rozdział 1

1.4K 69 11
                                    

*Perspektywa Albusa

Po ochłonięciu udaliśmy się do siedziby. Gdzie czekaliśmy na resztę. Gdy ci się pojawili to rozpocząłem zebranie. Na początku wyjaśniłem dla czego młodzież za miast być w szkole jest w posiadłości. I gdy skończyłem to poinformowałem że po skończeniu będą mogli opowiadać historię.


Wyjaśnienie Albusa

Ta szóstka uczniów, która znajduje się w tym pokoju udała się do ministerstwa, a dokładniej do Sali Śmierci, żeby uratować Syriusza Blacka. Na miejscu okazało się, że to była zmyłka, ponieważ Voldemort chciał, aby Harry mu oddał przepowiednie. Uczniowie nie poddali się bez walki i zaczęli walczyć ze śmierciożercami. Z pomocą przyszli im Syriusz Black, Remus Lupin, Nimphadora Tonks, Alastor Moody, Kingsley Shacklebolt oraz Bill i Charlie Weasley'owe. Po jakimś czasie pojawiłem się ja wraz z Tomem i zaczęliśmy ze sobą walczyć. Między czasie Syriusz walczył z Bellatrix Lestrange. Niestety Syriusz się potknął i wpadł za zasłonę. Niestety Remusowi nie udało się utrzymać Harry'ego koło siebie, ponieważ chłopak mu się wyrwał i wbiegł za zasłonę. 

Właśnie wtedy pojawił się  Minister Magii i Aurorzy, aby się pokazać w Sali Śmierci. Wszyscy co byli świadkami nie mogli w to uwierzyć i po otrząśnięciu się z szoku Śmierciożercy i Voldemort się teleportowali, tak samo jak Minister wraz z Aurorami.

*Rozmowa*

- Teraz macie czas na zadawanie pytań - poinformował cały Zakon i uczniów

- A jaka była reakcja Ministra? - zapytał się Diggory

- Był w szoku, ale się nie odezwał tylko od razu się teleportował. - powiedział Remus

- Czy ktoś jeszcze ma jakieś pytanie? - zapytał się Albus

- Nie - odpowiedziała Minerwa

- To takim razie ja mam pytanie do Severusa - poinformował wszystkich Albus

- Jakie? - zapytał się Snape

- Czy Voldemort zwołał już zebranie - zadał pytanie Dumbledore

- Tak i mogę nawet opowiedzieć albo pokazać- powiedział Snape

- No to opowiedz - powiedział Dumbledore

*Opis ze spotkania Śmierciożerców*

Po pojawieniu się całego wewnętrznego kręgu Voldemort opowiedział o tym co się wydarzyło w Sali Śmierci. Każdy kto brał udział w akcji otrzymał od całego wewnętrznego kręgu pięć kolejek Crucio . Najbardziej cierpieli Bellatrix i Lucjusz. Za to że dowodzili akcją i z powodu zniszczonej przepowiedni - odpowiedział im pokrótce Severus.

*Zakończenie opisu ze spotkania Śmierciożerców*

Po skończeniu opowiadania przez Severusa głos zabrał Diggory, który zadał nurtujące dla wszystkich znajdujących się w pokoju pytanie:

- Mnie bardzo ciekawi, jakim sposobem Black i Potter są w Hogwarcie. - powiedział Diggory. Jak się okazało nie tylko jemu.

Po chwili odezwał się Albus:

- O tym wam opowie już Harry.

*Opowieść Harry'ego*

Gdy pojawiłem się za łukiem to szedłem tunelem. Po drodze napotkałem się na dementora, pająka, bogina, a na sam koniec pojawił się sfinks. Potem gdy rozwiązałem zagadkę jaką mi zadał to pojawili się Założyciele Hogwartu. Powiedzieli mi, że jestem ich potomkiem. A ja im odpowiedziałem, że moja mama pochodzi z mugolskiej rodziny. Wtedy też Założyciele opowiedzieli mi że to nie prawda i że moja mama została porwana. Gdy chciałem się dowiedzieć czegoś więcej. To ci poinformowali mnie że opowiedzą mi gdy będziemy już z Syriuszem. Gdy pojawiliśmy się koło Syriusza, gdzie poznałem wraz z nim całą prawdę związaną z moją mamą. To okazało się, że jest ona jego siostrą oraz Regulusa który był od nich o rok młodszy. Wtedy też Syriusz wyjaśnił mi, że jak moja mama miała dwa lata to została porwana, a wszyscy myśleli że nie żyje. Potem opowiedzieli nam, że ja mam moc do pokonania Voldemorta, ale jest pewien problem, ponieważ on stworzył Horkruksy.

*Koniec opowieści*


Po skończonej opowieści i wyjaśnieniu co to jest Horkruks przez Remusa. Nadszedł czas na zadawanie pytań. Jako pierwszy pytanie zadał Dumbledore:

- Harry ja mam pytania. Czy możesz nam powiedzieć ile ich stworzył?

~ Siedem. - Odpowiedział za Harry'ego, Syriusz.

- Co? - zapytali wszyscy.

~ Niestety, ale jest i dobra wiadomość, ponieważ dwa zostały już zniszczone - poinformował ich Harry.

- To kto je zniszczył i co nimi było? -zapytał się Remus.

~ Pamiętnik Toma Riddle, ja go zniszczyłem w drugiej klasie w Komnacie Tajemnic.

~ Drugi zniszczony został przez mojego brata Regulusa, gdy miał 18 lat. Był to medalion Salazara Slytherina. - odpowiedział Syriusz.

- A pozostałe pięć? - zapytała Tonks .

~ To Pierścień Marvolo Gaunta, Czarka należąca do Helgi, Diadem należący do Roweny, Nagini i ja - odpowiedział Harry.

- Harry powiedz, że to nieprawda - powiedziała zapłakana Ginny.

~ Niestety to prawda, ale Voldemort o tym nie wie. To się stało wtedy gdy Lily poświeciła swoje własne życie za Harry'ego. - odpowiedział jej Syriusz.

~ To nie wszystko, Założyciele powiedzieli, że mam moc do pokonania go i ci których on zabił powrócą do życia. - poinformował ich wszystkich Harry

Po wysłuchaniu tych wiadomości nikt nie mógł w to uwierzyć. Albus podjął decyzje, że do tej rozmowy wrócą dopiero we wakacje, ponieważ każdy jest zmęczony. Wszyscy go poparli. Młodzież się pożegnała z bliskimi i poszła odpocząć, ale jedno było pewne, że jest szansa na wygranie tej wojny.

I Harry Potter - A co by było gdyby? (Zakończona)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz