6

9.4K 806 256
                                    

Eunji'nin itirafından sonra ne hissetmem gerektiğini bilmiyordum. Benim için sorun yaratan bir konu değil ancak krallığı etkileyecek bir durumdu. Kral Jeon eğer Eunji'yi eşi olarak seçtiyse ve ben bunu engellemeye çalışırsam Kral Kim'in neler yapacağını düşünmek bile istemiyordum. Bize bugüne kadar kötü davranmadı ama iş krallığa gelince gözü bizi bile görmüyor.

Düşüncelere dalıp giderken omzunda olan ellerim aşağıya düşmüştü. Eunji endişeyle bir elime bir yüzüme bakıyordu. Gözlerini büyütüp masumca "Bana kızdın mı?" sormasıyla kendime geldim.

Minik yüzünü avuçlarımın arasına aldım. "Eunji kime çektin sen böyle. Nasıl sana kızacağımı düşünürsün?" Eunji dolu gözleri ile bir gülümseme sundu. "Kusura bakma benim aptallığım. Nasıl her zaman yanımda olan biricik abimin bana kızacağını düşünebilirim değil mi?" Yüzündeki ellerimi tutup indirdi ve bana sarıldı.

Sarılırken kulağıma yaklaşıp fısıldadı "Aramızda kalsın ama en çok sevdiğim kardeşim sensin." Ayrıldığımızda oyuncu bir şekilde göğsümü kabarttım ve kibirli bir şekilde gülümsedim. "Aramızda kalacağına söz veremem. Bunu Yerim duysa seni öldürürdü her halde." bu dediğime ikimizde kahkaha attık.

Gülüştüğümüz sırada kapı sertçe açıldı. Sinirle bize bakan bir çift göz vardı. İkimizde hemen ciddi bir yüz ifadesine bürünmeye çalıştık. Ama en fazla ne kadar ciddi olabilirdik ki karşımızda elinde yastığıyla ve iki yandan at kuyruğu yaptığı saçıyla sinirli bir şekilde bize bakan Kim Yerim vardı. Dramatik bir şekilde sinirle söylenmeye başladı "Yazıklar olsun size! Siz nasıl kardeşlersiniz? Kardeş kardeşe böyle yapar mı ha?"

Eunji ve ben onu hayretle dinliyorduk. Yeri gözündeki sahte göz yaşını silip Eunji'ye döndü. "Hele sen Eunji, bana söz vermiştin bu gece benimle uyuyacaktın." Ben de Eunji'ye dönüp kınayıcı bakışlar attım. "Eunji sana hiç yakıştıramadım. Güzeller güzeli, tatlı mı tatlı minicik kardeşimize yapılır mı bu?" Eunji şok içinde bize bakıyordu. İkimizde ona kınayarak bakarken Yeri bana döndü. "Abi sen hiç konuşma! Sen de bana-" öksürerek konuşmasını böldüm.

"Hadi gidin yatın. Ben bir prensim çok önemli işlerim var." Eunji ve Yeri birbirlerine bakıp sinsice güldüler. Ne olduğunu anlayamamıştım ta ki ikiside üstüme doğru koşana kadar. Gelmeyin dercesine ellerimi sallıyordum ama nafileydi üzerime atladılar ve üçümüzde yatağa düştük. Sağ tarafımda Eunji, solumda Yerim vardı. "Ne yapıyorsunuz siz?"

"Yatın dememiş miydin sen? Biz de yattık işte." Yerim'in söylediği ile ikisi bir beşlik çaktılar. Onlara gülümseyerek baktım, küçük kardeşlerim çok yaramaz. Aynı anda "İyi geceler~" diye bağırdılar. Uzanıp yatağın yanındaki ışığı kapattım. Hemen uyku moduna geçmişlerdi. Gülümseyip ikisinin de saçlarına öpücük kondurdum. "İyi geceler."

Yüzümüzde hafif bir tebessümle huzurlu bir uykuya daldık. Bu huzurlu akşamın sabahı da öyle olurdu. Umarım...

Sabah erkenden uyanıp Jeon krallığına gitmek için hazırlıklara başladım. Atımla ilgilendiğim sırada arkadan biri yaklaştı. "Kaç yıldır bu atı kullanıyorsun. Eski gücü yok artık yaşlandı." atımı sevmeye devam ettim. "Kral Kim, siz de kaç yıldır bu saraydasınız ama hala eski gücünüz yerinde." dediğimle kral gülümsedi.

Bir elini omzuma koydu "Biliyorsun Kim Krallığının devamı için Jeon'lara ihtiyacı var. Bugün gittiğinde krallık için en iyisini yapacağını biliyorum." Babamın bana güvendiğini duymak içimi rahatlatmıştı. Gururlu bir şekilde gülümsedim "Merak etmeyin kralım, bugün her şey güzel olacak." Başımla selam verip diğer hazırlıklara bakmaya gittim.

...

Yorucu bir yolculuktan sonra akşama doğru krallığa vardık. Kapıda bizi yardımcılar karşıladı. Askerler arkada dinlenirken beni yemek odasına yönlendirdiler. Odaya girdiğimde Kral Jeon arkasına dönmüş camdan dışarıyı izliyordu. Geldiğimi belirtmek için hafifçe öksürmemle bana döndü.

"Hoş geldin Prens. Yorulmuşsundur hadi gel birlikte yemek yiyelim." eliyle masayı gösterip baş köşeye oturdu. Selam verip bende oturdum. Sessiz odada sadece çatal bıçak sesleri duyuluyordu. Merakla sordum "Kralım neden beni buraya çağırdınız?" yemek boyunca ilk defa yüzüme baktı. "Yemeğinizi yedikten sonra konuşuruz." Onu onaylayıp yemeğe devam ettim.

Yemekten sonra Kral Jeon'un çalışma odasına geçtik. Karşılıklı bir şekilde oturup çay içiyorduk. Gerçekten gerilmiştim bir an önce öğrenmek istiyordum. "Kral Jeon beni buraya neden çağırdınız?" Jeon derin bir nefes aldı sanki söylemesi zor olan şeyler söyleyecek gibiydi.

"Prens biliyorsun bana yeni bir kraliçe seçmek için yemek düzenledik ve Kim Krallağı da katıldı." Başımla onayladım. "Seni buraya çağırma sebebim de bu." Konuşmanın devamını tahmin edebiliyordum. Eunji'yi eş olarak seçtiğini söyleyecekti ve benim buna engel olm-

"Ve eşim olarak seni seçtim."

__

Kardeşleriyle olan ilişkilerini detaylıca anlatmamın nedeni ileride olacak bazı şeyler olabilir😶

Kingdom Come, TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin