15.kapitola

906 45 7
                                    

,,To není spravedlivé," řekla jsem se slzami v očích a běžela jsem pryč od šibenice,  kde stál můj kamarád...
Je to už asi rok, co jsem se vrátila a neviděla nikoho z posádky Černé Perly, teda až do včerejšího dne. Vojáci privedli Jacka a ten stál právě teď pod šibenicí.
Pamatujete ještě,  jak jsem plula s Davy Jonesem? Jednou mi totiž prozradil jedno zaříkávadlo, které sloužilo k tomu, aby mi voda přišla na pomoc: Cruel and cold like winds on the sea, will you ever return to me, hesr my voice, sing with the tied, my love will never die...( tady je kdyžtak odkaz z youtubu https://youtu.be/n_LApFnTfP8)
Při tom, když jsem zpívala , jsem šlapomalu k šibenici a pořád se dívala na Jacka. Teprve teď mi došlo, co mě drželo tehdy na Perle. Teprve teď mi došlo, že chci být pirát a teprve teď mi došlo, že ho nechci ztratit, protože ho miluju.
Mezi tím ke mně začaly téct prameny vody a pomalu mě obmotávaly. Pak však kat sáhl na páku a pod Jackem se otevřela prázdnota však s oprátkou. V tu chvíli jsem šlehla rukou směrem k němu a voda se jako ten nejostřejší a nejrychlejší nůž dostala až k provazu, který rozřízla a Jack tak spadl na zem. Ze mě prameny taky spadly a jakmile jsem přestala zpívat, vrátily se zpět tam, odkud jsem dotekly. Já se rozhlédla kolem a všimla jsem si v davu posádky a taky kousek ode mě byl kůň. Rozběhla jsem se k němu a během vteřiny jsem už na něm seděla a běžela k Jackovi. Ten když to viděl, hodil na mě pohled, jakože ho na to stvoření nedostanu.
Když jsem však zastavila těsně u něj, tak nejspíš změnil názor, protože se mu na něj nějakým způsobem podařilo vyškrábat. ,,Drž se," nařídila jsem mu a Jack se mě chytl za pas. Vojáci se nás sice snažili zastavit, ale nepodařilo se jim to. Byli jsme rychlejší, takže jsme jim stačili utéct.
Když už se zdálo, že jsme v bezpečí, slezli jsme z koně a poslali ho zpět. Než se Jack nadál, objala jsem ho a on mi to hnedka vrátil. Pořád z něj bylo cítit moře a rum, jako minule. Po chvilce jsme oba své obětí povolili a podívali si navzájem do očí a pak. Pak už jsem cítila Jackovi rty na mích a jeho jazyk zápasící s mím.
Nevšimli jsme si ani, že v tu chvíli priběhla posádka, která nevěřícně zůstala stát a s nimi i vojáci.
Líbali jsme se s Jackem a já byla poprvé v životě opravdu šťastná.

I love pirateKde žijí příběhy. Začni objevovat