-იცი დეინერ, რაც მეფე გავხდი ჩემთან დაწოლას ბევრი ცდილობს,ამას ადვილად ვამჩვენ მაგრამ შენ....-მას შევხედე, საწოლიდან წამოდგა და ჩემკენ წამოვიდა, მომიახლოვდა და თვალებში ჩამხედა, თავი დახრა მინდოდა მაგრამ ხელი ნიკაპზე მომკიდა და ამაწევინა.-შენ ამას არ ცდილობ დეინერ!.
ჩემი სახე, მის დიდ ხელებში მოიქცია და ტუჩებზე მოწყვეტით მაკოცა. თვალები დავხუჭე, რომ მისი ტკბილი სურნელი, კარგად შემეგრძნო.
-თვალებში მიყურე, დეინერ!.-თვალები გავახილე და ზუსტად თვალებში შევხედე. გაიღიმა და ოდნავ მოიხარა. ხელები ფეხებზე და წელზე მომხვია. ხელში ამიტაცე. გავიღიმე და ხელები შემოვხვიე.
-მხოლოდ თვალებში დეინერ!.-მას დავემორჩილე, თვალებიდან ყურადღება მაშინაც არ გადამიტანია როდესაც საწოლზე დამაწვინა.
-დაივიწყე რომ მეფე ვარ. როდესაც ამ ოთახში, ჩვენ ორნი ვართ, მაშინ უნდა დავივიწყოთ ყველაფერი, ამ ოთახში შეგიძლია თვალებში მიყურო დეინერ! მხოლოდ თვალებში!. მხოლოდ თვალებით შევძლებ შენს ამოცნობას. -თავი დავუქნიე. ცერა თითი ლოყაზე მომისვა და მომშორდა. ოთახი იმდენად დიდი იყო რომ ის სადღაც დაიკარგა.
-მინდა რაღაც გაგიკეთო დეინერ.-ჟრუანტელი მივლის როდესაც, მისი ტუჩებიდან მისი სახელი მესმის. გონება მოვიკრიბე და მას შევხედე. ჩემ წინ თოკით ხელში იდგა. გამიკვირდა როდესაც თოკით ხელში დავინახე. ნუ თუ ის მე მომკლავს. ღმერთო ჩემო!.
-ნუ გეშინია...ისეთ რაღაცას არ გაგიკეთებ, რაც შენ გავნებს დეინერ!.-თითქოს ჩემი აზრები წაიკითხაო, გამიღიმა და ჩემ გვერდით დაჯდა. თოკი საწოლზე დააგდო და თმა უკან გადამიწია.
-როდესაც პირველად ჩემ ხელებში მოგიქციე, სურვილი გამიჩნდა რომ ეს იმ წამსვე გამეკეთებინა, გთხოვ უბრალოდ მომენდე.-თავი დავუქნიე, ხელები ჩემი ზურგისკენ წაიღო. კაბის შეხსნა დაიწყო. ვიგრძენი როგორ მომაწვა ჰორმონები. ვიგრძენი როგორ ავწითლდი სახეზე. თვალები დავხუჭე და უბრალოდ მას მივენდე.