როგორც იქნა მოვაღწიეთ.მანქანიდან გადმოსვლა და ჯონგუკთან მირბენა ერთი იყო შემთვის.
-დღეს კარგად გავერთობით.-გასართობი ცენტრია როგორც სჩანს, შიგნით შევედით.
-ბილიარდი ვითამაშოთ.
-იუნგი შენ მაინც არ გამოგდის ნუ ლაპარაკობ.
-ხო ჯინ ყველა შენნირად ვერ ითამაშებს.
-რათქმაუნდა.-ჯინმა თავი დაიფასა და ბილიარდის სათამაშოდ გავიდა,იუნგიც მას გაყვა. თეჰიონი და ნამჯუნი ბოულინგის სათამაშოდ, მე ჰოსოკი და ჯონგუკი კი ცოტახანი დავსხედით.
-რა ვითამაშოთ?.-ინტერესით იკითხა ჯონგუკმა.
-რავი აბა.
-მეზარება, ცოტახნაი დავსივენოთ.-ჰოსოკი იქვე სკამზე გაწვა და თავი ჩემს ფეხებზე დადო.
-რა ძლიერი ბარძაყები გაქვს ჯიმინ!-თავი წამოყო და ხელით შემოხო,ჯონგუკმა კი ხელი ააწევინა რაზეც გამეცინა.
-რაღაც ვერ მიდევს თავი კარგად.
-ხოდა აწიე.
-რაიყო ჯონგუკ?ააჰა გასაგებია, გინდა რომ შენს ბარძაყებზე დავდო თავი არა?
-ვერხარ შენ.
-კარგი წავედი მე იუნგისთან და ჯინთან.-ადგა თუარა ჰოსოკი, ეგრევე ჯონგუკმა მიიღო ისეთივე პოზა და თავი ბარძაყზე დამადო.
-ასე უკეთესია.-ჩაიბურტყუნა და ფეხი ფეხზე გადაიდო.
-ჯიმინ!
-რაიყო?
-წამოდი სახლში წავიდეთ.
-ნამჯუნი მოგვკლავს.
-მოდი რამე გავუჩალიჩოთ.
-მაინც მოგვკლავს.
-კაი რა.-თავი წამოყო და ახლოს მოიწია.
-სასმელში კლუბში დასალევი აბები ჩავუგდოთ.
-კი მაგრამ საიდან მოვიტანოთ?
-ნუ ღელავ მე მაქვს.
-რა? შენ რა აბები ჯიბით დაგაქვს?
-ხო რაიყო, რაიცი რაში გამოგადგება.
-შეშლილო.
-კარგი მიდი ადექი.-დანარჩენებთან მივედით და წვენები მივუტანეთ,ნამჯუნის ჭიქაში კი ერთიცალი კლუბში დასალევი აბი ჩავაგდეთ.
-დაცხა ხო?არა აშკარად ძლაიან ცხელა.ვერ ვისვენებ.-იმოქმედა. ნამჯუნი შეშლილივით იქცეოდა რომელიც მალე აქაურობას თავზე დაიმხობდა.
-მგონი ბევრი მოგვივიდა, ნახევარი უნდა ჩაგვეგდო.-ჩავჩურჩულე ჯონგუკს.
-არაუშავს.ახლა მიყურე.-ეშმაკურად გამიღიმა და ჯუნთან ახლოს მივიდა.
-ჰიონ, მე და ჯიმინი სახლში წავალთ.
-მე რას მეკითხებით, წადით. ვუუ მაგარია, ეს ხო ჩვენი სიმღერაა? ვცეკვავთ ყველა...-ღმერთო სულ გაგიჟდა. ჯონგუკმა მანიშნა და გარეთ გავედით, მანქანაში ჩავჯექით და სახლში წავედით.
-ხვალ დაგვერხევა.
-ნუ დარდობ ჯიმინ, რო რამე სხვებიც არიან მოწმეები როგორ გვითხრა წადითო, წამლის ამბავს კი ვერ გაიგებს.-ხელი მომკიდა და თავის ოთახში გამიყვანა.
KAMU SEDANG MEMBACA
Boy with luv •Completed• ✅
Romansaერთმანეთი იმაზე მეტად უყვართ ვიდრე ფიქრობენ, პრობლემა კი იმაშია რომ ორივეს ეშინია.