Liz začala vyprávět a při tom jsme šli, já s Liz a Willem, do podpalubí. Tam jsem si vydkočilado jedné ze sítí a Liz si sedla pod síť. Will zůstal stát.,,Takže, když jste se jednou vraceli od nás z Port Royal do Anglie, jistě si pamatuješ, jak vás přepadl Davy Jones. Chtěl si odnést na svou loď co nejvíce námořníků. Tvůj otec se mu v tom pokoušel zabránit, ale nešlo to. Nešlo to do té doby, než tě uviděl. Líbila ses mu, i když ti bylo teprve 13 let. Rozhodl se, že s tvým otcem udělá dohodu. Řekl, že jestli nechce, aby přišel o tolik námořníků tak, že si pro tebe, než ti bude 20 let příjde a vezme si tě za ženu a námořníci budou volni, ale jestliže ne, pak půjde i s námořníkama on a všichni zažijou hrozný muka. Tvůj otec teda na konec souhlasil. Nikdo ti to však nesměl říct. Mohl říct jen to, že ženicha už máš vybraného.
Ten příběh není o sobě sám až tak strašný, ale když si uvědomíš, kdo je to Davy Jones, tak se mění situace," dovyprávěla smutně Liz. Já se zaraženě dívala do stropu. Teď už jsem to pochopila. Můj otec mě sice vyměnil za svůj život, ale také za životy dalších námořníků. Měla jsem pocit, jako kdybych byla zlato nebo něco, za co se dá vykoupit. Bylo mi smutno a cítila jsem se tak sama a bezmocná.
Seskočila jsem ze sítě a šla na palubu. Ani jsem se neotočila k Liz, která na mě volala, než ji zastavil Will.
Chtěla jsem byt prostě sama a nebo ne? Nevěděla jsem, co chci a nebo kam patřím. Bylo mi k breku.
Šla jsem pod hlavní palubu na vedlejší u přídě. Tam jsem se opřela o dřevěnou konstrukci Perly a dívala se na moře. Pak mi začali téct slzy. Bylo mi vážně smutno.
Pak mě ale napadlo, že skočím do moře, přímo pod Perlu a zabiju se. Ano, skutečně mi bylo tak špatně a byla jsem tak zoufalá, že mě napadlo tohle.
Přelezla jsem teda zábradlí a koukala se do vody. Slyšela jsem za sebou kroky, ale byla jsem rozhodnutá, že mě nic nezastaví. Dotyčný se zastavil až za mnou a já cítila jeho teplý dech. ,, Nechci, aby Perla měla něco společného se sebevrahama," řekl a chytl mě za ramena, když už jsem se chtěla pustit a ano, jestli jste si mysleli, že to byl Jack, tak jste měli pravdu. Cítila jsem, jak si mě vzal do náruče a odnesl kousek od zábradlí. Pak se vrátil pro velmi důležitou věc- flašku rumu a podal mi ji, ať se napiju. Já to i celkem uvítala. Posadila jsem se blíž ke kýlu lodi tak, abych se mohla zády o něj opřít a napila se. Jack se posadil vedle mě...
ČTEŠ
I love pirate
Historical Fiction,,To není spravedlivé," řekla jsem se slzami v očích a běžela jsem pryč od šibenice, kde stál můj kamarád...