Episode 2

116 12 0
                                    

İşte bütün bunların başladığı asıl gün.

Sınıfta Lisa'nın önünde ben arkasında ise, Daniel vardı. Eğlenmeleri hoşuma gitmiyordu. Bu yüzden arkama bakmaktan kaçındım. Lisa arkamdan; 'Clay? bir şey mi oldu? neyin var?'
'Sanırım yok neden?'
Lisa samimice elini omzuma koydu.
'Bak Clay hepimizin sorunları olabilir ve eğer bir sorunun varsa bana anla-'
'Yok Lisa, yok! tamam mı?'
Bu tavrımdan sonra Lisa'nın bana darıldığını anladım.
'Oh tamam Clay. Bir daha sormam.'
'Bak Lisa özür dilerim.'
Lisa bana aldırış etmeden Daniel'a döndü.
    
                      TENEFFÜS
Zil çaldığında yavaşça yerimden doğruldum, Lisa birden gözlerimin önüne yansıdı. Bana böyle davranan birine, böyle davrandığımı düşünmek sinirlerimi bozdu. Lisa'ya kendimi affettirmek için bir adım attım ki yine özgüvensizliğim tuttu. Tüm teneffüs boyunca tek yaptığım, hareketsiz durup etrafa bakmaktı. Yine aynı derse girecektik, bu yüzden teneffüsün hızlıca bitmesini diliyordum içimden. Zil çaldı ve sınıfa hızlı adımlarla gittim. Sırama oturdum ve Lisa'nın gelmesini bekledim. Lisa'yı görüceğim son dersti ve tabii ki kendimi affettirebileceğim son şans. Lisa sınıfa girdi, gözlerim Lisa'nın arkasında Daniel'ı arıyordu. Daniel yoktu fakat umrumda da değildi. İçimden Lisa ile konuşmaya nasıl başlıyacağımı düşünürken...
'Hey Clay.'
Şaşırmıştım.
'Efendim?'
'Daniel'ı gördün mü?'
*Daniel'dan bana neydi ki?*
'Hayır görmedim Lisa.'
'Hm anladım.'
O sıra Daniel'ın tayfası içeri girdi.
'Daniel'ı gören var mı ezikler?'
Bir kaç kişinin yok demesiyle tayfa sınıftan çıktı. Zaten ardına da zil çaldı.  

                          2. GÜN
Sabah okula geldiğimde Sam Thomas ve ben Matematik sınıfındaydık. Arka arkaya oturup bazı konulardan konuştuk. Thomas bir anda 'Daniel'a bir şey olmuş olma ihtimali kaç?'
'Saçmalama Thomas o serserinin başına hiçbir şey gelmiş olamaz. Her zaman olaydan kurtulmayı başarır.'
Sam'in dedikleri böyleydi. Fakat hiç de öyle olmadı. Çünkü dışarıdakiler Daniel'ın ebeveynleri idi.
Bir şeyler oluyor gibiydi. 'Şunlar Daniel'ın Ailesi değil mi?' Sam ve Thomas cama yöneldi. Daniel'a bir şey olmuştu.

Daniel'ın başına gelenleri kimse bilmiyordu. Ne olmuştu? önemli miydi? Zil çaldığında kitabımı koymak için dolabıma yöneldiğimde Lisa'yı gördüm.
'Lisa! Lisa!'
'Selam Clay. Yine bağıracak mısın yoksa konuşabilir miyiz?'
'Lisa özür dilerim fakat sana söylemem gereken bir şey var. Bu konuda bir şeyler biliyor musun diye soracaktım.'
'Evet tabii sor.'
'Daniel'ın ailesi okulda. Sanırım dün eve gitmemiş. bu konu hakkında bir şey biliyor musun?'
'Ne? Dün ortadan kaybolmuştu zaten. Eve gitmemiş mi? ama nasıl ki? ne olmuş olabilir?'
'Hey Lisa sakin ol. Belki önemsiz bir şeydir.'
'Gerçekten mi Clay? Neden ailesi geldi peki?'
'Şey.. Bak bilmiyorum Lisa ama söz konusu kişi Daniel başı belada değildir.'
'Belki çoktan ölmüştür.'
Lisa bir şeyler mırıldandı fakat anlamadım.
'Ne dedin Lisa?'
'Hiç. Önemli bir şey değil. Sonra görüşürüz Clay.'
'Pekala. Görüşürüz Lisa.'

Gizemli Okul (Mystery Sch.) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin