Hoofdstuk 5

118 16 2
                                    

*pov Olivia*

Aiden, hij was zo anders toen we alleen waren. Zo lief en schattig. En hoe hij met zijn zusje deed.

Wacht? Waarom denk ik zo over hem? Eigenlijk zou ik kots neigingen krijgen als ik aan hem moest denken.

Het zal vast niks zijn. En ik lach in mezelf.

-de dag van het uiteten-

"Lieverd ben je klaar? We moeten gaan!"

"Kom eraan!" Ik strik mijn jurk nog glad en stap in mijn hakken.

Ik heb een donker groen jurkje aan met korte mouwen en een colnek. Ik heb lichte make-up op en mijn is haar is los, maar wel gekruld. Verder heb ik nog wat sieraden en zwarte hakken aan.

We lopen een restaurantje binnen.

Yess! Een sushi restaurant! Ik mijn hoofd maak ik snel een vreugde dansje.

We zijn vroeg dus gaan alvast aan een tafeltje zitten. Als er mensen binnenkomen, en onze kant op lopen kan ik mijn ogen niet geloven...

Daniël?

"Hey Olivia"

"Hoi Daniël. ik wist niet dat jij hun zoon was"

"Ik wist ook niet dat hij hun dochter was" en samen lachen we.

De avond is heel gezellig, en Daniël is super aardig. Ik snap nog steeds niet waarom hij met Aiden en zo omgaat.

Nadat we ons toetje op hebben roept mijn broertje Kevin "Kunnen we nog naar de speeltuin?!" En hij kijkt ons met puppy ogen aan.

Ik zucht "oke dan"

"mag Daniël ook mee?"  vraagt hij enthousiast.

"Ik weet niet of hij dat wilt" en ik kijk hem vragend aan "natuurlijk ga ik mee" en we lopen naar het speeltuintje.

*pov Daniël*

Ze gaat op een schommel zitten. Wat is ze mooi.

"Zal ik je duwen?" Vraag ik haar

"is goed!" Ik duw en haar haar beweegt golvend mee. Ja.

Ik ben verliefd.

*pov Olivia*
We lopen het restaurant uit, en ik geef iedereen nog een knuffel. Ik geef Daniël er ook een en we wisselen nummers uit.

Hij is echt een goeie vriend van me geworden. We zeggen iedereen gedag en lopen naar de auto. En we rijden naar huis.

Ik pak mijn pyjama en loop de badkamer binnen.

Ik stap in de douche en laat de warme... "Aahh schnitzel!" de douche is nog koud. Ik wacht even tot het water warm wordt en ga er dan weer onder staan. Ik was mijn haar met shampoo en conditioner die naar groene thee ruikt.

Ik stap na 20 minuutjes de douche uit, en trek mijn pyjama aan.

Ik spring mijn bed in en bel Noor gelijk op, ik had op school belooft om meer details te vertellen over Aiden. En kan ik nog vertellen over Daniël. Hij hoeft maar een keer over te gaan en...

Remember MeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu