15. A lányok bulija

2.1K 90 34
                                    

Az elkövetkező napok gyorsan teltek. Hermione ideje nagy részét Dracoval töltötte. Először kicsit zavarban volt a fiúval az együtt töltött éjszaka után, de mivel Draco mesterien tudott úgy tenni, mintha mi sem történt volna, ő is hamar felengedett.

Harry és Ginny egész nap turbékoltak, Ron és Luna is sokat voltak kettesben. Piton sokszor napokra eltűnt. Ilyenkor egy rendtag jött a házba, vigyázni a fiatalokra. Petunia és Dudley nem sok vizet zavart: kerültek mindenkit. Petunia sápadt arccal járt-kelt a lakásban, semmi sem tudta kizökkenteni rosszkedvéből.

Augusztus közepén a házban tartottak egy nagyobb Rend-gyűlést. Az új roxforti tanév volt a téma. Kivételesen Harryék is részt vehettek csendes hallgatókként a megbeszélésen.

A kémek jelentéseiből kiderült, hogy Voldemort nagy erőket mozgósított az utóbbi időben. Minden jel szerint a végső, nagy csatára készül Harry Potter ellen. Megunta, hogy mindig elkerülik az összecsapást. Most már tényleg pontot akart tenni az ügy végére.

- Holnaptól elkezdjük Harry extra kiképzését – jelentette ki Dumbledore. – Sokat fejlődött tudása az elmúlt tanévben, de még rengeteget kell tanulnia, hogy legyen esélye Voldemort ellen. Kár lenne a nyár hátralevő részét elpocsékolni. Szeptemberig nem varázsolhat, de azon kívül is sokat tanulhat. Holnap reggel Roxfortba költözöl, rendben? – nézett a fiúra. – A tanári kar nagy része már ott van, és örömmel segítenek majd neked.

- Elnézést uram, de nem gondolja, hogy Harrynek segítségre lehet szüksége? – kérdezte óvatosan Ron. Draco is kihúzta magát ültében.

- Draconak is van oka arra, hogy extra önvédelemre oktassák – segített Piton is. El se hitte, hogy megszabadul Pottertől. Ha ügyes, talán a többi diákot is elviszik házából.

Dumbledore már régebben belátta, hogy Harry Potter csak a barátaival együtt motiválható a tanulásra, így belement, hogy Ron és Draco is extra kiképzést kapjanak. A lányok esetében hajthatatlan maradt. Úgy döntött, a harc „nem lányoknak való".

- Igen, mi inkább az eszünket használjuk, és nem az öklünket – gondolta magában mérgesen az igazgatóra Hermione.

- Petunia és Dudley Dursley is elköltözhet körülbelül egy hét múlva – folytatta az igazgató. – Találtunk nekik Írországban egy menedékházat, ahol meghúzhatják magukat feltűnés nélkül a harcok végéig. Akkortól Perselus már csak a három ifjú hölgyre kell vigyáznod.

- Nagyszerű – húzta el a száját a bájitaltan tanár.

Hermionéval madarat lehetett volna fogatni. Egy hét múlva az a nőszemély végre eltakarodik a házból. Nagyon boldog volt.

Harry, Ron és Draco már három napja elköltöztek. Petunia és a fia ugyan még maradtak egy kicsit, de nem sok vizet zavartak. Petunia Draco miatt Pitonra is mérges volt, így vele se nagyon állt szóba. Ez Hermionét megdöbbentette. Mit tett Draco, hogy ilyen drasztikus változásokat idézett elő? Azt azért nem bánta, hogy Piton és Petunia nincsenek már olyan jóban. Eddig is mardosta a féltékenység. Piton túl sokat szerepelt a gondolataiban, főleg azóta, hogy rendszeressé váltak a bájital laborban töltött közös délutánjaik.

Hol Lupinnak főztek bájitalt, hol a Szt. Mungónak, de élvezetes volt a közös munka. A lány nem tudta komolyan venni a férfi nagyon ritkán előforduló gúnyos megjegyzéseit, vagy lekicsinylő beszólásait. Komoly, de élvezetes vitáik voltak a legfrissebb bájital-kutatásokról. A közös munkát a lány meglepetésére különben maga a bájitaltan tanár ajánlotta fel. A Petuniával töltött éjszakája óta alig lehetett ráismerni. Fesztelenebb lett a lánnyal, bár továbbra is megtartotta a három lépés távolságot. Egyszer még azt is megemlítette, hogy a lánynak tehetsége lenne ahhoz, hogy emeltebb szinten elmélyedjen a bájitalfőzés tudományában. Máskor meg arról beszélt, milyen jól jönne neki Roxfortban is egy ilyen lelkes segítség, ahol szintén sok munka várható a következő tanévben. Hermione úgy érezte, ez nyílt célzás volt arra, hogy önként jelentkezzen majd a feladatra.
Természetesen Piton egy-egy dicsérő mondat után nem felejtett el egy-egy gúnyosat is elejteni, de a lány még ezt is élvezte. Nem egyszer maga is megpróbálkozott hasonló stílusban reagálni. Nem nagyon – mégis egy tanárával beszélt -, de azért feszegette a tanár-diák kapcsolat határait.

Piton álomnő főzeteTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon