Ateş uzun bi süredir Nazlıdan gözlerini alamıyodur. Nazlı gördüklerine çok şaşırır. Bu o dur. Nazlının nişanlısı selim Karaçay...
Nazlı titreyen vücuduyla ateşin yanına gider.
A- nazlım iyi misin
.
N- ııı... Şey... Aslında ben çok iyi değilim... Ateş gidelimmiA - biliyorum. Burayı sevmedin. Bende sevmiyorum ama çok az kaldı. Yemeğe geçincez birazdan. Yemek yedikten sonra hemenn çıkarız. Olurmu aşkım... Nazlı mahcup bir şekilde
.
N- olur... Dedi ve senanın yanına geçti. Allahtan selim onu görmemişti. Görseydi napardı Nazlı. Selime hiçbişey demeden ortadan kaybolmuştu. Üstüne birde evlenip çocuk yapmıştı. Tam tamına 14 ay olmuştu. Koskoca 14 ay...Bir adam eline bardak alıp çatalla vurarak misafirleri yanına çağırdı (sanki başka bi şekilde çağiramıyoda)
X - evet arkadaşlar. Bugun burada bulunduğunuz için teşekkür ederim. Umarım eğlenmiştirsiz. Ben çok eğlendim. İzninizle hemen yemeğe geçebiliriz.
Hep beraber yemeğe gelmişlerdi. Nazlı korkudan eli ayağı titremişti. Ateşe önce Nazlının sandalyesini çekmişti (çok mu cömertiz ne )
N- teşekkür ederim... Dedi nazlı yüzüne tebessüm getirmeye çalışarak. Daha sonra ateş kendi sandalyesini çekmişti ve oturmuştu. Masa çok büyüktü. Zaten ortamda çook kalabalıktı.Yamaç sıkıldığını belli etmemeye çalişiırken karısının elleriyle oynuyordu.
Y- çok yumuşakS- ney
Y- elleri
S- çokmu sıkıldın
Y- evvettt
S - aşkım barı biraz belli etmemeye çalış adama atıp olcak.
Y - aşkım daha napıyım. Öldüm resmen. Böyle partimi olur. Benim bildiğim Bi çoşturan Bi müzik gelir. Ama burda klasıx müzikmş neymiş. Bişeye benzese neyse ama benzemiyorda. Gıy gıy gıy...
Adamın yamaçla dik dik bakmasıyla Yamaç konuşmayı bırakmıştı. Zaten masada tek o konuşuyordu. O da karısıyla fısır fısır...
Nazlı içinden dua ediyordu. Lütfen Allahım lütfen selim gitsin buradan lütfen..., lütfen beni görmesin...nazlı iç inden bunları söylerken selim tam karşısına oturdu.
İkiside birkaç sanıye bakışıp göz göze geldikten sonr başlarını one eğdiler. Selimin yanında bir kadın vardı. Uzun boylu zayıf yeşil gözlü sarı saçlı bişi... Kimdi bu kimdi...
Yemek boyunca Nazlı hiç konuşmadı. Utanmıştı. Hemde çok utanmıştı... Ateşin Nazlının elini tutmasıyla Nazlı biraz irkildi.
N- hiiA- korkuttu mu
N- yok aşkım dalmışım
A-tmm istersen Gidebiliriz
.
N- olurr.Ateş ve nazlı yemekten izin isteyerek kalkarlar Yamaç ateşe kaş göz işareti yapar. Tabii bizim ateş bunların hiçbirini anlamaz ve yamaçın yanına gider.
A- noldu
Y- ne ne oldu
A- kaş göz işareti falan yapınca
Y- haa ateş abi. Bizi burda bırakma yapma bunu bize... Yamaç cok alaycı bir şekilde bunu söyledikten sonra Nazlı ateş ve sena kahkaha atar. O sırada yanlarına selim Karaçay gelir.
S- merhabalar. Ben selim Karaçay. Ali karaçayın oğluyum. Az önce babam benim sizle iş yapacağımı söyledide.
Y- merhaba Yamaç koçovalı
A- ateş acar
S- sena koçovalı
N- benn... Nazlı... Nazlı acar....nazlı titreyen sesini düzeltmeye çalışırken Ateş Nazlının kulağına eğilir ve
A- iyi misin
N - iyiyim ama gitsek daha iyi Olcam
A - nereye
N - eve mesela. Ya da nehiri almaya.
A - aşkım nehiri yarın alalım çok geç oldu
N- yaa ateşş söz verdin.
A - Nazlım yapma... Nazlı çocuk gibi astığı suratını ateşe dönerek
N- neyse hadi eve gidelim.
A- tmm.
Ateş yamaça baktığıda selimle sohbet ediyordur. Bu durum ateşi ne kadar kızdırsada...
S - Nazlı benimle lavıbaya kadar gelirmisin.
N - olur canım.
S- teşekkür ederim. Aslında yamaçla gidicektim ama maalesef ekti beni. Kendi kafasına göre birini buldu... Bunu duyan ateş hızlıca yamaçın yanına gelir.
A - Yamaç artık gidelimmi.
Y- sena lavıbaya gitti
A- tmm biliyorum. O zamn bir yılmaz beylerin yanlarına uğruyalım öyle gidelim.
Y - olurr çıkarken uğrarız.
A - şimdi uğruyalım. Çıkarken kalabalık OLURR. Yamaç ateşin ne. Demeye çalıştığını anlar ve selime selam verip yanından gider.
Y- noluyo abii
A - bakıyorumda adamla içli dişli oldun.
Y- ha sen beni kıskandın.
A- ne alakası var olum ne kıskancam seni.
Y - diyosun
A- dıyorumm.
Nasıl buldunuz arkadaşlar lütfen sadece okumayın yorum ve oyda yapın. Unutmayın çokkk seviyorum sizi. Ama sizde bana yardımcı olun azcık. Oylayın yorum falan yapın....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekler Acıtır
RandomBebeğini korumaya çalişan bir anne... İntikam ateşi gözünü bürümüşnacılı bir baba...