2,0💊

5.2K 199 23
                                    

Bedenimi soğuk zeminden kaldırdım.Karnıma giren şiddetli ağrıyla elim karnıma gitti.Gece soğuk zeminde uyuyakalmıştım.Yerden kalkıp tuvalete ilerledim.Elimi yüzümü yıkayıp salona geçtim.Gece bana verilen telefonla Simaydan Yağız'ı almasını rica etmiştim.Kapının çalmasıyla olduğum yerden kapıya ilerledim.Simay gelmişti.
"Bana.Hemen.Her.Şeyi.Anlatıyorsun."
Başımla onaylayıp salona geçmesini işaret ettim.Olan biteni anlattıktan sonra Yağız'ı kucağıma aldım.
"Oğlum babayı özledin mi?"
Her şeyden habersizdi miniğim.İri gözlerini bana dikmişti,sanki anlamaya çalışıyormuş gibi.Amsterdamdan getirdiğim telefonumu çıkarttım.Yağızla Miraç'ın resmine uzun süre baktım.Her şey çok güzeldi oysaki.
"Ada kendini fazla yıpratıyorsun,yapma böyle."
"Elimde değil."
"Hiç iyi görünmüyorsun."
"Bütün gece ağlayıp yerde uyuyakalan birisine göre gayet iyi görünüyorum."
"Bir kaç gün burda kalmamı ister misin?"
Başımla onayladım.
"Simay onu çok özledim."
Ve gözlerimden yaşlar aktı.Başımı omzuna yasladım,o da eliyle saçlarımı okşuyordu.
"Her şey geçecek,o buraya gelecek."
"Ya her şey geçtiğinde biz vazgeçersek?"
Sustu...
"Susma,o benden vazgeçmez değil mi?"
Yağız'ı kucağımdan Simay'a bırakıp ayaklandım.
"Susmasana!Söyle!"
"Ada-"
"Söyle senden vazgeçmez de!"
"Dün Yağız'ı almaya geldiğimde Fikret bana bir dosya verdi sana vermem için..."
Ben olduğum yerde dururken ne diyeceğini merakla bekliyordum.
"Miraç-"
"Miraç ne?"
"Boşanmak istiyor."
"Ne?"
Gülmeye başladım.Bir süre sonra gülmelerim kahkahalara dönüştü.
"Ve sende bunu ciddiye mi aldın?"
Şiddetli bir şekilde gülerken nefes nefese kalmıştım.
"Ada içinde bir not vardı..."
Cebinden çıkardığı kağıt parçasını bana uzattı.

Beni bekleyerek gençliğini heba etmeni istemiyorum.Git ve hayatını yaşa.Ben sözümü tutacağım bir gün geleceğim.Belki bu yaptığım seni kaybetmeme sebep olacak.Ama ben sensizliğe de alışırım sen mutlu olduktan sonra.Kendine çok iyi bak,kendin için değilse bile benim için.
-Miraç Ali İnan

Parmağımı adının üzerinde gezdirdim.Sonra minik öpücükler kondurdum el yazısına.Şaka yapıyordu zaten.Bana gönderdiği ilk mektup buydu.aynı zamanda son.
"Simay şaka yapıyor Miraç.Anlamadın mı?"
"Ada iyi değilsin sen hadi geç otur şuraya."
"Şaka yapıyor ama."
"Ada-"
"Şaka yapıyor dedim!"
Masanın üzerindeki vazoyu şiddetle yere fırlattım.Cam kırıkları etrafı sararken Yağız'ın ağlaması kulaklarıma ulaştı.
"Korkma annecim.Yok bir şey."
Yağız'a ilerleyip ellerimi uzattım.Simay ani bir hareketle Yağız'ı sola çekip almamı engelledi.
"Bu haldeyken ona dokunmana izin veremem."
"O benim oğlum!"
"Git ve sakinleşmeyi dene!"
Kapıya doğru ilerlerken arkasından bağırdım.
"Yağız'ı da mı alacaksınız benden!"
Boğazım yırtılırcasına acırken kendimi dizlerimin üzerine bıraktım.Dizlerime batan cam parçaları beni gerçeğe bağlıyorlardı.Ruhum sanki uzaklara gitmek istiyordu ama acı beni tutuyordu.Gözlerim aralanan kapıya döndü.Yabancı bir erkek bana ilerleyip yanımda durdu.
"Dizlerin kanamış."
"Sen kimsin?"
"Umut ben.Doktorun."
"Bir doktora ihtiyacım yok."
"Bacakların hiç öyle söylemiyor.Gel bakalım."
Beni kucaklayıp koltuğa yatırdı.Tepki veremeyecek kadar yorgundum.Elleri hafif bir şekilde dizimdeki camları çıkarıyordu.Acıtmamaya özen gösterdiği belliydi.
———————————————————————————
"Bitti.Şimdi sana bir sakinleştirici vereceğim.Arkadaşının dediğine göre sinir krizi geçirmişsin hem gece boyu daha rahat uyumanı sağlar.Göz altlarına bakılacak olursa aylardır uyumuyor gibi duruyorsun."
"Nesin sen iyilik perisi falan mı? Sanane benim uykumdan,sinirimden."
Derin bir nefes alıp bana döndü.Bir süre gözlerimde oyalandıktan sonra sanki elektrik çarpmış gibi geri sıçradı.Elini alnıma dayayıp bekledi.
"Ateşin var."
"Banane."
"Kalk."
Beni bileğimden çekiştirirken kalkmamak için direniyordum.
"Kalksana!Havale geçireceksin!"
"Bir şey olmaz bana."
"La havle..."
Elini bacaklarımdan geçirip beni kucağına aldı.
"Beni kucağına alamazsın."
"Aldım bile."
Banyoya geldiğinde ayağıyla kapıyı ittirdi.Beni küvete koyup duş başlığını eline aldı.Soğuk su bedenimde süzülürken titremeye başlamıştım.
"Bu...çok soğuk."
"Biliyorum."
"Sanırım kusacağım."
"Kusma dayan biraz."
Soğuk su beni tamamiyle gerçekliğe çekerken olanlar gözümün önünden geçmeye başlamıştı.
"Neden ağlıyorsun? Karnın mı ağrıyor?"
"Hayır.Sanırım terk edildim."
"Terk eden kaybeder.Hem sevse terk etmezdi."
"Ama o beni sevdiği için terk etti..."
Doktor Umut bu dediğimin üzerine hiç konuşmadı.Acıma saygı duyuyordu.Küvetten çıkıp havluya sarıldım.Doktor Umut odadan çıkınca üstüme kalın bir şeyler giyip salona indim.Umut yerdeki camları topluyordu.

"Doktor-"
"Umut demen yeterli."
"Peki,yardım edeyim."
İtiraz etmesine izin vermeden yanına çömdüm.Büyük cam parçalarını elimle topladım.O da küçük parçaları süpürdü.
"İyi bir ekip olduk."
"Fazla alışma derim.Hep hasta kalmayacağım."
"Saat geç oldu gideyim ben.Masanın üstündeki hapı al."
"Tamam alırım."
"Şimdi al.Gözümün önünde."
İnkar edecek halim yoktu.Masanın üstündeki hapı alıp ağzıma attım.Suyu da içip Umut'a döndüm.
"Oldu mu?"
"Evet.Yat şimdi.Sabah kontrole geleceğim."
"Gerek yok Umut."
"Gerek var Ada."

Odama gidip kendimi yatağa attım.Kapı kapanma sesiyle derin bir nefes aldım.Bu adamın derdi neydi? Niye bu kadar ilgili davranıyordu bana.Komidinin üstündeki dosyaya baktım.Ne ara buraya gelmişti bu.Eğer boşanmak istiyorsa bunu engelleyemezdim.Komidinin üzerindeki kaleme uzanıp imzalanacak yerleri imzaladım.Umut'un dediği gibiydi belki de.Sevse bırakmazdı.

Miraç Ali İnan,hayvanın tekisin.Bir daha sakın rüyama gelme çünkü seni görünce özlüyorum.Ama özlemek istemiyorum.

Yağız napıyordu acaba.Uyumadan önce bana verilen telefondan simaya mesaj attım.

Gönderen:ben
Gönderilen:Simay
{Yağız iyi mi?}

Gönderen:Simay
Gönderilen:ben
{iyi,asıl sen iyi misin?}

Gönderen:ben
Gönderilen:Simay
{iyiyim.}

Telefonu bırakıp yorganın içine girdim.Sağımdaki boşluğa döndüm.Elimi boşluğa uzatıp sanki orda birisi yatıyormuş gibi bir pozisyona girdim.

Üşüyorum,özlüyorum...

İç sesim aylar sonra konuştu;
"Zamanla geçecek her şey.Bundan sonra o yok."

Gözlerimi kapatıp tekrarladım.
"Bundan sonra o yok..."

Ve kendimi uykuya teslim ettim.

———————————————————————————
Selamm.

Umut hakkında ne düşünüyorsunuz ballarım??
Sizce Miraç'ın yaptığı doğru muydu??

Yeni bölüm 50 vote...

Sahte AnneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin