3 Mart 2019
Merhaba sevgili defterim,
Henüz uyandım ve şimdi bizim için kahvaltıyı hazırlıyorum. Ne yapsam bilmiyorum? Canım büyük bir tabak salata istiyor. Böyle bol yeşillikli ve içinde tavuk olan ama Jonbin kafayı sağlıklı beslenmek ile bozduğumu düşünüyor. O yüzden omlet yapıyorum. Umarım beğenir.Beğenmedi.
4 Mart 2019
Yine buradaydım. Eve gitmek istiyorum. Hem de çok.
Tanrım, gözüme çok güzel geldi. Onu öpmek istiyorum, hatta çağırıp öpeceğim. Ama ilk önce dudak nemlendiricisi!!! O güzel dudakları iğrenç lanet sigara tadından başka bir şey hissetsin istiyorum. Bekle beni, sevgilim.
Çok kötü hissediyorum. Neden böyle oldu ki? Beni öpmedi. İnanabiliyor musun? Öyle kötü hissettim ki. Dudaklarını benim dudaklarıma çok gördü. Biliyorum, yine drama kraliçeliği yaptığımı düşünüyorsun ama saçlarımı karıştırdı. Sadece saçlarımı karıştırdı. Böyle somurtacağım işte. Küseceğim ona.
Taehyung hyung, onun için üzülmemem gerektiğini söyledi ve onun bir aptal olduğunu. O bile somurttuğumu fark etmiş. Dudaklarımı hak etmediğini söyledi. Gerçekten hak etmiyor mu? Kim hak ediyor o zaman?
Bir insanın nasıl beni öpmek istemediğini söyledi. Bilmiyorum ki. İstemiyorlar işte.
Bana serçe parmak sözü verdi! Beni hiç üzmeyecekmiş. Zaten üzmüyor ki şapşal şey.
not: saçlarını iki yanına ayırmış, çok hoş duruyor.
not 2: şimdi onu çizeceğim.
10 Mart 2019
Çok sıkıldım, Taehyungie hyunguma mesaj atacağım. Biliyor musun, neredeyse 24/7 mesajlaşıyoruz. Beni hep çok güldürüyor. Onu çok seviyorum. Kocaman çok.
Henüz yazmadı. Umarım bir şeyi yoktur.
AHHHHH gece yarısı 5. Sonunda yazdı ve evet onu bekledim. Tanrım?? Onu bu kadar çalıştıran patronundan nefret ediyorum. Çok çok.
Orada çalışabilecek yaşa gelince ona yardımcı olmak istiyorum.
16 Mart 2019
Bugün, Taehyung ile beraber köpeği Tannie'yi gezdireceğiz. Çok heyecanlı hissediyorum. Hem de çok.
not: adının yanına "hyung" eklemeyi unutmuşum ama ya böyle kullanmaya alışırsam?
Geldiler !!! Onu kucağıma aldım ve sevdim, böyle minicik bir bebek gibi. Taehyung hyung ikimizin benzer özellikleri olduğunu söyledi, ben ne olduğunu sorduğumda ise ne dedi biliyor musun?
"ikiniz de bebeksiniz"
Ahh bu hyung, çok sevimli. Bir de komik ve eğlenceli ve çok güzel kokuyor.
not: gerçekten çok güzel kokuyor, tannie'yi kucağıma verirken onu kokladım.
not 2: sanırım sigara içiyor.
yapılacaklar listesi:
1- bu sigara alışkanlığından onu vazgeçir, yapabilirsin jeonggukie, seni seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love cherry motion
Fanfictioni have fallen love cherry motion into a purple midsummer night's dream