1,1🌧

9.1K 315 1
                                    


Eve gelmemin üstünden bir gece geçmişti.Miraçla buluşmak için üstümü giymeye çıktım. Beyaz bir t-shirt ve yüksek bel siyah kot pantolon tercih ettim.saçımı at kuyruğu yapıp,kapatıcıyla moraran yerlerimi kapattım.Evden çıkarken Simay'a not bırakmayı unutmadım.

'Simoşum ben çıkıyorum 2-3 saate gelmeye çalışacağım.Yağız sana emanet.Sütü dolapta.'

Beyaz converselerimi giyip kapıyı kapattım.Sokağın başına yürümeye başlayıp telefonumu çıkardım.İnstagrama girip 'dm'ye girdim.Arkadan gelen korna sesi ürkmeme neden olurken refleksle hızla arkamı döndüm.Arabanın içinde Miraç'ı görmemle olduğum yerde kaldım.Camı açıp kafasını çıkardı."gelmeyi planlamıyorsun herhalde?"gözümü kırpıştırıp arabaya doğru ilerledim.

Yolculuk boyu sessiz geçmişti.Uçurum gibi bir yere gelmiştik.
"Neden buraya geldik?"ısrarla baktım Miraç'ın gözlerine."Bazı şeyler konuşmaya geldik."tedirgin olsamda çok tepki göstermemeye özen gösterdim." burası neresi?"Miraç uçuruma yaklaşıp denize göz attı.Denizin kokusu ve toprak kokusu karışmıştı.Bir cevap bekliyordum."yağmur tepesi deriz buraya..."bir iç çekti."Her şey,her an burada yaşanır." "nasıl yani?" "anlayacaksın yakında,geç otur."
Uçurumun kenarına ilerlerken yerde olan puflardan birisine çöktüm.Miraç de karşımdaki pufa oturup gözlerini gözlerime dikti.Gözündeki kahve tonu beni etkilemişti.Siyaha yakın kahve tonu...

"Nasıl başlayacağım bilmiyorum ama madem resmi olarak benim karımsın bazı şeyler bilmen gerekiyor."
Ne bilmem gerekiyordu ki? Anlaşma maddelerini tekrar mı edecekti?
"Benim yüzümden başın tehlikeye girdi.Ne yapacağım bilmiyorum.Düşmanlarımın hedefi sensin."
"Ee?"
"Ee mi? Kendini ve Yağız'ı koruman lazım.Sizi alıcam o evden."
"Ne? Ama Simay'ı yanlız bırakamam!"
"O da gelir."
"Ne düşmanından bassediyorsun?"
"Siyah ve aşireti."
———————————————————————————
Bu bölüm kısa oldu😅
Neyse ballarım görüşmek üzere😘

Sahte AnneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin