24.bölüm

351 18 7
                                    

Dualarınızı bekliyorum... Lgs sınavı için...

                   Ateş sabah gözlerini herzamanki gibi nehirin sesiyle açmıştı. Kızını yataktan alıp aşağıya indi. Hemen mutfağa gidip nehirin karnını doyurdu. Daha sonra hemn kendine ve nazlıya bişiler hazırlamaya başladı. Dolaptan eline aldığı domatesleri doğramaya başladı. Menemen yapacaktı karısına(menemencilerr burda mı?? )

        Son olarak masayı hazırladıktan sonra nehire baktı uyya kalmıştı. Hemen kızını mama sandalyesinden Alıp yukarı çıktı. Nehiri beşiğine yatırdıktan sonra Nazlının yanına koştu...

A - günaydın aşkların Bi tanesi.

N - günaydın aşkım....yaa özür dilerim yine geç kalktım. Offf.... Bugun kahvaltıyı ben hazırlıycaktım sözde... Of ateş neden kaldırmıyosunn...

A - bilmem kıyamadım. Melek gibi uyuyordun....nazlı kızaran yüzünü aşağıya eğip yataktan kalktı. Nehire baktığında uyuduğunu gördü ve ateşe dönerek.

N - aşkımm bişi diycem

A - söyle aşkım.

N - nehirin neden Bi odası yok. Tamam tek. Başına Bi odada kalacak değil çok küçük ama yanı olsun bence 1 tane. artık büyüdü. Herşeyi anlıycak yaşta

A - olur. Hatta bugun sen ben nehir alışverişe çıkalım... Nazlı sevinçten ateşin boynuna gömüldü ve seni seviyorum dedi. Ne güzel kelime seni seviyorummmm...

  Aşağıya inip kahvaltı yaptıktan sonra Nazlı yukarı çıkıp hazırlanmaya başladı. Üstünü deyştikten sonra nehirin üstünüde değişip aşağıya geldi

 Üstünü deyştikten sonra nehirin üstünüde değişip aşağıya geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Dolaptan kot ceketini alıp ateşedondü.


N hadi çıkalım... Ateş nazlıyı onaylarcasına başını salladı. Ve nazikçe kapıyı gösterdi. Nazlı onden sırıtarak yürüyordu. Nehir ve ateşte arkadan...

       Nazlı ve ateş arabaya binip en yakın alışveriş merkezininin yolunu tuttular. Nazlı nehir daha küçük olduğu için arka koltukta oturuyordu.

N - ateşş...nazlı Lafının devamını getirecekken ateşin telefınu çaldı. Ateş  telefınu eline alacakken

N- şştttt. Arabadayken telefonda konuşulmaz.

A - Yamaç arıyo.

N- ver bana... Nazlı telefınu eline alıp açtı. Ve sesi dışarı verdi.

Y - alo... Abi... Cev...

A- Yamaç ses dışarıda.

Y - haa...pardon yaa ben şeyyettim. De sen telefonunu sesini hiç dışarı vermezdin.

A +araba kullanıyorum.  Nehire bişeyeler almaya gidiyoruz... Sizde gelsenize?

Y - olurr... Zaten senada sürekli bebeğe bişiler alman istiyordu.

A - tamam biz 15 dkya oradayız.

     Senadan

S - off Yamaç şimdimi söylenir bu.

Y - istersen gitmeyelim.

S - hayır gidelim ben oğluma bişiler almak istiyorum.

Y - tamam.... Evet yanlış okumadınız. Yamaç ve senanın Bi oğlu olucaktı. Ve doğuma sadece 1 ay kalmıştı ...

          15 dkya odadan elime aldığım gri düz elbisemi üstünde siyah deri ceketimi alıp aşağı indim.

Yamaç beklemekten çok sıkılmış görübüyoduki kapı çaldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yamaç beklemekten çok sıkılmış görübüyoduki kapı çaldı. Gelen ateşti.

Y - geldik                                                  

Yamaçla beraber ateşin arabasına bindik. Yol boyunca kimse konuşmadı mağazaya geldiğimizde herşey çok güzel gözüküyordu. Ben hemen erkek reyonuna gidip oğluma kıyafetlere bakındım. Eliem aldığım pandufleri yamaça göstermemle yamaçın yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu.

Y- çok güzel

S-demii.

         Ateşten

Nazlı 2 saattir nehire bişilere bakıyordu. Sıkılmıştım artık. Kızımla konuşurken Nazlı yanımıza gelip

N - aşkım bişi sorcam sende şu yatak odasımı yoksa bumu.

A- bence sağdaki

N- bende öyle düşünmüştüm...

     Nasıl buldunuz arkadaşlar. Umarım beğenirsiniz. Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın. Sizleri çoook seviyorum. Lütfen bana bol bol dua edin cumartesi lgs var. Haa bu ara yeni kitabım bakın derim


 

Gerçekler Acıtır Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin