Hoofdstuk 13

75 7 6
                                    

(Belangrijk A/N aan het einde, ja ik weet het, alweer)

We komen aan bij de kluisjes. Ik leun een beetje tegen de kluisjes aan, maar wordt dan ingesloten door Aiden. Mmmh, dit komt me wel heel bekend voor. Boze Aiden, pijnlijke arm, kluisjes, ingesloten... voel jij hem ook?    

-intense flashback-

In een keer word er hard in mijn bovenarm geknepen en word ik omhoog getrokken. "Auw!" En ja hoor daar staat boze Aiden. "Wij gaan even een praatje maken!"

"Nee, ik denk het niet" zeg ik half denkend, maar ik word al meegesleurd naar de kluisjes.

Ik word best wel hard tegen de kluisjes aan geduwd en er gaan 2 handen naast mijn hoofd zodat ik ingesloten ben.

-einde intense flashback-

Aiden kijkt me boos aan, en ik proest het uit. Hij begint te fronsen en lacht uiteindelijk ook. Wat heb ik die lach gemist, ook al waren het maar een paar dagen.

Als we zijn uitgelachen gaan we allebei tegen de kluisjes aanzitten. En staren we een beetje naar voren.

"Sorry" zeg ik zacht.

"Het maakt niks uit" en hij slaat een arm om me heen en kust me op m'n kruin.

"Jawel, het maakt wel uit. Ik had niet zo moeten doen" zeg ik terwijl ik mijn hoofd naar hem toe draai.

"Je wordt in ieder geval vergeven"

Ik leg mijn hand op zijn wang en draai rondjes met mijn duim. Hij sluit zijn ogen en leunt tegen mijn hand aan. Zachtjes geef ik hem een kus op zijn mond, maar zodra ik terug leun kijkt hij heel moeilijk.

"Ik wil meer!" zeurt hij als een klein kind en trekt een pruillipje.

"Dan moet je dat maar komen halen" roep ik terwijl ik zijn arm van me af haal en ik zo snel mogelijk weg ren.

Ik ren heel hard door de gangen heen en verstop me uiteindeljk achter een kluisje, totdat ik van achter word gepakt en over een sterke schouder wordt gegooid.

"Laat me gaan!" gil lachend en ik schop in het rond. Totdat ik per ongeluk Aiden's edele delen raak. Whahaha edele delen, wat een pretwoord.

"Aahh, alle...", "verrotte schnitzels nog aan toe" maak ik zijn zin af terwijl we vallen.

"Serieus Olivia?!" kreunt hij pijnlijk.

"Whahahahh, karma!" lach ik terwijl we allebei spastische bewegingen maken op de grond van het lachen.

*kuch "ahum" kuch*

Ik kijk omhoog "hey Dylan!" zeg ik overdreven vrolijk, terwijl ik Noor aan zie komen lopen. "NOOR, JIJ OOK HIER!?" gil ik terwijl mijn hand in Aiden's buik druk om naar Noor te zwaaien.

"Auwhh, Olivia!" roept Aiden.

Noor en Dylan beginnen ook te lachen en uiteindeljk eindigen we allemaal op de grond.

-na school-

We zijn bij Aiden met Amber met de barbie's aan het spelen.

"Oliwiaa, nu moeten jullie poppen kussen!" gilt Amber. Dus Aiden en ik laten onze poppen kussen en moeten er verplicht kusgeluiden bij maken van Amber.

"Nu wil ik ook wel een kus" zegt Aiden en hij tuit zijn lippen.

Ik lach en druk een kus op zijn lippen.

"IEUWWW" gilt Amber. "HELP MAMAAA!"

Aiden en ik kijken elkaar en grijnzen, terwijl Amber ons bang aankijkt.

"Is Amber jaloers?" zegt Aiden poeslief "wil Amber ook een kusje?" zeg ik. Ze gilt hard en rent dan giechelend weg. Snel rennen we achter haar aan en tillen haar op van achter.

We drukken allebei een kus op haar wang. Amber veegt het van haar gezicht, en trekt een vies gezicht.

"Owh Amber, trouw met me!" vraag ik plagend en ga op m'n knieën.

Ik hoor Amber en Aiden lachen.

"Hahahah, ik hou echt van je"

Mijn adem stokt.

"I-ik bedoel, uh, ik lachte en toen zei ik niks, niks" zegt Aiden snel.

"Haha, Aiden is onzeker!" Proest Amber uit, en valt op de grond van het lachen.

Ik lach keihard mee met Amber, terwijl Aiden ons met een glimlach hoofdschuddend aankijkt.

"Aiden, ik moet nu eigenlijk wel gaan. Kan je me brengen?"

"Is goed, kom dan gaan we" zegt Aiden terwijl hij naar de deur loopt. Ik neem nog afscheid van Amber en stap bij Aiden in de auto.

"Uhm Olivia..." zegt Aiden zacht.

"Ja?"

"Zou je morgen vrijdagavond misschien met mij willen uiteten?" vraagt hij onzeker.

"Tuurlijk!" zeg ik snel. En ik zie die oh zo mooie glimlach op zijn gezicht verschijnen.

We komen aan bij mijn huis, en ik geef Aiden nog een kus en stap uit.

"Oh en Aiden"

"Ja?" vraagt hij verbaasd.

"Ik hou ook van jou" zeg ik en loop naar mijn huis. Ik zwaai hem nog uit en zie hem heel breed lachen, cute.

------------------------------------------
Hey hoi!
Sorry...
Ik weet het, jullie mogen me nu uitschelden met je meest originele woorden (zonder ECHTE scheldwoorden natuurlijk) en misschien kan ik ze nog wel gebruiken, haha
De reden dat ik niet heb geüpload was omdat er hele vervelende dingen zijn gebeurd, waardoor ik geen puf heb gehad om te schrijven.
Maar ik zal proberen meer te gaan schrijven want nu begint het echt pas ;)
En dat stukje van 'ik houd van je' is geïnspireerd door een stukje uit f•r•i•e•n•d•s, hehe.
Nou ik hoop tot gauw dan!

Byee xx

Remember MeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu