-დეინერ მეფის ოთახში ახლავე.
ჩემს უკან ხმა გაისმა, ემის ხელი გავუშვი და უკან გავიხედე,თავი დავუკარი და ასიას შევხედე.-დეინერ! თუ მან არიცის, შენ არაფრის თქმა არ გაბედო -მითხრა ასიამ, თავი დავუქნიე და ოთახიდან გავედი, ღრმად ჩავისუნთქე და მსახურს უკან ავედევნე, დიდი გზის შემდეგ მეფის კარებთან ვდგევარ და ველოდი თუ როდის გამიღებენ კარს. კარი იხსნება, თავს მაღლა ვწევ, წელში ვსწორდები და ნაბიჯს ვდგამ, ოთახში როდესაც შევდივარ კარებიც იმ წამს იხურება, ირგვლივ ვიყურები მაგრამ აქ მეფეს ვერ ვხედავ, იქნებ გასულია? მაგრამ აქ რატომ მომიყვანდნენ. თავი გადავაქნიე და კარებისკენ მივბრუნდი, უნდა გავსულიყავი როდესაც ზეინის ხმა გავიგე.
-უკვე მიდიხარ?.-მისი ბოხი ხმა მთელ ოთახს მოედო, მისი ხმის გაგონებისას ოდნავ ჟრუანტელმა დამიარა, მართალია ის ცოტახნის წინ ვნახე მაგრამ ის რაღაცნაირად მოქმედებს ჩემზე.-დეინერ! შემობრუნებას არ აპირებ?-უკან სწრაფად მივიხედე და აივანთან მდგარ ზეინს შევხედე, გამიღიმა და ჩემსკენ დაიძრა, მომიახლოვდა და რკინის ჭიქა სახესთან მომიტანა,
-დალიე!.-ხმა გაამკაცრა, გაკვირვებული შევხედე მას, ჭიქას შევეხე და ტუჩებთან მივიდა, მაგრამ არ დამილევია.-კარგი გოგო ხარ!.-გამიღიმა და ჭიქა გვერდით მაგიდაზე დადო.-წამომყევი!.-საწოლთან მიმიყვანა და თვალით მანიშნა რომ მოვკალათებულიყავი. საწოლზე მოვკალათდი, ის ჩემს წინ დადგა და ჩემი ხელები მისაში მოიქცია.
-მგონი დროა, შენს კარგად გაფართოვებაზე ვიფიქროთ დეინერ!-მის სიტყვებზე ხველება ამიტყდა, თვალებ გაფართოვებული შევხედე მას. მას კი ჩემს რეაქციაზე გაეცინა.-ასე ნუ მიყურებ! უბრალოდ არ მინდა სექსის დროს რაიმე მიშლიდეს ხელს.-საწოლზე დამაწვინა და ჩემს ზემოდან მოექცა.
-არ დაგავიწყდეს! ამ ოთახში მხოლოდ თვალებში მიყურე!, არ გაბედო შეხედე, მანამ, სანამ მე არ გეტყვი რომ უფლება გაქვს შემეხო. დეინერ!.-დაამთავრა თუ არა ჩვენი ტუჩები ერთმანეთს შეაერთა, მისი რბილი, და თბილი ტუჩები, ისე ნელა და სასიამოვნოდ მოძრაობდნენ, რომ უკვე სუნთქვაც მეკვროდა, ხელებით მუცელზე მომეფერა, მის ამ ქმედებამ ჩემზე რაღაც, სხვანაირად იმოქმედა, თითქოს ეს პირველად გააკეთაო. კოცნა შეწყვიტა და კაბა შემიხსნა.
-მოდი მოვიშოროთ.-კაბას ხელი დაავლო და სხეულიდან მომაშორა.
ვაკვირდებოდი მის ყველა მოძრაობას, მისი თბილი ტუჩები ახლა ჩემს მუცელზე აღმოჩნდნენ,თვალები დავხუჭე და მივეცი საშუალება გააკეთოს ის რაც უნდა. კოცნა მაშინ შეწყვიტა როდესაც კარებზე კაკუნის ხმა გაისმა. თვალები გაადატრიალა და წამოდგა.