გახშირებული სუნთქვა,ორი სხეული,ერთი სული,სიამოვნება,სიყვარული.
ამ ყველაფრის შერწყმა ერთი დიდი ბედნიერებაა,რომელიც ცხოცრების ბოლომდე გემახსოვრება.
მე მის მკლავებში ვწევარ,სადაც უსაფრთხოდ და დაცულად ვარ, მე მის სურნელს ვგრძნობ რომელიც მაგიჟებს,მე მის სითბოს და სიყვარულს განვიცდი რომელიც მაქცევს მის ადამიანად.მე შეყვარებული ვარ პიროვნებაზე რომელთანაც სიცოცხლის ბოლომდე ბედნიერი ვიქნები.
08:00
-ჯიმინში..-თვალებს ვახელ და ვხედავ როგორ მკოცნის შუბლზე.
-დილამშვიდობისა ჯონგუკ.
-დილამშვიდობისა,ნამჯუნი გვეძახის.
-დაგვერხა ხო? კი დაგვერხა, რათქმაუნდა დაგვერხა.
-არ ვიცი, მშვიდად იყო.ოთახში შემოვიდა და გვითხრა რომ მასთან გავსულიყავით.-ვიძაბებოდი,ხელებში და ფეხებში ძალა მეცლებოდა. განა რამე, უბრალოდ თავს დამნაშავედ ვგრძნობ ჰიონს ასეთი რაღაც რომ გავუკეთეთ.მოვემზადეთ და ნამჯუნთან გავედით.
-შემოდით!.-სავარძელში იჯდა და რაღაცას კითხულობდა.
-გუშინ რა მოხდა?
-რაზე საუბრობ ჰიონ?
-ვიცი რომ გუშინ იქიდან წამოხვედით, ეს როგორ მოხდათქო.
-ჩვენ გითხარით რომ სახლში წავიდოდით რაზეც დაგვთანხმდი.სულ ეს იყო.-ეჭვის თვალით შემოგვხედა და სათვალე მოიხსნა.
-მისმინეთ!მე თავიდანვე გითხარით რომ არ ვიქნები თქვენი ურთიერთობის წინააღმდეგი,ასე იმიტომ ვიქცევი რომ...
-ვიცი ჰიონ.გეშინია.
-ხო მეშინია.არ ვიცი რა ხდება თქვენს შორის, თუ გინდათ არც მითხრათ, უბრალოდ გთხოვთ რომ ცოტახანი მოიცადოთ. თავში ყველაფერი უნდა დავალგო, მეც და თქვენც.
-ნუ ღელავ ჰიონ.ჩვენ არაფერს ვიტყვით.-დავიწვით დებილო ჯონგუკ!
-რას გულიხსმობთ? ანუ ერთად ხართ?
-აჰ ჯანდაბა.-ჩაიბურტყუნა ჯონგუკმა და თავი დახარა.ხელი მოვკიდე და თბილად გავუღიმე.
-კი ჰიონ.ჩვენ უბრალოდ არ გვინდოდა თქმა, არავისთვის.
-შესამჩნევია ისედაც ჯიმინ!წინაზე იუნგი საუბრობდა თქვენზე, ჯინიც. ისინიც ეჭვობენ.მოდი ასე მოვიქცეთ,კონცერტის მერე სეჯინს დაელაპარაკეთ,აუხსენით და შემდეგ გადაწყდება ყველაფერი.
-კარგი ჰიონ.
-გაფრთხილებთ!კონცერტზე თუ ნერვებს მომიშლით გცემთ!
-არა რას ამბობ ჰიონ, ჩვენ ნერვებს როდის გიშლიდით. ხო ისე მართლა, დასჯილები აღარ ვართ?
-ჰმ..არა.
-კაი მაშინ დღესაც ერთად დავწვებით.-ჯონგუკი აწვალებდა ნამჯუნს. ჯუნმა ბალიშები დაგვიშინა მაგრამ ოთახიდან გაქცევა მოვასწარით.
-მგონი გადავრჩით.-ხელი გადამხვია და დარბაზში წავედით. მალე ჯუნიც მოვიდა.
BINABASA MO ANG
Boy with luv •Completed• ✅
Romanceერთმანეთი იმაზე მეტად უყვართ ვიდრე ფიქრობენ, პრობლემა კი იმაშია რომ ორივეს ეშინია.