სრულიად შიშვლები ერთმანეთის პირისპირ.მისი ხელი ჩემს თეძოს შეეხო და ახლოს მიმიზიდა.ჩვენი ტუჩები ერთმანეთით ტკბებოდა,ჩვენი სასქესო ორგანოები ერთმანეთს ეხებოდა. ნამდვილად სასიამოვნო იყო მასთან ერთად შხაპის მიღება.
00:30
ლოგინიდან წამოვდექი, ჯონგუკს საბანი დავაფარე და აივანზე გავედი.მესიამოვნა სუფთა ჰაერი, იქვე სკამზე დავჯექი.ცოტა არიყოს შემცივდა,მაგრამ ყურადღება არ მიმიქცევია.ცოტახანში კი ჩამეძინა.
-ტემპერატურა რამდენი აქვს?-თვალებს ნელა ვახელ,ბუნდოვნად ვხედავ ყველას ჩემს გარშემო,ექიმიც აქ არის.ჯონგუკს ჩემი ხელი უჭირავს და გვერდით მიზის.
-გაიღვიძა.
-როგორ ხარ ჯიმინ?-მკითხა თეჰიონმა.
-რა მოხდა?
-დილით აივანზე გნახე,კანკალებდი და ოფლი გასხამდა.მანდ როგორ აღმოჩდნი?როდის გახვედი ოთახიდან?-ამ დროს ყველამ მე შემომხედა.
-მადლობა ექიმო,აუცილებლად მიიღებს წამლებს.-ნამჯუნმა ექიმი გააცილა და ჩვენთან დაბრუნდა.
-თქვენ რა, ისევ ერთად გეძინათ?
-კი.
-ამ თემაზე უნდა ვისაუბროთ!ჯიმინ როცა გამოკეთდები ყველაფერი უნდა გავარკვიოთ!.-მკაცრი სახით დატოვა ოთახი ნამჯუნმა.
-ნამჯუნს არ მიაქციოთ ყურადღება, ხომ იცით ღელავს. დაისვენე ჯიმინ, და ამაზე არ იფიქრო.-თბილად მითხრა ჯინმა, მხარზე ნაზად დამადო ხელი და ოთახიდან გავიდა. მას იუნგიც და ჰოსოკიც გაყვა.
-ჯიმინ თავს გაუფრთხილდი,მოგაკითხავ ხშირად. ჯონგუკ მას მიხედე და მარტო არ დატოვო.-გვითხრა თეჰიონმა და კარებისკენ წავიდა.
-ხო მართლა, არ ვიცი რა ხდება მაგრამ მე ყველანაირად მხარს დაგიჭერთ.-თეჰიონის ამ სიტყვება შვება მომანიჭა, ამოვისუნთქე და ლოგინიდან წამოდგომა ვცადე.
-რას აკეთებ?
-უნდა ავდგე.
-არავითარ შემთხვევაში,დაწექი. რამე თუ გინდა მე მითხარი.
-ტუალეტში მინდა ჯონგუკ,გამიშვი.-ლოგინიდან ავდექი და საპირფარეშოში წავედი.
-რატომ მომყვები?
-მეშინია ცუდად არ გახდე.
-აქ დამელოდე.
-მეც შემოვალ.
-ვაიმე ჯონგუკ!
-დაგიჭერ.
-რას იზამ?-მის ამ სიტყვაზე და გამოხედვაზე ისტერიკული სიცილი ამიტყდა რის გამოც ცოტა თავბრუს ხვევა ვიგრძენი და წავბორძიკდი.
-ეს ვიგულისხმე იდიოტო როცა გითხარი დაგიჭერთქო.
-არ მინდა, აქ დამელოდე.-სიცილით შევედი საპირფარეშოში.
-ჯიმინ კარგად ხარ?
-ამ წუთას შემოვედი ჯონგუკ.
-ჯიმინ ცუდად ხომ არ ხარ?
-მოკეტე!
-ჯიმინ გამოდიხარ?
-ჯონგუკ!!
-ჯიმინ მორჩი?
-ჯონგუკ მოგკლავ!!-გამოვედი და ხელი მუცელში დავარტყი რის გამოც მოიკეცა.
-ღმერთო რა აუტანელი ხარ!
-შენზე ვზრუნავ.
-1წუთში მილიონჯერ არ უნდა დამიძახო!
-კარგი კარგი. მოდი დაწექი დაისვენე, მე რამეს მოგიმზადებ.
-რას იზავ?
-საჭმელს მოგიმზადებ.რაიყო.
-არაფერი უბრალოდ გამიკვირდა.-წარბები მაღლა აწია,ლოგინზე დამაწვინა და ოთახიდან გავიდა. ცოტახანაში კი ჰოსოკი შემოვიდა.
-ჯონგუკმა გამომგზავნა,მითხრა სანამ მე არ ამოვალ მარტო არ დატოვოო და..
-ღმერთო რა იდიოტია.
ESTÁS LEYENDO
Boy with luv •Completed• ✅
Romanceერთმანეთი იმაზე მეტად უყვართ ვიდრე ფიქრობენ, პრობლემა კი იმაშია რომ ორივეს ეშინია.