selamm👋🏻👋🏻
arkadaşlar hikaye daha bitmedi daha bu ikilinin yaşayacağı çok şey var. Uzun bir süre yoktum buralarda sabırla bekleyen herkese teşekkürler🙏💞"Düğün olurken haber verseydin keşke bu biraz erken olmadı mı?"
Sinirden kaşlarım çatık bir şekilde bakmaya başladım. Jeongguk çatılan kaşlarımı parmaklarıyla düzeltti. "Ne kadar erken yaparsak o kadar iyi." göz kırpıp uzaklaştı. O gittikten sonra sinirle yerimde tepindim biraz ama bunu ben kabul etmiştim. Erkenden bitmesi daha iyiydi. İçimden bir his zaten her türlü kötü bir düğün olacağını söylüyordu.
Odama gideceğim sırada Yeosang koridorun sonundan koşarak gelip bacağıma yapıştı. "Hyung duyduğuma göre artık burada kalacakmışsın." Gülümseyip yüzüme beklentiyle bakmaya başladı. "Lütfen kal..." Dili tam dönmediği için harfleri düzgün söylemiyor ve bu onu daha tatlı yapıyordu. Bu çocuğa nasıl "hayır" diyebilirdim ki? "Merak etme Yeosang-ah. Kaplan hyung hep burada artık."
Yarından sonra buradan başka gidebilecek yerim kalmayacağına emindim zaten.
...
Akşama kadar Yeosang ile ilgilendim ondan sonra yemeğe indik. Jeongguk tüm gece ortalarda yoktu. Tabi bu benim işime gelir. Yemekten sonra Yeosang'ı yatağına yatırıp kendi odama gittim. Sabah olduğunda kapımın çalınmasıyla uyandım. Kapıyı açtığımda bir sürü çalışan beni düğüne hazırlamak için bekliyordu. Oflayarak başka bir çarem olmadığından kendimi onlara teslim ettim.
Çalışanlar beni düğüne hazırlamıştı. Gelinlik falan giydirirler diye çok korktum ama şükürler olsun korktuğum başıma gelmedi. Hazırlık bittikten sonra gizlice merdivenlerden düğünün olacağı yere baktığımda ani bir düğün olmasına rağmen bir sürü insan gelmişti. Göz gezdirirken kalabalıkta ailemi gördüm. Üzgün görünüyorlardı. Onların üzülmesini hiç istemezdim.
Biraz fazla izlemeye dalmışım herhalde o yüzden Jeongguk'un geldiğini farketmedim. Omzuma dokunmasıyla kendime geldim. "Taehyung eğer hazırsan gitmemiz gerekiyor."
Gitmek istemiyordum. Buna hazır değildim. Hiç bir zamanda hazır olacağımı zannetmiyorum.
"Jeongguk gitmesek olur mu?" gözlerinin içine yalvarırcasına bakıyordum. Ellerini omzumda masaj yaparcasına gezdirdi. "Taehyung..." Derin bir nefes verdi. "Herkes bizi bekliyor. Gitmemek gibi bir seçeneğimiz yok." Dediklerini başımla onayladım.
Elimden tuttu ve odadan aşağıya inmeye başladık. Her attığım adımda daha da geriliyordum. Kapalı kapının önüne geldiğimizde Jeongguk bir kolunu bana uzattı. Uzattığı koluna girdim. Jeongguk son kez bana bakınca derin bir nefes verip hazırım dercesine başımı salladım. Geleceğimizi görevli salona duyurduktan sonra kapıdaki askerler kapıyı yavaşca açmaya başladı.
Kapının açıldığını görünce herkes alkışlamaya başlamıştı. Sonrasında kapıdan içeri girdiğimizde alkışlar yavaş yavaş kesilmeye başladı ve yerini sessizliğe bıraktı. Herkes şaşkın görünüyordu. Salondakilerin görmeyi beklediği şey bir prensesti bir prens değil.
Jeongguk'un koluna tutunduğum için şu an yürümüye devam edebiliyordum yoksa ayaklarımdaki boşalma hissiyle adım bile atacağımı sanmıyordum. Biz kürsüye ilerledikçe sessizlik fısıldaşmalara dönüşmeye başladı. Fısıltılarını duymamazlıktan gelmek imkansız gibi bir şeydi. Jeongguk'a baktığımda sinirden çenesi kasılıyordu ama belli etmemek amacıyla gülümsemeye çalışıyordu.
Kürsüye geçip misafirlere doğru döndüğümüzde ailemin olduğu tarafa baktım. Hepsinin yüzündeki hayal kırıklığını görebiliyordum. Eunji'ye baktığımda beni onaylamazcasına kafasını sallıyordu. Babama baktığımda buraya bakmıyordu bile kafası eğik bir şekilde duruyordu. Diğer kardeşlerimde şaşkınlıkla buraya bakıyordu. Yalnızca en küçük kardeşim olan Yerim'e baktığımda bana gülümseyip eliyle kalp işareti yaptı. Ona hafifçe bir gülümseme bahşettim. En azından ailemde beni yargılamayan biri vardı.
Düğünden önce kafamda bir sürü senaryolar kurduğumdan dolayı bu tepkilerin geleceğini biliyordum. Nikahımızı kıyacak olan papazın sesiyle ona döndüğümzde onaylamadığı her halinden belliydi ama başka şansıda yoktu. Bu tepkiler ile birlikte nikah merasimine geçtik.
Düğünden sonra neler olacağını ancak tanrı bilirdi.
birde ben biliyorum😎😎dugun oldu bunlar hala birbirini sevmiyor zaten jk'e hic guvenmiyorum
bir sonraki bolum evli taekook görmeye hazır olun✌🏻✌🏻😙😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kingdom Come, Taekook
FanfictionKral Jeon kaybettiği eşinden sonra kendine yeni bir eş arıyordu.