Cap 9. Prima intalnire

2.1K 92 5
                                    

-Nu mai fi asa agitata. Nu e ca si cum ai trait in copaci si nu stii ce inseamna o intalnire.

-Cum poti spune asta? Belle stii ca nu e doar atat cand vine vorba de Mickey. Pune el ceva la cale, o pot simti.

-Zau Bia, devii paranoica. Probabil te va duce la un film si pe urma la un restaurant. Nimic complicat.

-Nu Belle, am o senzatie proasta si mie asta nu imi place.

Chiar am un presentiment rau cu privire la intalnirea asta. In mod sigur pregateste el ceva pentru mine. Sunt sigura ca are el un plan ascuns in mintea aia putrezita a lui. Daca ar fi oricare alt baiat as sta linistita si as considera ca e doar o iesire in oras, dar cu Mickey nu se stie. Sunt ferm convinsa ca el nu a uitat divergentele noastre din trecut. Adica serios, acum o saptamana ma ura de moarte si acum vrea sa iesi in oras ca doi porumbei? Nu, pe asta nu o cred.

Eu, Belle si Misty suntem acum la Misty acasa incercand sa ma pregateasca pentru intalnirea de diseara. Si mai ales incearca sa ma convinga ca nu e nimic necurat la mijloc.

-Dar Bia trebuie sa recunosc ca sunt uimita la ai acceptat o intalnire cu Mickey. Adica, serios, l-ai mai refuzat categoric  odata, de ce nu si acum?

Bineinteles, intrebarea lui Belle e perfect valabila si fara raspuns. Nu stiu de ce. As putea spune ca datorita lui Chad, pentru ca aveam nevoie de el, dar stiu ca e o minciuna, acceptasem cu mult inainte de asta. De ce nici eu nu stiu. Pur si simplu nu puteam spune nu. Bineinteles, asta nu e ceea ce vor ele sa auda. Le vad ochii curiosi privindu-ma si imi dau seama ca nu am cale de scapare. Trebuie sa ofer jumate de adevar.

-Am avut nevoie de o favoare de la el. Nu am avut de ales.

In timp ce Misty radea, ochii lui Belle se mari in confuzie. O doamne, urasc sa dau explicatii.

-E vorba de Chad, nu? Tocilarul ila chiar ti-a intrat sub piele. Dar tot nu inteleg eu ce vrei tu de la el.

Observ ca afirmatia lui Misty a facut-o si mai confuza pe Belle. Nu o condamn, doar a lipsit o saptamana de la scoala fiind suspendata pentru inchidentul din echipa de majorete. Dar m-a surprins Misty...a pus piesele cap la cap repede.

-Despre ce vorbiti? Si cine e Chad? Ce dracu sa intamplat cat am lipsit?

Ma gandeam sa-i spun sau sa gasesc o scuza, dar oricum la cate probleme am, poate daca ma confesez cuiva ma poate ajuta sa gasesc solutii. Poate. Urasc cand trebuie sa impartasesc lucruri. In general nu am nevoie de ajutor, dar la dracu acum am.

Chiar nu imi place ca trebuie sa fac asta asa ca aproape soptind, spun:

-Mai stii ca ti-am spus ca nu stiu sigur daca vom putea sa intram amandoua la colegiul ila de fite? Probabil ai crezut ca e o gluma dar de fapt nu e. Uite Belle, pic la matematica. Am nevoie neaparata de un 10 si nu mai am decat patru saptamani sa il obtin. Cred ca amandoua stim ca nu pot lua 10 invatand.

-Asa ca ai decis sa copiezi.

Nu era o intrebare, era o afirmatie.

-Da. Si am nevoie de subiecte inainte ca sa stiu ce trebuie sa invat.

-Bine, am inteles. Dar ce treaba are Chad ista?

-Chad e asistentul profesorului de mate. Acum Belle spune-mi, ce detine Chad asa important care chiar ii trebuie lui Bia.

Misty a intervenit in discutie dar nu putea sa isi stearga zambetul ila prostesc dupa fata. A pus prima piesele cap la cap si acum se umfla in pene ca un paun.

Dupa doua minute de gandire, confuzia dispare dupa fata lui Belle fiind inlocuita cu amuzament pur. De abia putea sa isi mai abtina rasul.

-Te rog lasa-ma sa ghicesc ce sa intamplat mai departe. Te-ai dus si i-ai cerut cheia de la dulapul profesorului si tipu ista Chad a refuzat. Cand ai vazut ca nu e doar un tocilar prost si speriat ai acceptat sa iesi cu Mickey daca el il sperie?

Crazy LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum