1,8✈️

6.4K 230 9
                                    

Geceliğimi yukarı sıyırıp kasıklarımdaki ize elimi koydum.

"Mucizeler gerçekleşmek içindir."

Elimin üstüne konulan el ürkmeme sebep oldu.

"Ve iki inanan insan her mucizeyi gerçekleştirebilir."

Arkamdaki bedene kendimi yasladım.Kaç dakika öyle durduk bilmiyorum.Sessizliği bozmak adına konuştum.

"Depoda adama ne yaptınız?"
"Uyanmasını bekliyoruz.Ben gece yanlız kalma diye erken geldim.Uyanınca haber verecekler."
"Ne zaman geldin?"
"Geldiğimde banyodaydın."
"Anladım."
"Uyuyalım mı artık?"
"Uyuyalım."
Yatağa gelene kadar elini belimden çekmedi.Ben Yağız'ın sağına yattım o da soluna.İkimizde tedirgindik.Gözlerinden okunuyordu bu tedirginlik.Derin bir iç çekip gözlerimi kapadım.
———————————————————————————
"Ada kalk hadi."
"Hı?"
"Kalk gidiyoruz!"
"Ne diyorsun be?"
"Ada kalk giyin!"
"Saat kaç?"
"3:24"
Yataktan doğrulup uykulu gözlerle Miraç'a baktım.
"Yat uyu Miraç.Gece gece ne gitmesi."
Geri yattım.
"Ada bizi buldular kalk artık!"
"Ne?"
"10 dakikan var giyin!"
Yataktan kalkıp banyoya ilerledim.Elimi yüzümü yıkayıp uykumun açılmasını bekledim.Dolaba gidip kot pantolonumu ve beyaz baskılı tişörtümü aldım.
"Nereye gidiyoruz bari onu söyle."
"Amsterdam'a"
"Ha? Ama valiz fa-"
"Hazırladım ben valizleri.Yağız'ı da giydirdim pusette uyuyor.Hazır mısın?"
"E-evet."
"Tamam gidiyoruz hadi."
Apar topar evden çıktık.Miraç Yağızı koltuğuna oturttu.Pusetide bagaja koydu.Sürücü koltuğuna geçince beklemeden arabayı çalıştırdı.
"Telefonları aldın mı?"
"Torpidoda yeni telefonlar var ve yeni hatlar tak onları."
"Neler olduğunu anlatacak mısın peki?"
"Evet."
Zamanı gelince anlatacak diye üstüne gitmedim.Torpidodan aldığım telefonlara yeni hatlarını taktım.Kendimi kaçak gibi hissediyordum.
"Kemerini bağla."
Kemerimi bağlamadığımın farkında bile değildim.Kemerimi takıp yola odaklandım.Biraz kestirmek hiç fena olmazdı.
———————————————————————————
"Güzelim geldik,hadi"
Gözlerimi aralayıp etrafa baktım.Arabadan inip sürgülü valizlerden birini aldım.Miraçta Yağız'ı pusetine yerleştirmişti.Otoparktan havaalanına geçtik.VIP kısımda oturup beklemeye başladık.Uçak yarım saat sonra kalkacaktı.Yağız uyanmış ve huysuzlanmaya başlamıştı.
"Miraç ben Yağız'ın altını değiştireyim."
"Tamam güzelim."
Tuvalete gidip Yağız'ın altını değiştirdim.Elimi yüzümü yıkayıp Miraç'ın yanındaki yerimi aldım .
"Al bakalım."
Portakal suyunu bana uzatırken tabiki hayır diyemedim.Ben portakal suyumu içerken Miraçta Yağız'a meyve püresi yediriyordu.
———————————————————————————
Uçağa binip koltuklarımıza yerleştik.Yağızı kucağıma alıp puseti Miraç'a verdim.Miraç'ın gözleri uykusuzluktan kızarmıştı.
"Miraç uyu birazcık."
"Olmaz."
"Neden?"
"Ya bir şey olursa?"
"Uçak düşerse uçağı sen mi kurtaracaksın? Hayır. O yüzden uyu hadi."
Miraç suratıma mal mal baktıktan sonra kafasını geriye yasladı.Hemen uyudu koca bebek.Bende kucağımdakiyle ilgilenmeye başladım.Uçak kalkarken biraz korkmuştu ama sonra alıştı.Beraber bulutlara bakıyorduk.Sonra o alkış yapıyordu.
Yaklaşık 2 saat sonra Yağızda uyudu.Miraç'ın yanından pusete uzanıp Yağız'ı pusete koydum.Üstüne battaniyeyi örtüp puseti önüme yerleştirdim.Sonra bende gözümü kapadım.
———————————————————————————
"Güzelim geldik."
"Hı?"
"Geldik hadi."
Yorgun yorgun etrafı süzerken puseti almak için eğildim.
"Ben alırım Yağız'ı sen geç."
Önden ilerleyip valizlerin geleceği yere gittim.VIP olduğumuz için ilk bizim valizlerimiz gelmişti.Valizlerle beraber çıkışa ilerledik.Çıktığımızda havada keskin bir soğukluk vardı.
"Can hazır mı her şey?"
"..."
"Nerde?"
"..."
"Plakası ne?"
"..."
"Tamamdır saol kardeşim."
Telefonu kapattıktan sonra ilerlemeye başladık.Daha önce gelmiş gibi emin bir şekilde yürüyordu.Otopark gibi bir yere geldik.Sonra tarif ettiği arabayı bulduk...
———————————————————————————
Arabanın içi sıcacık olmuştu.Miraç Can'ın tarif ettiği yeri navigasyona yazdı ve yola çıktık.
"Me-me "
"Meme yok artık annecim mama var mama"
"Memememememmeme"
"Hayır mama"
"Meme!"
"Babası kılıklı."
Miraç'ın sırıttığını görebiliyordum.
"Aferin oğlum!"
"Sen öğretiyorsun ona bunları!"
"Ne alakası var.Sanki hiç meme emmedi bu çocuk."
"Tamam tamam."
Yağız arkada meme meme diye bağırıyor sonra da ağlamaya başlıyordu.
"Tamam annecim meme"
"Memmme"
"Evet meme"
Ellerini çırpıp gülmeye başladı.Önüme dönüp şarkı açtım.Sinirlerim altüst olmuştu.
———————————————————————————
Tek katlı çok güzel bir eve gelmiştik.Büyük bir arazideydi ve çok az evin olduğu bir bölgedeydi.Özellikle seçildiği belliydi.Arabayı evin otoparkına koyup kapı girişindeki saksıdan anahtarı aldık.İçeri girdiğimizde evi incelemeye başladım.girişin sağında bir mutfak vardı.Biraz ilerisinde 2-3 basamak aşağıya inerek salona geçiliyordu.Salonda büyük beyaz bir L koltuk ve koltuğun sağında kalacak bir puf vardı.Koltuğun arka tarafında büyük bir kitaplık vardı.Bütün duvarı kaplamıştı ve bu görüntü çok şıktı.Salondan bahçeye bir geçiş kapısı vardı.Kapıya ilerleyip dışarıya baktım.Koskocaman bir bahçe ve bir havuz vardı.
"Burası çok güzel..."
"Daha odaları görmedin."
Miraç'a dönüp kocaman gülümsedim.Koşarak odalara bakmaya gittim.İlk girdiğim oda masmavi döşenmişti.Bir beşik ve yanında beyaz bir sallanan koltuk vardı.Küçük bir mavi dolap yanında da yüksek bir masa vardı bez değiştirmek için.Yukarda mavi arabalar asılı bir avize vardı.Bu odadan çıkıp yanındaki odaya girdim.Bembeyaz bir odaydı bu da.Beyaz bir beşik ve beyaz bir koltuk vardı.Beyaz tül yerlere kadar iniyordu ve çiçek desenliydi.Miraç ellerini belime sardı.Kafasınıda boyun girintime koyup derin bir nefes verdi.

Sahte AnneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin