Teşekkürler arkadaşlar nazatdan kitabım 1. OlmuşAteş ve nazlı sabah nehirin ağlama sesiyle uyandılar. Ateş koşarak yataktan kalkıp. Nehirin beşiğinin yanına gitti.
A-)babacığım uyandınmı sen
Nehirin varlığına alışmıştı ateş.onu canından çok seviyordu. Nehiri beşikten alıp Nazlı'ya verdi. Nazlı nehiri emzirdi. Ve nehiri yatağın üstüne koydu. Ateş nehirin yanına geldi. Kızının kokusunu içine çekti. Ama yolunda gitmeyen bişiler vardı. Nehir altına yapmıştı. Ve çok kötü kokuyordu.
A-) kızım sen naptın öyle. Ölmüş insan falanmı yedin. Hayır anlamıyorum bişi de yemiyosun süt dışında.
Nazlı onları uzaktan izliyordu. Gözyaşlarını tutamayıp ağlamaya başladı. Nası söylüycekti ona yamaçla beraber olduğunu. Nası söylüycekti nehirin yamaçın kızı olma ihtimalini. Ateş nehire çok alışmıştı. Onu herkezden herşeyden çok seviyordu. Ona gerçekleri söylerse çok kötü şeyler olucaktı. Bunun farkındaydı. Ona eğer yamaçla olanları anlatırsa o hem yamaçı hemde nazlıyı gebertirdi. Aslında bu olanlar ateş ve nazlı tanışmadan önce olmuştu.ama Nazlı bunun vicdanıyla yaşayamazdı. Ona herşeyi söylemesi lazımdı. Sonuçta bu konuyu ateşin bilmesi hakkıydı.Nazlının geçmişi
Nazlı kendi halinde yaşayan genç bir kızdı. 1tane abisi vardi. Hergece içer nazlıyı döverdi. Nazlı bu sene üniversite 4e gidiyordu. Son senesiydi.çok zekiydi. Okuduğu bölümün 1.siydi. Öğretmenleri ve arkadaşları tarafından sevilirdi. Hatta öğretmenleri ve arkadaşları Nazlı'ya süperkız derlerdi. 2 tane bursu vardı. 1tanesi bir kurumdan. Diğeri ise zengin iş adamı. Yamaç koçovalıdandı.
O gün Nazlı hesap kartını kaybetti ve Yamaç koçovalıyı aradı.
N -)merhaba iyi günler Yamaç bey
Y-) meraba
N-) ben Nazlı kaçmaz. Burs verdiniz kız.
Y-) evet hatırladım.
N -)şey Yamaç bey benim hesap kartım kaybolduda acaba benim bursumu bu ay başka Bi arkadaşıma atsanız bende oradan alsam. Diyecektim.
Y-) öncelikle geçmiş olsun ama ben o parayı başka bir arkadaşına atmam eğer çok ihtiyacın varsa gel al.
N -)yaa.kusura bakmayın ben rahatsız ettim. Adresinizi verebilir misiniz
Y-) tmm ben konum atıyorum.
N-) tşklerNazlı başına geleceklerden habersiz. Yamaçın yanına gitti. Burası Bi oteldi.5 yıldızlı Bi otel. Nazlı otelin kapısında durup hayal kurmaya başladı. Taki yamaçın adamlarından birisi Nazlının yanına gidene kadar.
X -)siz Nazlı kaçmaz olmalısınız. Yamaç bey sizi 399 numaralı odada bekliyor
Buyrun ben size eşlik ediyim.
Nazlı sadece peki demekle yetinebildi. Yamaçın odasına geldiğinde nazikçe kapıyı çaldı. Yamaç kapıyı bornızuyla açtı.
Y-) hoşgeldiniz Nazlı gel içeriye
N-) hoşbuldum Yamaç bey aslında içeriye girmesem.
Y-) merak etme yemem seni gel
Nazlı çaresizce içeriye girdi. Kimse yoktu burda. Bu durum onu biraz. İrkitiyordu. Ama yamaçın ona bişi yapcanı düşünmüyorduda.
Y-) otur lütfen... Nazlı oturacak bş yer arıyordu. Yamaç eliyle Nazlı'ya dağınık yatağını gösterdi. Nazlı anlamsız gözlerle yamaça baktıktan sonra oturdu yatağa.
Y-) ne kadardı senin bursun
N -) 1500
Y-) sizler ne kadar tuafsınız. 1500 lira için burayamı geldin. O kadar az para için... Nazlı utanmıştı. Buradan gitmek istiyordu ama o paraya çok ihtiyacı vardı. Yamaç bu sözleri gülerek söyledikten sonra. Ciddi bir şekilde
Y -) ne kadarsın
N -) ne
Y) kendini ne kadara satıyorsun.
