Hoofdstuk 14

81 8 2
                                    

"Ughh, ik weet het niet meer. Rood of Blauw!?"

"Mmmh, die blauwe is wel erg mooi. Maar dan moet je ook blauwe oogmakeup, en dat is ook niet echt het mooiste" zegt Noor geconcentreerd.

"Oke rood dan?" zeg ik wanhopig.

"Kan, maar bij blauw staat zilveren én gouden sieraden. Bij rood staat zilver niet zo"

"Ahhh" roep ik gefrustreerd, en laat mezelf op bed vallen.

Het is momenteel 17.15 en Aiden komt me al over anderhalf uur ophalen voor onze date. Dus dat betekent dat dat ik nog maar drie kwartier heb voor haar en drie kwartier voor make-up. En ik moet nu dus nog kiezen welke kleur jurk ik wil. Veel te weinig tijd dus.

"Oké, doe maar rood!" zegt Noor uiteindelijk.

"Ja?" Zeg ik voor de zekerheid. Je weet maar nooit bij Noor.

"Ja... tenzij..."

"NOOR!"

"JA OKÉ ROOD, man ik raak gefrustreerd door jou" zegt ze geïrriteerd.

"Jij gefrustreerd?!" Roep ik boos. Niet boos boos natuurlijk. Je weetwel, je hebt boos, waar je niet echt boos bent maar wel op het punt staat. En je hebt boos boos, en dan, dan is het foute boel. Tenminste, bij Noor en mij.

"Oké, oke. Sorry"

"Maakt niks uit, boo" zeg ik en trek haar in een knuffel.

"Maar oké! Ik doe je haar en jij je make-up"

"Sir yes sir" zeg ik en ga zo als een soldaat klaarstaan.

"Ok, let's go!" Zegt ze en klapt ik haar handen.

-anderhalf uur later-

*toet toet*

"Hij is hier!" Roep ik.

Ik wil snel naar de deur rennen maar Noor is me voor. Ze opent de deur met een grote zwaai en kijkt Aiden intimiderend aan.

"Oké meneertje, jullie hebben misschien al allemaal shizzle samen gedaan. Maar owee, als je haar iets doet. Ik zal je persoonlijk komen opzoeken en je vermoorden in je slaap" zegt ze hijgend en wijst zo naar haar ogen met twee vingers en dan naar Aiden. Jullie weten wel wat ik bedoel.

"Oké...?" Zegt aiden vragend.

"Geef mij een duidelijk antwoord!" Roept Noor hard, alsof ze commedant is ofzo.

Aiden gaat gelijk rechtop staan. "Ja mevrouw, ik zal haar stipt tien uur thuis brengen".

"Goedzo jongen" en ze geeft Aiden een schouderklopje.

"Uhm Noor, mag ik gaan?" Zeg ik terwijl ik vanachter Noor kom.

Aiden bekijkt me van top tot teen aan waardoor ik moet blozen en wegkijk. Ik voel een hand op m'n wang en kijk naar voren.

"Je ziet er prachtig uit" zegt hij en drukt kus op m'n lippen waardoor ik moet giechelen.

"Ja tuurlijk. Maak nog duidelijker hoe single ik ben" zegt Noor terwijl ze haar handen wanhopig in de lucht gooit.

Remember MeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu