Mute'da Ada ve Miraç var.
Her şey daha yeni başlıyor
———————————————————————————
Vurulmamın ardından 4 ay geçmişti...
O günden sonra toparlanmam çok zor oldu.Ama her şerde bir hayır vardır dedik.Evde olan vaktimin hepsini Yağızla harcıyordum.Sol tarafımda yatan Miraç'a baktım.Elimi yeni çıkan sakallarının üstünde gezdirdim.Vurulmamdan sonra çok değişmişti.
"Hadi uyan."
"5 dakika daha"
"Yok 5 dakika falan kalk yoksa..."
"Yoksa?"
"Bir bardak soğuk suyla ıslanmak zorunda kalırsın sevgilim."
"Tamam kalkıyorum..."
Miraç kalkana kadar banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım.O sırada Miraç gelip yanağıma bir öpücük kondurdu sonra bana sırtını döndü.Dişimi fırçalarken aynadan ne yaptığını anlamaya çalışıyordum.
"Ne yapıyorsun Miraç?"
"İşiyorum Ada."
"Çık deseydin çıkardım!!!!!!"
"Çık demediğime göre durabilirsin."
"Pislik senin çişini mi bekleyeceğim?"
"Sen konuşana kadar bitirdim bile."
"Ayıp ayıp."
"Sanki hiç görmedin."
Kıçıyla beni ittirip ellerini yıkamaya başladı.Ağzımdan köpükler akarken aynı zamanda Miraç'a atar yapmaya çalışıyordum.
"Edepsiz."
Omzuna vurup eski yerime geçmek için bende onu kıçımla ittirdim.Köpükten kurtulup havluyu aldım.Kurulandıktan sonra banyodan çıkmak için adım attım ama Miraç'ın gövdesiyle burun buruna geldim.
"Çıksana be"
"Rica et."
"Çıkar mısın Miraç?"
"Lütfen de"
"Lütfen önümden çıkar mısın Miraç?"
"Aşkım de"
"Lütfen önümden çıkar mısın aşkım?"
"Tabiki hayır."
Sırıtmaya başlarken göz devirmekle yetindim.Üstüme yürürken bende geri gidiyordum.sırtım soğuk yüzeye değince ürperdim.Kolunu sağımdan duvara koydu.Dudağıma bir öpücük kondurup geri çekildi.
"Günaydın öpücüğüydü."
Bende dudağına bir öpücük kondurup geri çekildim.
"Artık geçebilir miyim?"
"Buyrun hanımefendi."
Önümden çıkarken göz devirip aşağı indim.Kahvaltılıkları hazırladım.Patates doğrayıp tavaya koydum.Üstüne yumurta kırıp pişmesini bekledim.Yağız içinde bir kaba bebe bisküvisi doğrayıp sıcak sütle ıslattım.Püre kıvamına gelince bir tane muz alıp ezdim.Püreyle karıştırıp hazır hale getirdim.Patatesli yumurtaları tabağa koyup ocağın altını kapadım.Kahveleri de yapıp masanın üstüne koydum.
"Miraç hadi!Kahvaltı hazır!"
"Geldik geldik!"
Ve merdivenlerden iki mükemmel beyfendi indi.Miraç Yağız'ı mama koltuğuna oturtup kendide bar sandalyesine oturdu.Yağız'a mama yedirmek çile gibi geliyordu.
"Hadi uçak geliyoooor."
Tam ağzına sokacakken kafasını çeviriyordu.
"Uçak geldiii geldiiiiii."
"Havaalanı mı bu çocuk?"
Miraç'a ters bakışlarımı yolladım.
"Kolaysa sen yedir."
"Yediririm ben oğlumu."
Miraç tabağındaki son parçayı da ağzına atıp ayaklandı.
"Eline sağlık sevgilim."
"Afiyet olsun."
Yağız'ı mama sandalyesinden alıp tv ünitesinin karşısına oturttu.Püreyi de alıp yanına oturdu.
"Miraç napıyorsun?"
"Oğlumla maç izleyeceğiz."
"Küçücük çocuk maçtan ne anlayacak?"
"Öğreteceğim ben ona."
Bir süre daha bakıp mutfağa geçtim.Ortalığı toplayıp kendime kahve yaptım.Salondaki tekli koltuğa oturup kahvemi yanımdaki yuvarlak sehpaya koydum.Bacak bacak üst üste atıp instagrama girdim.Oyalanacak bir şey bulamayınca Miraçla Yağız'ın resmini çekmeye karar verdim.Yağız ekrandaki koşturan adamlara hayranlıkla bakıyordu.Miraçta durumdan faydalanıp hemen ağzına tıkıyordu.
"Bak oğlum bu koşanların amacı kaleye topu sokmak."
Yağız anlamış gibi ellerini sallamaya başladı.
"Hayır oğlum elle oynanmaz o."
O sırada bir kaşık daha soktu ağzına.Yağız Miraç'a bakıp gülmeye başlıyordu.
"Oğlum ciddi olsana bu önemli bir konu.Büyüde bir deplasmana gidelim."
"öhöm."
"Anne de ponpon kız olur ha?"
Yağız bu fikri beğenmiş gibi ellerini sallayarak gülmeye başladı.Bende bu halimize gülüp kahvemi yudumladım.
———————————————————————————
Kucağımda uyuyakalan Yağız'a baktım.Ne kadar da güzeldi...
Miraç ebeveyn banyosundan çıkıp yanıma uzandı.
"Ne kadar yakışıklı dimi."
"Hıhı."
"Aynı ben."
"Kesin öyledir."
Sırıttı.
"Bizde uyusak mı artık?"
"Uyuyalım."
Miraç yavaşça Yağız'ı alıp odadan çıktı.———————————————————————————
"Uyu artık"
"Uyuyamıyorum"
"Niye?"
"Uykum yok."
"Tamam o zaman hareketsiz dur ki ben uyuyayım."
"Ben uyumuyorsam sende uyuyamazsın."
"Ya kızım saçmalama."
"Sen nasıl bir öküzsün nasıl bir odunsun nasıl bir hödüksün nas-"
"Uyu dedim dimi?"
Belimdeki eli daha çok sertleşirken aramızdaki mesafeyi sıfıra indirdi.Nefesi boynuma değerken bedenimin alev aldığını hissediyordum.Miraç ani bir haraketler üstüme çıktı.Dudaklarıma yönelirken elleri de geceliğimin iplerini açmaya başlamıştı.Dudaklarımdan ayrılıp boynuma doğru yol çizdi.Ordan göğüslerime indi.Ve bir ses duyduk.
"Miraç evde biri var!"
"Sus bi."
Bir ses daha duyuldu evde.Basamak sesleri...
"Miraç yağız odada?!"
Miraç komidinin çekmecesinden silahını çıkarırken bende hızlıca geceliğimin iplerini bağladım.İçimden dua ediyordum kim varsa bizim odamıza gelsin diye.Miraç kapıya doğru yaklaştı,bende onun arkasında ürkekçe yürüyordum.
Ve bir adamla karşılaştık.
EVDE BİR ADAMLA KARŞILAŞTIK.
Miraç hızlı bir hareketle adamın üstüne atladı.Adamın da silahı vardı elinde.Miraç ve adam yerde cebelleşirken sağımda duran vazoyu alıp adamın kafasına vurdum.Küçük bir çığlık kaçtı ağzımdan.Adam Miraç'ın üstüne yığıldı.Miraç adamı yana iterek yerden kalktı.
"Öldü mü Miraç!!!?"
"Katil oldum ben dimi?!"
"Hapislerde çürüyeceğim kesin!!"
"Sus bi."
Miraç adamın nabzını kontrol edip bana döndü.
"Ölmüş adam katilsin artık Ada!"
"Nasıl ölür ya!"
Ağlamaya başlamıştım.Hem yerde yatan adama bakıyordum hem kanlara.
Miraç gülmeye başlayınca ona döndüm.
"Ne gülüyorsun gerizekalı! Adamı nereye atıcaz yaksak mı?"
Miraçın gülmesi şiddetlendi.Yağızda çoktan uyanmıştı.
"Yaşıyor adam yaşıyor."
Miraç'a ölümcül bakışlar atarken aynı zamanda dövüyordum.
"Sen mal mısın ya yüreğime indi!"
"Bana ne vuruyorsun be KATİL."
"Kapa çeneni Miraç.Çık oğluma bakıcam."
Miraç'ı kenara ittirip Yağız'ın odasına girdim.
"Oğlum gel annecim."
Yağız'ı pışpışlamaya başladım.o sırada koridora bakıyordum.Miraç bir kaç kişiyi arayıp yanıma geldi.
"Baranlar gelecekler adamı almaya sen Yağızla içerde kal ve dışarı çıkma."
"Ne yapacaksınız adama?"
"Depoya götüreceğiz.Hırsızlık için girmiş olamaz.Ayrıca o siktiğimin güvenlikleri yarın işten atılmış olacak."
Başımla onaylayıp Miraç'a sarıldım.
"Dikkat et olur mu?"
Alnıma bir öpücük kondurup gözlerini gözlerime kitledi.
"Sende.İçeri girince kapıyı kitle.Bende yedek anahtar var."
Başımla onaylayıp Yağız'ın bir kaç eşyasını alıp yatak odasına geçtim.Yağız'ı yatağa yatırıp kapıyı kitlenmeye gittim.Son kez Miraç'a baktım.Gözleriyle beni onayladı.Kapıyı kitleyip yatağa ilerledim.
Yağız etrafı inceliyordu.O sırada alt kattan sesler geldi.Baranlar gelmişti.Kapıya yaklaşıp konuşmaları dinlemeye başladım.
"Abi araba dışarda."
"Tamam alın şu siktiğim kılıklı adamı."
Cam seslerinin düşme sesini duyunca adamı kaldırdıklarını anladım.Bir kaç adım sesi yaklaştı.
"Biz çıkıyoruz."
Ses vermedim.Adım sesleri uzaklaştı,uzaklaştı ve kapı kapanma sesi geldi.İç çekip yatağa ilerledim.Yağız'ı kucağıma alıp sallamaya başladım.Yağız'ı kendi oğlumdan farksız görüyordum ama Miraç'a bir çocuk veremeyeceğim için içim içimi yiyordu.Doktor imkansız dememişti ama zor olduğunu belirtmişti.
"Yağız bir kardeş ister misin?"
Miniğim boncuk gözleriyle beni inceliyordu.
"Biliyor musun? Ben rüyamda senin kardeşini gördüm."
Yoğun bakımda olduğum gün görmüştüm onu.Rüyamda benimle konuşmuştu.
"O da senin gibiydi.Kocaman gözleri vardı.Minicik elleri.Daha yeni yürümeyi öğrenmiş gibiydi."
Yağız bir anda güldü.
"Sende inanmadın değil mi bana?"
Bende güldüm ona.
"Hadi uyu annecim."
Yarım saat sonra Yağız uyumuştu.Yağızı yatağın ortasına koyup ebeveyn banyosuna ilerledim.Elimi yüzümü yıkayıp aynaya baktım.Ağlamaktan kızarmış gözlerim ve uykusuzluktan moraran göz altlarım vardı.Hafif bir kapatıcıyla gözlerimin altını kapattım.Geceliğimi yukarı sıyırıp kasıklarımdaki ize elimi koydum."Mucizeler gerçekleşmek içindir."
Elimin üstüne konulan el ürkmeme sebep oldu.
"Ve iki inanan insan her mucizeyi gerçekleştirebilir."
———————————————————————————
Şaşırdınız değil mi!!! Hem yeni bölüm hem Miraçla Adanın ilişkisi,evlerine giren adam hırsız mı yoksa daha kötüsü mü??
Vote vermeyi unutmayınn 🥰😇❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Anne
ChickLit03:46 kapının,gecenin bir yarısı çalması hiç normal değildi.kapı deliğinden dışarı baktım kimse gözükmüyordu.kapının üst kilitlerini açarken içimde bir ürperti vardı.kapıyı açtığımda yerde bir kundak vardı.Battaniyeyle sarılı bir bebek mışıl mışıl u...