Mrkvovo-pomerančový chlebíček

330 9 1
                                    

▪️2 střední mrkve
▪️1 pomeranč
▪️½ hrnku kokosu
▪️3 vejce
▪️¼ hrnku medu
▪️2 lžíce oleje
▪️1 lžička skořice
▪️½ lžičky jedlé sody

V kokosu si rozmícháme jedlou sodu, skořici a sůl. Poté si očistíme dvě střední mrkve, které nakrájíme na hrubší kolečka. Dále si pořádně teplou vodou omyjeme jeden  pomeranč a nastrouháme si z něj kůru (pouze oranžovou část), poté pomeranč klasicky oloupeme a rozebereme na měsíčky. Pokud má pomeranč zrníčka, vybereme je. V kuchyňském robotu/mixéru si nožem rozmixujeme kousky mrkve a měsíčky pomeranče. Poté do něj přidáme 3 vejce, rozpuštěný med, kokosový olej a pomerančovou kůru a rozmixujeme vše do pěny. Poté přidáme připravený kokoss rozmíchanou sodou, skořicí a solí a opět vše pořádně promixujeme. Směs necháme cca 3 minuty odstát, kokosová mouka napije tekutiny. Poté ještě jednou krátce promícháme a nalijeme do připravené formy na chlebíček, kterou jsme si dopředu buď vyložili pečícím papírem nebo vymazali tukem (přepuštěným máslem, kokosovým olejem) a vysypali kokosem. Dáme do vyhřáté trouby na 175 stupňů a pečeme 45 až 55 minut dozlatova. Propečenost chlebíčku můžeme vyzkoušet špejlí. Necháme zchladnout v pootevřené troubě, aby chlebíček nezažil prudkou změnu teploty.

Celý chlebíček:
Kcal 923
Bílkoviny 26.6
Tuky 54.6
Sacharidy 81.6
Vláknina 26.8

Celý jsem ho rozkrájela na 14 kousků.

1 kus cca :
Kcal 66
Bílkoviny 2g
Sacharidy 5.8g
Tuky 4g
Vláknina 2g

FITNESS RECEPTY Kde žijí příběhy. Začni objevovat