Na moři, pokud budu počítat i to, jak si mě Davy Jones přivlastnil, jsem byla už asi půl roku. Byla jsem šťastná, protože jsem byla svobodná, teda pokud za svobodu považuji i chlastání rumu s pirátama, kteří by ho mohli chlastat závodně...ale zdálo se mi, že ztrácím Liz. Nevěděla jsem prostě proč, jen jsem si uvědomovala čím dál víc, že ji strácím.
Jednou jsem se tedy odhodlala a šla jsem za ní do podpalubí, kde byla sama.,,Liz?" Začala jsem polohlasem. Liz se podívala směrem ke mně, ale hned sklopila oči seděla u sudů se střelným prachem. Sedla jsem si tedy vedle ní. ,,Co potřebuješ?" Snažila se znít co nejmíň ironicky, ale moc se jí to nepovedlo. ,,Proč se mi vyhýbáš? Nebo jsem ti snad něco udělala?" Zeptala jsem se jí. ,,Já se ti nevyhýbám, jan nechci být jedna z vás,",,Jedna z nás?" Řekla jsem udiveně. Liz se vztekle postavila.,,Ano, jedna z vás. Z vás, kteří pořád chlastáte ten svůj rum. Jo, jsem sice taky pirát, ale rum je pro mě něco jako Kraken," řekla z ostra Liz a otočila se k odchodu. Já se postavila.,,Liz, já...",,Ještě něco" přerušila mě Liz a otočila se bokem ke mně. Já se na ni podívala pohledem, jako že poslouchám.,,Dávej si pozor na Jacka, ",,Na Jacka? Ale proč?" Zeptala jsem se nechápavě, ale překvapilo mě, ze Liz neodešla a řekla mi důvod.,,Ano, na Jacka. Možná, že se ti to zdá jako hloupost, ale nezamiluj se do něho, protože dřív nebo později tě odkopne a ty zůstaneš sama a možná i s dítětem. " řekla smutně a já se na ni překvapeně podívala.,,Zamilovat se do něj? Promiň, ale to se nestane, protože jsme jen nejlepší kamarádi a máme složenou přísahu nejlepšího přátelství a ta zní, že...počkat?! A proč mi to říkáš? Ty jsi s ním něco měla?" ,,Ne,jen...jen jsem prostě viděla dost žen, které ho neměly rády jen kvůlu tomu, že když se s ním vyspaly, odkopnul je." Liz se na mě dlouze podívala a odešla a já jsem zůstala sama se stejnou nerozhodností jako tehdy, kdy mi Jack zabránil skočit z Perly do moře.
Rozhodla jsem se, že si půjdu sednout na ,,podpalubu" k přídi.
Když jsem tam však šla, cítila ksem Liziny smutné oči na sobě.
Konečně jsem se posadila a měla chvilku jen pro sebe. Chtěla jsem přemýšlet, ale nešlo to, protože jsem zaslechla nad sebou rozhovor Liz a Jacka.,,...Jacku. jestli jí ublížíš, ať už fyzicky a nebo psychicky, tak si mě nepřej,",,A proč bych jí asi tak ubližoval, zlato,",,Ty jsi schopen všeho Jacku," a pak už jsem jen slyšela, jak Liz odchází.
Jack chtěl asi taky chvilku jenom pro sebe, protože šel taky na tam, čemu říkám podpaluba, a sedl sike dveřím. ,,Jacku?" Řekla jsem opatrně...
ČTEŠ
I love pirate
Historical Fiction,,To není spravedlivé," řekla jsem se slzami v očích a běžela jsem pryč od šibenice, kde stál můj kamarád...