Jeongguk'un "Quotes for small things" ismini verdiği meşhur defterinden birkaç satırla baş başa bırakıyorum sizi
12 Ocak 2018
Sevgili defterim, günlüğüm ve her şeyim (üzgünüm jonbin)
Bugün çok önemli bir şey olmadı ama sırf üzülüp seni unuttuğumu sanma diye yazıyorum. Biliyorum yazdığım zamanlarda da sadece ondan bahsediyorum. Ama ne yapabilirim? Bu kadar aşık olmasaymışım. Bugün en yakın arkadaşım Jiwoo da aşık olduğumda şu gözünden kalpler çıkan kedi emojisine döndüğümü söyledi. Gerçekten öyle miyim? O emojiye benziyor muyum? Her şeyden önce kediye benziyor muyum, bunu başka bir zaman uzunca tartışmalıyız. Ahhhh, şimdi iyi geceler mesajımı bekliyorum sonra da uyuyacağım. Seni seviyorum, Jonbin'i de ve biraz da kendimi.
2 saat bekledim ama mesaj atmadı, işi olduğunu düşünüyorum çünkü asla bana iyi geceler demeden uyumazdı. Beklemek istiyorum ama uyumam lazım yarın sınavım var. Tatlı uykular.
13 Nisan 2018
Bugün altıncı ayımız !!! Tanrım, inanamıyorum. Koskoca yarım bir yılı bitirdik. Çok heyecanlıyım. Onun için bir hediye aldım, daha doğrusu yaptım hem de KENDİM. O kutlayana kadar da bu sayfayı devam ettireceğim. Şu an saat 08.27, okul için uyandım.
Saat 14.56
Ahhhh, hadi ama artık bebeğim. Seni bekliyorum.
Saat 16.11
Kutlamazsa üzülürüm.Saat 22.48
Belki de ben abartıyorumdur. Hangi iki sevgili birbirlerinin yarım yılını kutlar ki.Saat 23.59
İyi geceler.16 Nisan 2018
Bugün okulda düştüm. Sadece aptalım. Koca bir aptal. Beni alması için Jonbin'i aradım hem yemin ederim çok kötü olmasam onu rahatsız etmezdim, beni tanıyorsun. Ama işi olduğunu söyledi. Biliyor musun, dizim kanıyordu. Beş ya da altı merdiven düşmüşüm, kendi ayağıma dolandım da. Biliyorum aptalım. Ona da bu yüzden düştüğümü söylemedim. Biri itti, dedim. O da "tamam" dedi, yine de aptal olduğumu düşünmesinden iyidir değil mi?5 Mayıs 2018
Yaz geliyor ve ben çok mutluyum. Okul aradayken çalışmak için bir yer de buldum. Dondurmacı !!! Hem küçük çocukları mutlu ediyorum hem de kendimi. Jonbin de iş buldu. Pek hoşuma gitmemiş olsa da bir mekanda çalışıyor ama gece işi. Bir kere gittim, çok karanlık ve mide bulandırıcı. Herkes sarhoş ve birbirine değiyor ama o oraya alışmış gibi ve ayrılmasını isteyecek kadar bencillik yapmak istemiyorum.
6 Mayıs 2018
Bu gece sevgilimin çalıştığı mekana gidiyorum. Çok itiraz ettim çünkü onu özlüyorum. Sabahları ben çalışıyorum ve geceleri o. Gitmem lazımdı ve ben de biraz fazla yalvardım. İlk başta kabul etmedi. Sonra ben biraz daha dil döktüm ve kabul etti ama ortalıkta dolaşmamam şartıyla. Sanki ne yapacaksam? Şimdi gidiyorum, dersim var. Gece yazarım.
Saat gece yarısına geliyor. Çok sıkıldım. Burası bana göre değilmiş.
Saat 1. Yanıma çok gelmiyor ve burada işler çok yoğun ama iki tane arkadaşı ile tanıştım. Taehyung hyung ve Jimin hyung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love cherry motion
Fanfictioni have fallen love cherry motion into a purple midsummer night's dream