N -) siz ne dediğinizi farkındasınız Yamaç bey
Y-) 20.000,30.000.50.000 ne kadar söyle veririm ben.
Nazlı şaşkın ve ağlamakta olan gözlerini yamaça dikti. Buraya sadece bursunu almak için gelmişti. Ve şimdide gidiyordu. Oturduğu yataktan hızlıca kalktı. Mini eteğini düzeltti ve odadan çıkmak için hazırlandı. Yamaç nazlının kolundan tutarak onu duvara sıkıştırdı. Dudağını dudağına değdirdi.vr çok sert bir şekilde öpmeye başladı dakikalarca onu öpmeye başladı. Nazlı istemiyordu. Yamaçı itmeye çalişiyordu ama Yamaç bütün ağırlığını Nazlı'ya yüklemişti.nazlı nefes alamıyordu. İlk defa biri onu öpüyordu. Yamaç Nazlının gömleğinin düğmelerini açmaya başladı. Nazlı buna izin vermek istemesede Yamaç bunu başardı. Gömleğinin düğmelerini açıp gömleğimi çıkardı. Altına giydiği atletinide çıkardıktan sonra Nazlı'ya baktı. Sadece ağlıyordu. Ama bu yamaçın umrumda değildi. Şuan tek istediği birine dokunmaktı. Nazlının üstünde sadece sütkeni kalmıştı. Yamaç biraz duraksayıp nazlıya baktıktan sonra tekrar devam etti. Nazlıyı öpmeye başladı. O sırada altındaki mini eteğinide çıkarıyordu. Mine eteğini çıkardıktan sonra nazlıyı yatağa attı. Kendi bornozunu çıkardı ve nazlının üstüne yattı. Nazlının iç çamaşırlarını çıksrmadığını anladı ve altındaki kilotu ve üstündeki sütgeni çıkardı. Ona daha fazla yaklaşarak boynunu öptü. Daha sonra göğüslerini ve daha sonra...
Yamaç nazlıyı bacağına sıcak Bi sıvı geldiği zaman bırakmak zorunda kaldı. Nazlı koşarak banyoya gitti. Elini yüzünü yıkadı. Ve duşa kabine girdi. Fıskiyeti açtı ve saatlerce altında durdu... Yamaç yaptıklarından pişman olmuştu. Hem genç bi kızın hayatını. Mahvetmişti hemde karısını aldatmıştı. Karısı şuan umrumda bile değildi.çünki senanın ateşe yaptıklarını biliyordu.ama Nazlı...
Yamaç banyoya girdiğinde Nazlı fıskiyenin altında ağlıyordu. Ne yapanı bilmiyordu. Yavaş adımlarla duşa kabının yanına gitti ve kabini açtı. Nazlı kendinş geri çekerek yamaçla baktı. Yamaç çok üzgündü ama yapacak bişi yoktu olan olmuştu. Yamaç Nazlının yanına oturarak nazlıya baktı.
Y özür dilerim... Dedi nazlı sadece ağlıyordu. Hiçbirsey demedi. Yamaç Nazlının yanından kalktı ve fıskıyeyi kapattı. Nazlıya bornaz ve saç havlusu getirdi. Nazlıyı giydirdikten sonra yatağa götürdü. Nazlı o yatağa yatmak. İstemiyordu. Kendimi geri çekti. Yamaç Nazlının saçlarını kurutup nazlıyla beraber aşağıya indi. Nazlıyı dağ evine götürdü. Ve kapıyı kitleyip evden çıktı.
5-6 saat sonra ateş geldi. Sarhoştu. Yukarıya yatak odasına çıktı. Yatakta biri vardı. Bu nazlıydı. Ateş nazlıyı sevgiye benzetti ve nazlının yanına gitti.
A aşkım biliyorum olmedin sen. Ben senş çok özledim.
Nazlı apiplamaktan kıpkırmızı olan gözleritle ateşe baktı. Çok korkuyordu. Bügün onun için çok kötü geçmişti.
N ben... Ben... Nazlının sözünü bitirmesine izin vermeden ateş nazlıyı öpmeye başladı. Nazlı ne ateşi itti ne de ona karşılık verdi...Nasıl buldunuz arkadaşlar. Biliyorum uzun zamandır yb atmadım. Ama gerçekten çok meşguldum. Lütfenn oylayın yorum yapın. Sadece okumayın lütfenn oylayın lütfenn yorum yapın... Çok ihtiyacım var şuan oylarınızı güzel yorumlarınıza. Yazım yanlışım varsa kusura bakmayın. Sizleri çoook seviyorum 🤗🤗🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekler Acıtır
CasualeBebeğini korumaya çalişan bir anne... İntikam ateşi gözünü bürümüşnacılı bir baba...