Rozdział 34

279 28 2
                                    

*Kilka dni później*

Czas w Hogwarcie mijał uczniom bardzo szybko za nim ktokolwiek zauważył że jest już połowa stycznia. Przez ten cały czas profesorowie zadawali uczniom wiele prac. Ostatnio Ron się zdenerwował i powiedział do Syriusza który uczy teraz za Lily zaklęć. Że są dopiero w szóstej klasie a nie w siódmej. Za co dostał szlaban, odjęte punkty i właśnie dzisiaj wyjca od swojej rodzicielki. Która nie tylko na pisała wyjca gdzie dawała mu wykład to na dodatek jak przestała krzyczeć to już normalnym głosem poinformowała go że jutro z nim pogada osobiście i że to nie będzie za miła rozmowa. Gdy wszyscy przestali się śmiać to od razu udali się na dzisiejsze lekcję. 


*Rocznik szósty*

Po śniadaniu uczniowie udali się na lekcję OPCM na której pisali test. Potem mieli dwie godziny eliksirów gdzie ważyli eliksir sprawdzający ich wiedzę. Potem mieli godzinę przerwy gdzie spędzili na Błonach. Potem udali się na lunch. Po skończonym posiłku uczniowie udali się na dwie godziny zakręć. Potem ci co się zapisali mieli walkę bronią. 


*Rocznik siódmy*

Po skończonym posiłku uczniowie udali się dwie godziny Zaklęć gdzie rzucali zaklęcia na ocenę. Gdy tylko skończyli lekcję to udali się na Transmutację. Po skończonej lekcji udali się na Błonie. Potem udali się na Lunch. Gdy tylko skończyli jeść to od razu udali się na dwie godziny Eliksirów. Po skończonej lekcji uczniowie którzy się za pisali na walkę bronią udali się właśnie na lekcję. Reszta miał aż do kolacji wolne. Ponieważ po kolacji mieli jeszcze Astronomię. 


*Lekcja Walki*

Na początek była rozgrzewka. Gdy ona się skończyła to uczniowie mieli pokazywać postaw, ale po kolei tak jak chciał profesor. Po pokazaniu postaw których się uczyli od kilku już tygodni uczniowie się dowiedzieli że od dzisiaj zaczynają treningi walki. Przez ponad dwie godziny uczniowie uczyli się jak się walczy. Gdy  skończyli to od razu wszyscy udali się do swoich dormitoriów aby się wykąpać. 


*Dormitorium Panów*

Po treningu wszyscy panowie udali się do swoich dormitoriów aby się przebrać oraz umyć. Trzeba była przyznać że walka bronią nie jest zbyt łatwa ale bardzo fajna. Po przebraniu panowie od razu zeszli na dół gdzie czekały na nich panie. 


*W tym czasie u pań*

Gdy panie weszły do środka to od razu wzięły czyste ubrania i po kolei wchodziły do łazienki aby się umyć i przebrać. Gdy tylko skończyli to zeszli na dół. Gdzie ciekali już na nie panowie. 


*Wielka Sala*

Po przebraniu się i zejściu na dół uczniowie udali się na kolację. Gdy tylko dotarli do Wielkiej Sali to od razu zajęli swoje miejsce. Już po chwili na stole pojawiło się jedzenie. Gdy tylko uczniowie skończyli śniadanie to udali się do swoich dormitorium aby odrobić lekcję. Gdy tylko je skończyli to od razu udali się na resztę lekcji.

Właśnie tak wyglądał cały styczeń w Hogwarcie. Uczniowie mieli sprawdziany, treningi i pracę domowe. Nauczyciele cały czas tylko coś sprawdzali albo zadawali. Nikt nie miał nawet chwilę wytchnienia. 


*W tym czasie w mrocznym dworze*

W tym czasie Minow Woltonim planował pewien wielki atak który miał się odbyć dopiero w maju. Minow planował zaatakować w tym czasie Hogwart aby nim rządzić. Później chce zawładnąć nad całą Anglią, innymi szkołami  jak i krajami. Ale był pewien mały kłopot że gdy mówił to swoim najbliższym pewien młody czarodziej zwany Harrym Potterem wszystko widziała i słyszał, ponieważ to się odbywało gdy prawie wszyscy śmiali. Cała ta sytuacja odbywała się w ostatni dzień stycznia. 


*Następnego dnia rano*

Gdy uczniowie i profesorowie udali się na śniadanie. Gdzie w trakcie spożywania do Albusa przyleciała sowa. Okazała się że jest ona od Harry'ego który opisał to co się wydarzyło. Gdy to przeczytał to od razu na wieczór zwołał zebranie. W trakcie zebrania Albus opowiedział o tym co  się dowiedział z listu Harry'ego. Gdy skończył to od razu wraz z resztą wymyślił plan działania. Po jakimś czasie zebranie się zakończyło i wszyscy udali się do swoich gabinetów, dormitorium lub posiadłości.


*Posiadłość Potterów*

Gdy panowie wrócili ze zebrania to od razu o wszystkim opowiedzieli Remusowi i Lily którzy nie mogli niestety iść. Gdy tylko skończyli to co nie którzy wrócili do Hogwartu a reszta została w posiadłości.

I Harry Potter - A co by było gdyby? (Zakończona)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz