13.kapitola

615 35 2
                                    

Jack se lekl, takže sebou trhl. ,,Ty tu jsi taky?" Zeptal se  očividně dost překvapeně. Já přikývla. ,,Já...slyšela jsem vše, o čem jste se s Liz pred chvilkou bavili," začala jsem nejistě a sedla si vedle Jacka.,,Vážně? " zeptal se Jack trochu vyplašeně. Já jsem přikývla. Byl večer a my pluli akorád do západu Slunce. Položila jsem si hlavu na Jackovo rameno a on mě objal pravou rukou kolem ramen.,,Jacku,",,Ano zlatíčko," odpověděl, i když jsem tohle jeho ,,nabalování" neměla ráda.,,Chci se vrátit do Port Royal, ",,Proč? Tobě se tu snad nelíbí nebo...",,Jacku. Prožila jsem tady nezapomenutelné chvíle, které si až do smrti budu pamatovat,",,tak v čem je problém?" Ptal se pořád nechápavě Jack. Pohladila jsem ho po tváři. ,,Problém je ve mně. Problém jsem já. Neptej se mě prosím proč, protože já to sama prostě nedokážu vysvětlit. Ale bude se mi stýskat. Na , nech si ho na památku," a sundala jsem si z prstu svůj prsten. Jack se na mě pořád smutně koukal, ale pochopil, že to nemá cenu. Já jsem se postavila a chtěla jsem si jít lehnout, ale Jack mě chytl za ruku.,,Počkej," a sundal si jeden, ze svých prstenů a dal mi ho místo toho mého.,,Na památku, zlato," usmál se na mě a já mu úsměv oplatila. Pak jsem se zadívala do jeho hořce čokoládových očí a zvážněl mně i jemu pohled. Pomalu, opravdu HODNĚ POMALU, jsme se k sobě začali přibližovat. Nevěděla jsem, co to se mnou je, ale pak jsem si vzpomněla na Lizino varování. ,,Já si jdu už lehnout. Jsem unavená. Dobrou noc a děkuju za prstýnek, Jacku," usmála jsem se na něj Jack prikývl a já odešla do kajuty. Jack tam ještě zůstal stát.

Pohled Jacka
To není možný. Já ji vážně mám rád, ale je dobře,  že si radši odešla lehnout, protožeby tohle nezkončilo dobř...tak počkat?! Odkdy já takhle smýšlím o holkách? Na druhou stranu je  dobře,  že se chce vrátit do Port Royal,  protože bude mít od ní moje hlava a možná i srdce pokoj a já na ni brzo zapomenu...

I love pirateKde žijí příběhy. Začni objevovat