çok özür dilerim. okul sebebiyle yazamadım.
Sam Thomas ve Lisa, Daniel'ın ölümü hakkında çok endişeliydi. Devamının gelmesi tıpkı filmlerdeki ve dizilerdeki gibi trajedik olurdu.
'Lisa hala bu konu üzerinde endişeli misin? 1 hafta geçti ve hiçbir şey olmadı. Biraz rahatlamalısın.'
'Belki de haklısın Clay. Daniel uslu bir çocuk değildi.'
1 Haftadır yanında oturmama rağmen Lisa'yı yeni ikna edebilmiştim. Çok kötümserdi ve bunun devamının geleceğini düşünüyordu fakat hiçbir şey olmamıştı.En azından biz öyle sanıyorduk.
Sıradaki Gena idi.Gena resim çizmeyi sever, hiçbir derse katılmaz durmadan resim çizerdi. Herkes onun resimlerine hayranlıkla bakardı. Fakat kendisi sosyal hayat açısından sıkıntılıydı. Hiç arkadaşı yoktu ve yalnız takılmaktan memnundu. Eğer istedeydi çok fazla arkadaşı ve yakışıklı bir erkek arkadaşı olabilirdi.
Sam Thomas Ben ve Lisa bir dörtlü olmuştuk. Bayan Senna sınıfa girip selam vermeden yerine geçti. Okulda kimsenin sevmediği bir öğretmen varsa bu Bayan Senna'dır. Yine kimseyi beklemeden yoklamayı almaya başladı.
'Lisa, Clay, Seth, Darrly.... Gena. Gena?
yok.'
Gena derslere katılmazdı fakat derslere girmemezlik yapmazdı. Klasik bu ilk başta dördümüzün aklını kurcaladı. Herkes 1 haftadan sonra rahat bir nefes almıştı sonuçta.
'Hey Gena yok mu? bir yerde resim çizdiğini gören oldu mu?'
Üçümüz bir ağızdan;
'Hayır görmedik Lisa.'
'Oluyor işte. Tanrım.'
'Hayır Lisa. Resimi için dışarıdaki şeylerden ilham alması gerekiyordur. Biliyorsun o resimlerine çok önem verir.'
'Benim hatam.. Hala endişeliyim.'
'Az konuşun, çok düşünün.'
Diyen Sam derin düşünceler içerisine daldı.
'Düşünmeye ne gerek var anlamıyorum ki? Sizin sorununuz ne ? Fazla endişelisiniz.'
Thomas benim kafamdandı. Gereksiz büyütüldüğünü düşünen tek ben değildim.OKULDAN SONRA SINIF GRUBU
MESAJLAŞMASI
Gane: Sıra size de gelecek. :) 21:07
Lisa: Ne sırası Gane? Ne diyorsun? Neredeydin? 21:08
Simon: Siktir. 21:52
Sam: Simon neler oluyor? 21:55
Simon: Gane'in evinin önüne polis geldi. 21:55
Sam: Neden olduğunu biliyor musun? 21:55
Simon: Bilmiyorum fakat Gane'in ailesi polis arabasına binip uzaklaştı. GANE YOKTU. 21:55
Clay: İmkansız. 21:56
Lisa: Oluyor işte Clay oluyor. 21:57
Alex: Sikeyim hiçbirimizi güvende değiliz. 22:00
Thomas: Ailem yarın okula geliyor. Bu konu hakkında Bay Derran ile konuşacaklar. 22:05
Tiffany: Ne hakkında konuşuyorsunuz?22:05
Simon:Keşke bizde bilsek.Eğer seviyorsanız oy verin ki bileyim. Bu bölüm aklıma pek bir şey gelmedi ama sonraki bölüm için aklımda bir şeyler var.
Teşekkürler. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Okul (Mystery Sch.)
Mystery / ThrillerEtrafınızdaki herkesin kaybolduğunu düşünün. Yapayalnız, çaresizsiniz. Size yardım edecek birisi kalmadı. Hepsi kayboldu. Kaybolmamanız için tek çare kendinizsiniz.