*pov Olivia*
Ik kom aan bij onze tafel en iedereen kijkt nog steeds verbaast en geschokt. "OH" "MIJN" "GOD" Dylan kijkt alsof hij zojuist Shawn Mendes heeft gezien.
"Aiden heeft je zojuist net tegen je gepraat!" gilt Dylan
"Zo speciaal is het ook weer niet hoor", "en hij is trouwens een eikel".
"Maar hij is zó lekker" is het enige wat uit Dylan's mond komt voordat hij gaat staren naar de 'badboys'. We lachen allemaal om Dylan totdat hij wakker word uit zijn dagdroom,
"Wat? Heb ik iets gemist?" Zegt Dylan met een verwarde en een beetje gekwetste uitdrukking op zijn gezicht
Daardoor moeten we nog harder lachen.
Maar Dylan heeft wel gelijk, hij is echt lekker. Wacht wat?! Nee, nee dat dacht ik zojuist niet. Ughh. Oké ik vind hem wel knap, maar hij is nog steeds een eikel.
*tring* verlossing, eindelijk zijn we uit. Ik loop met Noor uit de klas en ga na mijn kluisje totdat hij wordt dichtgeslagen.
Ik schrik op en maak een sprongetje naar achter.
"Ugh, wat moet je?" zeg ik geïrriteerd.
"Wat zei jij?" Serieus. Aiden. Alweer?!
"Jij weet maar niet van ophouden hè dametje" gaat hij verder.
"Nee joh, mijn kluisje word in een keer door een random dude dichtgeslagen" mompel ik.
"Maar ik ben geen random dude, ik ben een lekkere dude" zegt hij met een knipoog waardoor ik een beetje bloos.
"Oeh, laat ik je blozen?" zegt hij met een grijns.
"Nooit, dus flikker maar een eind op!". En ik loop boos weg, schnitzel. Ik schelde, maar ja hij had het verdiend.
"Wat was dat?!"
Oh ja, Noor was er ook nog. Oeps.
"Wat?" zeg ik heel dom
"Uhm, misschien jullie momentje?" zegt Noor met de nadruk op momentje.
"Wij hadden geen momentje hoor" probeer ik nonchalant te zeggen.
"Nou er gebeurde wel wat hoor" protesteert ze.
"Ja, het enige wat er gebeurde is hij die zich als een varken gedraagde" zeg ik, terwijl ik m'n schouders ophaal alsof het niets is.
Noor heeft een obsessie voor varkens, waarom weet ik eerlijk gezegd niet. Maar ik weet wel dat ik haar hiermee beledigde.
"Wat?! Varkentjes zijn veel, maar dan ook veel beter dan hem!" Ik lach en ze grijpt naar haar hart. "Die zat diep, echt diep".
En lachend fietsen we naar huis.
"Haai mam!" roep ik naar haar als ik de keuken inloop.
"Hey lieverd, hoe was school?"
"Ging wel" antwoord ik terwijl ik naar de koelkast loop.
Ik pak wat drinken en ja ja, NETFLIX TIME! Oef, zoveel leuke films. Uhm... Kissingbooth dan maar! Een klassieker.
Als de film is afgelopen ga ik maar eens aan huiswerk beginnen. Ik ben nu al dood. Gelukkig, alleen maar wiskunde en geschiedenis.
"Eten!" "Ik kom eraan!" Ik ren naar beneden en de geur dringt al gelijk mijn neus binnen.
Bleuhh, stampot. Ik kokhals al aan de gedachte alleen.
"Weet je wat mam, ik heb geen honger"
"Dat heb je wel, en nu snel aan tafel" zegt ze streng
Ik zucht extra hard zodat iedereen het hoort. Terwijl Lucas, mijn broertje van vijf het op een of andere manier snel naar binnen werkt.
"Hoe kan je dat ook lekker vinden?" Lach ik terwijl ik over zijn hoofdje wrijf. Het enige wat er uit zijn mond komt is gegiechel, wat is het toch een schatje.
"Olivia, volgende week gaan we met een kennis van werk uiteten"
"Oke is goe-"
"Mét hun zoon erbij" onderbreekt ze me.
Nou, dat moet leuk worden. Ik hoop maar dat hij aardig is.
——————————-
Heyy! How u doin?
Haha wie kijkt er f•r•i•e•n•d•s ?
Sorry dat het hoofdstuk een beetje kort is, maar ik kon niks anders bedenken.
Maar het andere hoofdstuk word wat leuker!:)
Oh en, willen jullie dat ik bijpassende foto's bij de media zet? (dat is hierboven ^^)Byee xx
JE LEEST
Remember Me
RomanceOlivia (18) krijgt met Aiden, de 'badboy' van de school. Maar zodra hun relatie op gang begint te lopen gebeurt er een vreselijk ongeluk, en moet Aiden Olivia proberen voor zich terug te winnen. Zal het hem lukken en zullen ze gelukkig zijn? Of komt...