Zdravý Fastfood Oběd

162 8 0
                                    

20 Nugetek:
▪️500g kuřecího masa
▪️280g bílého skyru
▪️Bylinky
▪️Cca 200g corn flakes

Celerové hranolky:
▪️Celer
▪️Olivový olej
▪️Koření na grilování zeleninu

Salát:
▪️Ledový salát
▪️Pečené červená řepa

Dip:
▪️Bílý skyr
▪️Bylinky
▪️Sůl

Jo já vím dnešní recept je trochu delší ale věřte mi že to stojí za to. Fast food no jo já vím asi Každej si rád zajde do mekáče ale úplně zdravý a prospěšný jídlo to není. Dneska pro vás mám ale recept jak si doma udělat jídlo které bude chutnat jako z fastfoodu ale je o mnohem zdravější. Tak jdeme na to. Prvně si teda uděláme kuřecí nugetky. Prvně si teda kuřecí maso nakrájíme na kousky. Potom si na ně uděláme marinádu, jednoduše si smícháme jogurt s bylinkama (já použila sušený česnek, oregéno a bazalku). Kuřecí maso naložíme do marinády (klidně můžete marinovat i přes noc ale stačí klidně hodina). Corn flakes si nadrtíme a obalujeme z nich maso namarinované v jogurtu. Potom si již obalené maso dáme na pečící maso a pečeme asi 20 minut. Celer uloupeme a nakrájíme na větší hranolky. Smícháme je se lžící olivového oleje a kořením (já použila koření na grilovánou zeleninu). Řepu opečeme v troubě a nakrájíme na plátky. Jogurt smícháme s bylinkami. Všechno včetně ledového salátu dáme na talíř. A máme hotovo zdravý Oběd který vám nahradí nezdravý Oběd v mekéči nebo KFC.

FITNESS RECEPTY Kde žijí příběhy. Začni objevovat