Ještě jsme se plavili tři dny a tři noci, než jsme dopluli k Port Royal. Byl to ale zvláštní pocit, vrátit se tam, kde jsem prožila několik let svého života. Bylo mi už 17 let. Nechtělo se mi věřit, že se sem ještě vrátím. I když jsem se chtěla vrátit, měla jsem pocit, jako by mě tu něco drželo a to něco nebyla Liz. Nevěděla jsem, co to je, ale...
,,Člun je připraven, slečno Bello," přišel mi oznámit pan Gibbs a já se za ním nerozhodně rozešla. Posádka stála v řadě a jako první tam stáli Will s Liz. ,,Liz, Wille, nechcete se vrátit se mnou?" Zeptala jsem se. Will i Liz zakroutili hlavou:,,Svůj osud jsme si vybrali. My už patříme sem, ale ty ses ještě nerozhodla čím budeš. Bell, třeba se ještě uvidíme," řekla mi Liz a já ji objala.
Pak jsem šla podél řady dál a na všechny jsem se usmála i na Jacka. Už už jsem chtěla nalézt do člunu, ale pak ve mně hrklo. Rozběhla jsem se a objala Jacka. Celá posádka a dokonce i on, se podívali, co dělám. Po chvilce váhání mi však Jack objetí oplatil. ,,Budeš mi chybět," řekla jsem polohlasem. ,,Ty mně taky, ale už běž," odpověděl Jack a pustil mě z objetí. Já se na něj ještě naposledy podívala pred tím, než jsem nalezla do člunu a odplula pryč. Perla se pak otočila a plula pryč od Port Royal.
Když jsem doveslovala, Slunce akorád začalo vycházet a já se vydala směrem k pevnosti. Bohužel mě straže nepoznali, takže mě svázali a zavedli přímo ke snídani mích rodičů.,,To mě sakra nenecháte ani v klidu nasnídat nebo co?!" Zeptal se vztekle můj otec. ,,Omlouváme se, ale potulovala se kolem pevnosti a snažila se dostat dovnitř. " řekl jeden z mích věznitelů.,,Co jsi tu chtěla? Krást? Tak mluv!" Zeptal se mě z ostra otec. Já jsem udělala stejný úšklebek jako dělá Jack, ale bylo to k ničemu, protože mi stejně nebylo vidět do obličeje.,,Krást jsem tu nechtěla. Chci se jen vrátit domů," odpověděla jsem a zvedla hlavu. Otec upustil skleničku s vínem na zem, matka vidličku s nožem a jedna služebná upustila prazdné talíře.,,Bello!" Vykřikla matka a rozběhla se ke mně...
ČTEŠ
I love pirate
Historical Fiction,,To není spravedlivé," řekla jsem se slzami v očích a běžela jsem pryč od šibenice, kde stál můj kamarád...