Janne's p.o.v.
Rosa en Finn zijn net naar huis helaas. We hebben een hoop rare foto's gemaakt. Maar het leukste was toch nog wel dat we concert kaarten gekocht hebben voor het 5 Seconds of Summer concert. Ze komen 3 dagen naar Nederland! En ze geven 2 concerten. We hebben zelf voor de 2e dag meet and greet tickets gekocht. En we hebben meegedaan aan een prijsvraag dat we met 3e voor dag 1 meet and greet tickets kunnen winnen. Hopelijk winnen wij ze want dan zien we ze 2 dagen!!
Ik pak mijn iPhone en ga op imessage. In de groeps imess van Rosa, Finn en mij.
{J - Janne R - Rosa F - Finn}
J: Heey
R: Hee
Finn: heeey
J: Wanneer werdt er ookalweer bekent gemaakt of we gewonnen hebben of niet?
F: Over 1 week toch?
R: Ja zou goed kunnen ja!
F: Ik hoop echt zo erg dat we winnen
J: Ja ik ook!!
R: Same!!!
J: Ik ga nog even huiswerk maken, bye xox
R: Ik denk ik ook nog even snel toest stof doorlezen bye bye xx
F: Same byee x
Ik vergrendel mijn iPhone en ga beginnen aan mijn huiswerk.
Michael p.o.v.
Binnenkort eindelijk weer op tournee. Ik ben maar alvast mijn spullen aan het inpakken opdat ik vanavond alvast bij Luke ga slapen met de rest. Morgen vliegen we van Australië naar Italië. Daar gaan we dan 2 concerten geven en daarna gaan we langzaam door naar Nederland. Nederland is ons laatste punt en de fans denken dat we er maar 3 dagen blijven. Maar wat ze niet weten is dat we bij fans langs gaan na de tour in Nederland. We gaan in iedergeval naar de winaarressen van de M&G tickets van de wedstrijden. Er zijn er meerderen maar nog niet alle wetstrijden zijn bekent gemaakt.
"MIKEY KOM EENS EVEN!" roept Ash
"IK KOM AL!!" roep ik terug.
Ik loop naar beneden en zie Ashton en de Kapper met allemaal potjes haarverf staan.
"En weet je al wat het wordt Michael?" vraagt de kapper.
"Ja ik wilde graag turquoise haren." zeg ik.
"Oke komt voor elkaar!" zegt de kapper.
__________________________________________
Ik heb de verf er nu al een tijd inzitten. nog 1 minuut en dan kan ik het er eindlijk uitwassen en mijn nieuwe haar kleur bekijken.
Ik was de haarverf eruit en bekijk het resultaat. Het staat best wel goed! Ik bedank de kapper en betaal het geld voor het verven van mijn haren. Ik loop naar boven en pak de rest van mijn spullen in. Als ik eindelijk klaar ben is het 4 uur. Tijd om naar Luke te gaan.
"ASHTON!" roep ik door heel t huis.
"RUSTIG IK WAS NET MIJN TAS IN DE AUTO AAN T LEGGEN!" roept Ash terug.
"Klaar om te gaan?" vraag ik.
"Zeker!!" zegt Ash blij.
Samen stappen we in Ash zijn auto en gaan onderweg naar Luke.
______________________________________
DIT WAS HET EERSTE HOOFDSTUK!!!! HOPELIJK VONDEN JULLIE HET LEUK.
Niet dat ik geweldig goed ben in boeken schrijven maar het is wel heel leuk om te doen!!
JE LEEST
Who is ....? || ft. 5 Seconds of Summer | One Direction | The Vamps
FanfictionDit boek is geïnspireerd op de serie pretty little liars. En ook komen 5 Seconds of Summer, One Direction en The Vamps er in voor. Hopelijk vinden jullie het boek leuk leuk.