sırada taşlarla camları düşürmeye devam ediyorlardı. Kenardaki merdivenlere gözüm ilişti. Oradan yukarı çıkarsam kılıcımı alırdım ve oraya gelmelerini beklerdim.Geldiklerinde hemen saldıraya geçerdim. Kim krallığında olduğum zamanlarda savaşlarda olan başarılarımla konuşuluyordum. Kendime güvenim tamdı. Bu plan aklıma yatınca harekete geçmek için uygun zamanı kolladım.
Biraz daha durgunlaştıkları anda hafifçe eğilmiş bir şekilde merdivenlere koşmaya başladım. Beni fark ettiklerinde sesleri arttı ama onları takmadan ilerlemeye devam ettim. Tam merdivene adım atacağım sırada gelen silah sesiyle sırtımda bir yanma hissetmem bir oldu. Ne olduğunu anlamadan yere yığıldım.
Beynim durmuş gibiydi ve sırtımdaki yanma hissi artıyordu. Dışarıdakilerin sesi kesilmişti ama kulağımda bir çınlama yer alıyordu.
Sırtımdan gelen kanın yüzüme kadar gelmesiyle vücudumdaki uyuşma hissi artmıştı. Daha fazla dayanamadım ve gözlerim kapandı.
_
taehyung'u tarkan gibi yapip tum saldiranlari tek basina yere serdirebilirdim ama boyle tercih ettim iste naparsin😝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kingdom Come, Taekook
FanfictionKral Jeon kaybettiği eşinden sonra kendine yeni bir eş arıyordu.