| 𝟑. 𝐅𝐞𝐣𝐞𝐳𝐞𝐭 |

9.5K 468 33
                                    

Mikor megérkeztünk a szokásos helyünkre mindenki lerohant a vízhez. Ilyenkor úgy érzem magam, mint egy 7 éves kislány, aki a szüleit megelőzve szalad a partra, míg azok mögötte idegesen kiabálnak, hogy álljon meg.

A Balaton vize csendesen mosott pár követ és szórakozottan csapkodta a benne úszkáló kacsákat. Ezen a részen a partot forró homok borította és csak néhol volt egy-két apró köves rész.

- Hűha... - szólaltam meg. - ez a hely semmit sem változott!

- Gyönyörű! - csodálta a tavat Bogi.

- Selfie timeeee! - ordította el magát Tomi és egy selfiebotot vett elő a táskájából.

Mindenki odaállt Tomi mögé. Csináltunk egy képet ahol mindenki a mögöttünk hullámzó Balatonra mutat és készítettünk pár hülyéskedőser is. Tomika mindenkinek elküldte a képeket majd közösen nevetgélve visszaindultunk a táborhelyre.

Mivel már dél körül volt, nagyon erősen sütött a nap. Mindenki felvette a napszemüvegét a fiúk pedig átöltöztek fürdőnadrágba. Végülis érthető, én is megfőlnék most hosszú farmerben.

- Ki kivel alszik? - kérdezte Kamilla a sátrakat felállító társaságot.

- Hmmm... tízen vagyunk. Egyelőre. De ha jól tudom még nem csak egy személy csatlakozik hozzánk. - számolt hangosan Niki.

- Majd este eldöntjük. Most csak állítsuk fel a sátrakat és kajáljunk valamit! Éhen halok! - javasolta Iza.

- Iza, te mikor nem vagy éhes? - nevettem barátnőm kijelentésén.

- Jogos, de akkor is, haladjunk máár! - szenvedett látványosan Izabell.

- Az előbb még azt mondtad, türelmes típus vagy... - csipkelődött Konrád.

- Hahh, az más, ha egy helyes srác érkezésére kell várni! - érvelt Iza.

Erre mindenki elkezdett nevetni majd folytattuk a kipakolást.

Mire mindennel készen lettünk, lassan 2 óra lett. A tisztás közepén Tomi és Patrik elkezdett tábortüzet gyújtani. A sátrakat szépen körbe raktuk így az összes sátor 'ajtajából' a tűzre lehetett nézni. Csak egy kijáró helyet hagytunk a víz irányában.

- Hol van Konrád? - kérdeztem Kevint.

- Elment az áramos izéhez. - adott rendkívül szakszerű választ Kev.

Elmentem hát megkeresni Konrádot. Ugyanis Kevin az 'áramos izé' alatt egy elosztót értett, ami az erdőben van egy víztől védett helyen. Jogosan feltehető a kérdés. Minek itt, a semmi közepén egy elosztó? Hát, ezt mi se tudjuk pontosan. Tippünk szerint régen sokan jártak ide táborozni ezért valaki felszerelt egyet, de mi se tudjuk. De a lényeg az, hogy itt van és megkönnyíti a dolgunk. A második táborozásunkon fedeztük fel, mondanom sem kell, az első alkalmunk szörnyű volt áram nélkül...

Öt perc séta után meg is találtam Konrádot, egy csomó kábelt kötött be a fent említett dobozba.

- Hello! - köszöntem neki.

- Szia! Hát te?

- Nikivel felállítottuk a sátrat úgyhogy, eljöttem megkeresni.

- Hát, én is éppen végeztem, szóval mehetünk vissza. - nevetett.

- De jó, miattad sétáltam kemény öt percet, de azt is feleslegesen. - játszottam meg a sértődöttet.

- Na, gyere! - átkarolta a vállam és így ketten, bukdácsolva mentünk a táborba.

A Tábor | ✓حيث تعيش القصص. اكتشف الآن