Gözlerinizi ekrandan ayırmayın. Dikkatli Okuyun.
~
Sınıftaki tek kişi benim. Durum bu noktaya nasıl geldi? Aslında, bilmiyorum. "Neden ben?" soruyorum kendime. Hadi gelin. Size bütün bunların nasıl olduğunu anlatayım..Sam bana okula yeni gelen çocuğun çok tatlı olduğundan bahsediyordu. İlgim erkeklere yönelik değildi fakat kızlara karşıda pek bir şansım yoktu ama, birisi özeldi. Bana karşı iyi davranan nadir kişilerden.
Onun adı Lisa idi. Lisa herkese iyi davranırdı fakat benim gibiler için bu çok güzeldi. Lisa çok güzeldi yani şey, davranışları evet davranışları.
Klasik okul günü Thomas, ben ve Sam okula gittik. Okula girdiğim gibi anlamsız bir şekilde Lisa'ya bakındım. Kalabalığında dağılması ile gözüm Lisa'ya takıldı. Biriyle konuşuyor gibiydi. Daniel. Lisa neden onunla konuşuyordu ki?
-Clay?
...
-Clay?
-Efendim Sam?
-Neye bakınıyorsun?
O sıra Sam baktığım yöne doğru bakıp Lisa'yı gördü.
-Demek Lisa'ya bakıyorsun ha?
-Hiç öyle sırıtma Sam. Bu konularda beceriksiz olduğumu biliyorsun.
-Sanki herkes bu konularda uzman, denemeye değmez mi ha? Hadi ama Claay. Git ve göster kendini adamım.
*Sam tebessüm etti.*
-Öyle desen de ne diyeceğimi bile bilmiyorum, bu konuda onunla konuşamam.
-Sen kendin ol yeter.
Sam'in tavsiyesi ile harekete geçtim. Gözüme çarpan yine Daniel oldu. Lisa Daniel'a sırılsıklam aşıktı. Yani bunu anlamamak için gerizekalı olmak gerekirdi.
-Hey Lisa, Selam. Selam Daniel.
-Selam Clay Nasılsın?
-Selam Eziclay.
Bundan sonra Daniel'a selam vermemeye karar verdim sanırım.
-Lisa ilk ders Bay Kevin'ın dersinde
beraberiz. Derse kadar sana eşlik edeyim mi?
-Elbette Clay beraber gidebiliriz.
-Lisa beni arkada mı bırakıyorsun canım?
Ne? Canım mı?İLK BÖLÜMÜN SONU BUNU BASİT BİR LİSE AŞK KİTABI OLARAK GÖRMEYİN OLAYLAR DEĞİŞECEK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Okul (Mystery Sch.)
Mystery / ThrillerEtrafınızdaki herkesin kaybolduğunu düşünün. Yapayalnız, çaresizsiniz. Size yardım edecek birisi kalmadı. Hepsi kayboldu. Kaybolmamanız için tek çare kendinizsiniz.