1,4💋

8.7K 305 24
                                    

2 hafta sonra
2 gün önce taburcu olmuştum.Çok fazla ağrım oluyordu.Sık sık kasılıyordum.Siyah çift kişilik yatakta yatıyordum.Miraç hala gelmemişti...
Ne ziyarete,ne yardıma.
Koskoca evde tek başımaydım.Yağız'a bu şekilde bakamadığım için Simay'da kalıyordu.Haftada iki kez yanıma geliyorlardı.kalbime giren ağrıyla derin nefes almaya başladım.Her nefesimde sanki bir bıçak giriyordu göğsüme.

Miraç bu kadar mı nefret ediyordu benden?

Bir anda odanın kapısı açılınca kapıya döndüm.

"Ada?"
"Miraç?"
"Ben burda olduğunu bilmiyordum."
"Sen hiç bir şey bilmiyorsun."
"Bak gelemedim işim vardı,nasıl oldun?"
"Sanane,git işine."
"Düzgün konuş!"
"Konuşmuyorum!"
"La havle."

Dolabına yönelirken her adımını izliyordum.Aldığı siyah tişörtü üzerine geçirdi.o ana kadar çıplak olduğunu fark etmemiştim.Ona fazlasıyla kırgındım.Çekmeceden bir kutu alıp kapıya yöneldi.

"Nereye?"
"Sanane?"
"Yine gidiyorsun!Bırakıp gidiyorsun!"
"Bıraktığım falan yok!"
"Git,bir daha da gelme!"

Fazlasıyla sinirlenmiştim.Hala bırakmadım diyordu bana.Uzun bir süre gözlerime baktı.Siyah gözlerine kitledim gözlerimi.Sonra kapıyı vurup çıktı gitti.Adım seslerine odaklanmıştım.Evden gitmez belki diye.Ama.
Gitti.

Uyuyup kafamı dinlendirmem gerekiyordu.

Miraçtan...

Kafam zaten allak bullakken bir de Adayla uğraşıyordum.Kızın derdi neydi? Bebeğime bakmak için hayatımdaydı fazla ileri gidiyordu.Bana karışılmasından nefret ederim mesela.Kimse bana karışamadı şu ana kadar.Ada'ya bu hakkı kim verdi? Onu sevdiğimi falan düşünüyor olabilir miydi? Çocuğuma baktığı için garipsemesin diye sanki gerçek karı kocaymış gibi davrandım. Omzumu silkip her zaman ki bara geldim.

"Abi 4.kat sağdan 7.kapı."
"Saol koçum."

4. Kata çıkıp odayı aramaya başladım.7.kapının önüne geldiğimde derin bir nefes aldım.içeri girip kırmızı koltuğa yayıldım.
"Oo kimleri görüyorum burda."
"Boş yapma,getirdim."
"Tam mı?"
"Tam."
Getirdiğim kutuyu siyaha uzattım.İçindeki tozlara bakarken tekrar bana döndü.
"Kimden bu?"
"Kurttan."
"Kurttan ha,iyi."
"Bu son işimdi,biliyorsun."
"Evet evet.Aptal ev hanımlığına başlayacaksın."
"Kes."
"Alt dünyanın karanlık insanı Miraç Ali İnan..."

Siyah,koltuğundan kalkıp bana doğru adım attı.Bana yaklaştıkça geriliyordum.Dikleştim.

"Sahalardan çekiliyor musun?"
"Bir süreliğine."
"Seninle eğleniyorduk ama"
"Daha güzel bir eğlence söyleyeyim sana."

Siyah'a doğru yaklaştım.Kulağına eğildim.

"Anan"

Dizimi taşşaklarına geçirdim.Karnına ve göğsüne ardı ardına yumruklarımı sallarken.Ağzından gelen kanı umursamadım.Yere düştüğünde üstüne çıkıp suratına yumruk atmaya devam ettim.

"Asla yerimi alamayacaksın."

Başka bir yumruk atarken,cevap vermesi için geri çekildim.

Ağzındaki kanları dışarı tükürürken doğrulmaya çalıştı.

"Sadece yerini almayacağım.Karını ve çocuğunu da alacağım.Hayatını alacağım, paranı alacağım ve sen bunlar olurken sadece izleyeceksin."

"Meclis buna izin verir mi sanıyorsun?"

"Meclisin haberi olmayacak."

"Nerden biliyorsun amına koyduğum!"

Sahte AnneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin