,,Sparrowe! "Slyšeli jsme s Jackem Davyho Jonese, jak řve na celou loď. Poprvé od té doby, co jsem Davyho Jonese poznala, jsem se ho bála. Jack mi naznačil, ať jsem zticha. Pak ukázal před sebe. Blížili jsme se k nějakému přistavu, který však vypadal úplně jinak než ten z Port Royal. Pak jsem však ucítila, jak se Holanďan začíná potápět. Musela jsem se pořádně nadechnout, ale Jack mě chytl za pusu a vyskočil se mnou z lodi. Za chvilku byl Holanďan pod hladinou a já lapala po dechu. Jack mi oddělal ruku z pusy a naznačil, jakým směrem máme plout. Nečekaně jsme totiž plavali směrem k přístavu. Neplavali jsme však přímo do něj, ale kousek od něj jsme vylezli na břeh.
Já sebou plácla o zem a lapala jsem po dechu. Jackovi to přišlo asi vtipné, protože se začal smát. Jen co jsem popadla dech, dala jsem mu facku. ,,Co se mi směješ?!" Zeptala jsem se podrážděně.,,Vypadala jsi při tom vtipně a roztomile, zlatíčko," ušklíbl se . Pak se však zvedl a podal mi ruku.,,Tak pojď," a pomohl mi na nohy.,,Musíme rychle,",,Proč?" Zeptala jsem se ho, ale neodpověděl mi.
Jakmile jsme však došli do přístavu, pochopila jsem. Stála tam Černá Perla a chystala se akorád vyplout. Už se vytahovala kotva a už vyplouvala. Nikdo z posádky si nás nevšiml. Jack mi však podal lano. Já se na něj nechápavě podívala, protože to lano bylo přivázané ke kůlu, který stál mezi vodou a zemí. On mě však strčil a já vyjekla. Svištěla jsem vzduchem až jsem se dostala nad Perlu. Jelikož Jack skočil ve stejný okamžik, jako mě strčil, Tak když seskakoval, seskočila jsem taky. To přistání bylo pěkně tvrdý a já, narozdíl od Jacka, jsem spadla rovnou na zadek. Jack se totiž jen trochu zakymácel a zůstal stát. Když mě však viděl, začal se smát.,,Kapitáne!" Ozval se jeden námořník, ale když jsem se podívala tím směrem, zjistila jsem, že je to pan Gibbs. ,,Bello?! Bello!" Slyšela jsem křičet Liz. Liz se ke mně rozběhla a objala mě. Já jsem ještě seděla na zemi, ale obejmutí jsem jí oplatila. ,,Koho jste nám to sem zase přitáhl?! Copak jedna ženská na palubě nestačí?!" Zeptal se pověrčivý Gibbs dost naštvaným a překvapeným hlasem. To už mi Liz pomáhala na nohy. ,,Pane Gibbsi, já tak trochu utíkám před svým osudem," odpověděla jsem Gibbsovi místo Jacka já. Gibbs se na mě překvapeně podíval, než mu došlo, kdo jsem.,,Slečno Bello?!"...
ČTEŠ
I love pirate
Historical Fiction,,To není spravedlivé," řekla jsem se slzami v očích a běžela jsem pryč od šibenice, kde stál můj kamarád...