Prolog

1.2K 42 9
                                    

Pow. Marek

Nazywam się Marek i mam 18 lat i mieszkam w Szczecinie. Nie dawno, a w sumie dawno poznałem takiego pewnego chłopaka. Nazywa się Łukasz, jest on o kilka lat starszy, a dokładnie o 3 lata. Ma on równo 20lat. Oczywiście nie przeszkadza nam różnica wieku. Dla nas nie ma to znaczenia. Bardzo dobrze się dogadujemy i mamy świetny kontakt. Codziennie ze sobą gadamy na kamerki. Łukasz z wyglądu jest bardzo przystojny. Jest on brunetem o niebieskich oczach. I ma tak idealną twarz jak nikt inny. Oczywiście nie, że się w nim zakochałem czy coś.. Przecież nie jestem gejem. Chyba. Ale do czego zmierzam. Dzisiaj odbędzie się nazsze pierwsze spotkanie. Z czego nie mogę się doczekać kiedy go zobaczę wreszcie na swoje żywe oczy. Postanowiłem się z nim spotkać teraz przez moją chorobe. Chciałem go zobaczyć przed.. Eh.

Pow. Łukasz

Umówiłem się z Markiem na godzinę 14, na dworcu. A dlaczego na dworcu? To proste. Mieszkam zdecydownie dalej niź on. Ja mieszkam w Poznaniu, a on w Szczecinie. W sumie nie jest to jakoś daleko bo dzieli nas dokładnie 263,8km czyli 2h i 35 minut. Emocje brały mnie okropnie. Wykręcały mnie o 180 stopni. Bardzo się denerwowałem. Bo niby znam Marka, ale na żywo nigdy go nie widziałem. Poznaliśmy się przez internet. Od razu kiedy do siebie napisaliśmy spodobał mi się. Bardzo miły i zabawby chłopak. Mam nadzieję, że w realu też taki jest. Nasza przyjaźń trwa 3lata czyli poznaliśny się jak ja miałem lat 18 a Marek 15. Dlatego nie mogliśmy się spotkać. A w sumie to on nie mógł, bo jego rodzice myśleli, że jestem jakimś pedofilem. Ahh ci rodzice. Ale rozumiem ich dobrze.

15 Dni życia kxkOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz