10.kapitola

665 44 6
                                    

...já jsem si položila hlavu na postel a začala podřimovat a než se vrátil Jack, spala jsem.

Pohled Jacka
Zavřel jsem dveře a už už jsem chtěl na Bellu vybafnout, když jsem zjistil, že spí. ,,Ve spánku byla ještě hezčí, než co jsem ji poprvé viděl...počkat?! Ne! To nemůže být pravda! Slavný pirát, kapitán Jack Sparrow,  který je svobodný, nezávislý a bez závazků, se zamiluje?! Tohle se nikdo nesmí dozvědět! Ale stejně by nám to neklapalo (lokne si rumu), protože ona je ještě mladší než Elizabeth a navíc je taky ze vznešené rodiny. Zapomeň na to Jacku! Pro tebe je to mic vysoký cíl. Počkat?! Pro kapitána Jacka Sparrowa není nic nemožné a ani hodně vznešené na to, aby nedocílil toho, co chce."
Ještě neotevřenou flašku rumu jsem položil na stůl k mapám, které jsem měl jít studovat. Měl, ale šel jsem si sednout vedle Belly na postel a pozoroval ji, jak tiše oddechuje. Přikryl jsem ji dekou a popíjel rum, než jsem zjistil, že nějakým záhadným způsobem ho už ve flašce nemám, takže to mě donutilo se zvednout a jít ke stolu, kde byla Bellina flaška rumu, kterou jsem si přivlastnil a začal studovat mapy, ale že neuhodnete, co se mi stalo. Probudil jsem se až ráno a nevěděl jsem, co se stalo, než jsem si uvědomil , že jsem usnul.
Kruciš!

Bella
Když jsem se ráno probudila, překvapilo mě to, že je na mně deka. Pak jsem se však podívala ke stolu, kde spal, a to se podržte,  Jack. Jack s flaškou rumu v ruce a druhá se válela pod stolem. Ten idiot! On mi vychlastal můj rum! Až se probudí, tak ať si mě nepřeje! Ten uvidí zač je toho loket!
Postavila jsem se a šla k Jackovi, teda spíš k Jackově pravé ruce, ve které držel tu flašku od rumu,  ale představte  si,  ona byla ještě z půlky plná. Vzala jsem ji Jackovi z ruky, ale on se v tu chvíli probudil a koukal nevěřícně na mě.
                               !Plesk!
Vlepila jsem mu jednu. ,,Copak jsem si ji zasloužil?" Zeptal se nechápavě. ,,Dotknul ses a z půlky jsi vychlastal můj rum!" Zavrčela jsem na něj. Jack se nakonec ušklíbl.,,Áha, tak to chápu, zlatíčko,",,Neříkej mi tak nebo schytáš ještě jednu, ale mnohem větší, protože spadneš ze židle!" Okrikla jsem ho a napila se SVÉHO rumu, po kterém se natahoval i Jack, takže dostal ode mě přes prsty.,,Ale notak," snažil se si mě udobřit, ale to už jsem si to namířila na palubu...

I love pirateKde žijí příběhy. Začni objevovat