Jones se prudce zvedl a šel co nejrychleji na palubu...
Loď se blížila čím dál rychleji. Její posádka se ji snažila stočit, ale nepovedlo se jí to. Loď plula hodně rychle. Takhle rychlou loď jsem nikdy v životě neviděla. Byla jsem dost překvapená a taky zvědavá, proč byla Jonesova realce taková, jaká byla, protože to muselo mít nějaký důvod. Jakmile se k nám loď dostatečně přiblížila, Jones dal povel posádce, aby se nalodila na tu druhou loď. Já jsem však nevěděla, co mám nebo nemám dělat. To však za mě vyřešil Jones.,,Ty zůstaneš, společně se třetinou posádky tady," a poslal mě ke kormidlu. Ne že by mi to nějako hodně vadilo, ale byla jsem zvědavá, takže mi to bylo trochu líto. Přesto jsem si však šla poslušně stoupnout ke kormidlu.
Jakmile jsem k němu došla, uslyšela jsem zděšené hlasy námořníků z druhé posádky. ,,Ještě máš pořád u mě dluh!" Slyšela jsem zakřičet Jonese.,,Aha, tak proto byla Jonesova reakce taková, jaká byla" říkala jsem si v duchu. Jones pak tam ještě něco povídal a podobně, než jsem uviděla, jak se posádka začíná vracet na loď a vedli s sebou ještě jednoho člověka navíc. Byl to pirát s červeným šátkem kolem hlavy a na šátku měl klobouk ve tvaru trojúhelníku. Za ním šel hnedka Davy Jones a ironicky se usmíval. Rozběhla jsem od kormidla přímo za ním, no a nechtěně jsem do něj narazila. Pirát, kterého akorád přivedli, se začal smát. Jones se vztekle a naštvaně na něj podíval a zasyčel:,,Tak ty se tomu ještě směješ? Sparrowe?! Pusťte ho a ať vydrhne hned celou podlahu," řekl Jones. ,,Ale," ,,Žádný ale. Tady nejsi kapitán." Přerušil pokus o sparrowovu obhajobu Davy Jones. ,,Jack Sparrow? Ten Jack Sparrow?!" Pomylsela jsem si. Teď mi až došlo, že ta loď, jediná rychlejší, než byl Interseptor, byla Černá Perla.
Jack Sparrow se teda dal poslušně do práce. Já jsem se vydala za Jonesem.,,Co provedl?" Zeptala jsem se ho. Jones se ani neotočil.,,Má u mě dluh. Vylovil jsem mu Černou Perlu z hlubin a teď mi ho musí splatit. Už 2x se mu povedlo svůj dluh oddálit, " odpověděl Jones a štrádoval si to do své kajuty. Já se otočila na Jacka. Bylo mi ho líto, ale jestliže má u Jonese dluh, který ještě nesplatil, pak to chápu.
Jacka bylo však vtipné pozorovat, protože vůbec nevěděl, jak se drhne podlaha. Teda, spíš to tak vypadalo. Zachichotala jsem se a šla jsem za ním...
ČTEŠ
I love pirate
Historical Fiction,,To není spravedlivé," řekla jsem se slzami v očích a běžela jsem pryč od šibenice, kde stál můj kamarád...