Haberler kötüydü Gena'nın cesedi nehrin kıyısında tecavüz edilmiş bir şekilde bulundu. Bileklerindeki izlere bakılacak olursa direnmiş gibiydi. Şu ana kadar ölen herkesin vücudunda da olduğu gibi, Gena'nın cesedinde de herhangi bir iz yoktu. Sanki bütün bunları görünmez bir seri katil yapıyor gibiydi.
Artık kimse okula gelemiyordu. Sınıf arkadaşlarım okula gelmeyerek bundan kurtulabileceklerini sanıyorlardı. Sıra devam ediyordu.
Okulun 'Kısmen' kapamasının üzerinden 1 hafta geçti. Herkes evlerinde güvende olduğunu düşünüyordu. Herkesin güvende olmasını sağlamak için sınıf grubuna her 1 dakikada nokta yazmak zorunluydu. 1 dakikanın sonunda nokta yazamayan kimse, sıra ondaydı. Nokta koymayan Simon'du.
Lisa: Simon?
Thomas: PLANLADIĞIMIZ GİBİ. SİMON'un EVİNE GİDİYORUZ.Cesetlerde hiçbir iz olmadığından kendimizce bir şeyler yapmaya karar verdik. Sam babasının silahını alacaktı ve olası bir karşılaşma durumunda katili tehdit edecekti.
Hiçbirimiz vakit kaybetmeden Simon'un evine yöneldik. Bahçelerinde yüksek bi parıltı vardı. Oraya vardığımızda manzara berbattı. Simon'un bedeni yerde alevler içindeydi. Ortada katil de yoktu. Biz sadece bu kötü manzarayı seyretmek zorunda kaldık.
'Herkes iyi mi?' dedim.
Alex: Hepimiz iyiyiz ama Clay, Simon ne olacak? Biraz daha erken gelseydik..
Eric: Bu işe zaten katılmak istemiyordum. Kimseyi kurtaramayacağız kendi güvenliğimize odaklanmalıyız.
'Eric kendi güvenliğine bu kadar önem veriyorsan defolup gidebilirsin orospu çocuğu.'
Alex hemen araya girdi.
-Şu an kavga etmenin sırası değil. Gidiyoruz.
Thomas ve Sam şoka girmişti. Lisa ise..'Lisa? LISA!'
Lisa'a seslenirken yerde ağladığını gördüm. Ne ara oraya geçip ağlamaya başlamıştı?Lisa'nın yanına gidip onu ayağı kaldırdık. Herkes güçlü durmaya çalışıyordu fakat Lisa başaramıyordu.
Simon'un ölümünden sonra bir kaç kişi psikolojik tedavi görmek zorunda kaldı. Bu şey bizim için biraz fazlaydı fakat tek başıma olsam bile bu işin peşini bırakmayacaktım.
Kafama estikçe yazdığım için özür dilerim fakat istediğim ivmeyi bir türlü yakalayamıyorum. Desteklerinizi bekliyorum Teşekkürler. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Okul (Mystery Sch.)
Mystery / ThrillerEtrafınızdaki herkesin kaybolduğunu düşünün. Yapayalnız, çaresizsiniz. Size yardım edecek birisi kalmadı. Hepsi kayboldu. Kaybolmamanız için tek çare kendinizsiniz.